8 Haziran 2014 Pazar

Oriflame The One Koleksiyonu

Merhaba,
 
Oriflame yaklaşık 1 ay kadar önce yeni çıkan The One koleksiyonuna ait ürünlerden oluşan bir hediye paketi gönderdi. Ürünler çok hoş bir makyaj çantası içindeydi. Öncelikle Oriflame'e teşekkür ediyor ve bugünün konusu olan Volume Blast Maskara ve Eye Liner incelemesiyle devam ediyorum. 
Öncelikle maskara ile başlayalım isterseniz;
Ben maskaraları kolay kolay sevemem. Ama bu maskarayı sevdim. Neden mi?

Öncelikle tam da sevdiğim gibi fırçası küçük ve yapısı ne çok kuru ne de çok sıvı. Bu yüzden de kolay sürülüyor ve sürerken bulaşma sorunu olmuyor. Aynı zamanda sürerken kirpikleri birbirine yapıştırmıyor ve topaklanmıyor ki bu özelliğini çook sevdim.
Benim kirpiklerim uzun fakat hiç yoğun değil. Bu yüzden de maskaralardan beklediğim ilk özellik hacim vermesi oluyor. Bu maskaranın verdiği hacmi yeterli buldum. Şöyle ki 1-2 kat sürdüm, takma kirpik etkisi yapmıyor ama günlük kullanımda verdiği dolgunluk tam kıvamında.

Bendeki rengi siyah. Bildiğim kadarıyla bir de lacivert rengi var. Gün içinde akma, bulaşma yapmıyor. Gün sonunda hemen hemen her maskarada olduğu gibi göz altında bir iki küçük dökülme olabiliyor tabii.

Özetle benim sevdiğim ender maskaralardan oldu. Tavsiye ederim. Şu andaki fiyatı 25,90 TL. Ürünü buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.

Gelelim Eye Liner'a;
Keçe uçlu eye liner'ın incecik ucu sayesinde isterseniz ince isterseniz kalın çizgiler çekebiliyorsunuz. Eye liner konusunda pek becerikli olduğumu söyleyemeyeceğim. Buna rağmen şaşırtıcı biçimde sürerken hiç zorlanmadım. Belki de elim alışıyordur belli mi olur:)
Bendeki rengi gri. Bunun dışında siyah, kahverengi ve mavi renkleri de var.
Akma, bulaşma yapmıyor ve çok kalıcı olduğunu söylemeliyim. Ben Garnier'in çift bazlı göz makyajı temizleyicisi ile biraz daha kolay çıkardım. Biraz daha hafif makyaj temizleyicilerle zor temizlenebilir.

Şu andaki fiyatı 12,90 TL. Ürünü buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.





 

4 yorum:

  1. Koleksiyonu cok begendim,gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim canım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet canım, performanslarına göre fiyatları çok iyi:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

8 Haziran 2014 Pazar

Oriflame The One Koleksiyonu

Merhaba,
 
Oriflame yaklaşık 1 ay kadar önce yeni çıkan The One koleksiyonuna ait ürünlerden oluşan bir hediye paketi gönderdi. Ürünler çok hoş bir makyaj çantası içindeydi. Öncelikle Oriflame'e teşekkür ediyor ve bugünün konusu olan Volume Blast Maskara ve Eye Liner incelemesiyle devam ediyorum. 
Öncelikle maskara ile başlayalım isterseniz;
Ben maskaraları kolay kolay sevemem. Ama bu maskarayı sevdim. Neden mi?

Öncelikle tam da sevdiğim gibi fırçası küçük ve yapısı ne çok kuru ne de çok sıvı. Bu yüzden de kolay sürülüyor ve sürerken bulaşma sorunu olmuyor. Aynı zamanda sürerken kirpikleri birbirine yapıştırmıyor ve topaklanmıyor ki bu özelliğini çook sevdim.
Benim kirpiklerim uzun fakat hiç yoğun değil. Bu yüzden de maskaralardan beklediğim ilk özellik hacim vermesi oluyor. Bu maskaranın verdiği hacmi yeterli buldum. Şöyle ki 1-2 kat sürdüm, takma kirpik etkisi yapmıyor ama günlük kullanımda verdiği dolgunluk tam kıvamında.

Bendeki rengi siyah. Bildiğim kadarıyla bir de lacivert rengi var. Gün içinde akma, bulaşma yapmıyor. Gün sonunda hemen hemen her maskarada olduğu gibi göz altında bir iki küçük dökülme olabiliyor tabii.

Özetle benim sevdiğim ender maskaralardan oldu. Tavsiye ederim. Şu andaki fiyatı 25,90 TL. Ürünü buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.

Gelelim Eye Liner'a;
Keçe uçlu eye liner'ın incecik ucu sayesinde isterseniz ince isterseniz kalın çizgiler çekebiliyorsunuz. Eye liner konusunda pek becerikli olduğumu söyleyemeyeceğim. Buna rağmen şaşırtıcı biçimde sürerken hiç zorlanmadım. Belki de elim alışıyordur belli mi olur:)
Bendeki rengi gri. Bunun dışında siyah, kahverengi ve mavi renkleri de var.
Akma, bulaşma yapmıyor ve çok kalıcı olduğunu söylemeliyim. Ben Garnier'in çift bazlı göz makyajı temizleyicisi ile biraz daha kolay çıkardım. Biraz daha hafif makyaj temizleyicilerle zor temizlenebilir.

Şu andaki fiyatı 12,90 TL. Ürünü buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.





 

4 yorum:

  1. Koleksiyonu cok begendim,gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim canım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet canım, performanslarına göre fiyatları çok iyi:)

      Sil