21 Haziran 2014 Cumartesi

Dermomarket


Merhaba,

Cildimin çok hassas olduğundan daha önce bahsetmiştim. Bu yüzden cilt bakım ürünlerinde çok seçiciyim ve eczanelerde satılan -dermokozmetik de denilen- ürünleri kullanıyorum. Online alışveriş sitelerini eczanelere göre daha hesaplı bulduğum için alışverişi de genelde online alışveriş sitelerinden yapıyorum.
Dermomarket, dermokozmetik ürünlerin yanı sıra makyaj ürünleri de satan ve %100 orjinal ürün garantisi veren bir online alışveriş sitesi. 
Dermomarket'i incelediğimde yaptıkları indirimler ile ürünlerin uygun fiyatları dikkatimi çekti. 
Sitedeki diğer indirim veya kampanyaları buradan inceleyebilirsiniz.

Peki dermomarkette hangi markalar var? Benim dikkatimi çeken Caudalie, Nuxe, Dermalogica, Bioderma, Avene, La Roche Posay gibi dermokozmetik markaların yanı sıra Türkiye'de zor bulunan Real Techniques ve Figs&Rouge gibi markalar ile Estee Lauder, Maybelline gibi makyaj ürünleri de içeren markalar yer alıyor. Tüm markalara göz atmak isterseniz buraya bakabilirsiniz.
Dermomarkette kapıda ödeme seçeneği de mevcut ve kargo ücreti 4,25 TL, 99 TL üzeri siparişlerde ise kargo bedava. 

Benim cildimde maalesef rosacea var. Şu sıralar iyi durumda ama cildimin sevmeyeceği bir ürün kullandığımda hemen hassaslık artıyor. Bu yüzden senelerdir Dermalogica Ultracalming temizleyici, serum ve Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum ve çok memnunum. Cildiniz benimki gibi hassassa bu ürünleri tavsiye ederim, Dermomarkette bu markalarda şu sıralar indirim de var. 

Dermomarket'ten henüz alışveriş yapmadım ama alışveriş yapıp da memnun kalan kişileri çok duydum. En yakın zamanda da alışveriş yapmayı planlıyorum. Siz de bu siteye bir göz atın derim.






*Tanıtım yazısı firmanın ricası üzerine yazılmış olup tamamen kendi objektif görüşlerimi içermektedir.

3 yorum:

  1. Ben buradan Neostrata ve Caudalie alışverişi yaptım; ikisi de hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaştı

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Onur'cum, ben de bir alışveriş yapayım diyorum. Teşekkür ederim canım, öpüyorum<3

    YanıtlaSil
  3. bende nette gezinirken gördüm sürekli kampanya yapıyorlar ama almak nasip olmadı daha
    kuzum acaba benim cildimde de mi rosecea var kızarık ya yanlar hassas diyorlar ama şimdi şüphelendim kendimden :)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

21 Haziran 2014 Cumartesi

Dermomarket


Merhaba,

Cildimin çok hassas olduğundan daha önce bahsetmiştim. Bu yüzden cilt bakım ürünlerinde çok seçiciyim ve eczanelerde satılan -dermokozmetik de denilen- ürünleri kullanıyorum. Online alışveriş sitelerini eczanelere göre daha hesaplı bulduğum için alışverişi de genelde online alışveriş sitelerinden yapıyorum.
Dermomarket, dermokozmetik ürünlerin yanı sıra makyaj ürünleri de satan ve %100 orjinal ürün garantisi veren bir online alışveriş sitesi. 
Dermomarket'i incelediğimde yaptıkları indirimler ile ürünlerin uygun fiyatları dikkatimi çekti. 
Sitedeki diğer indirim veya kampanyaları buradan inceleyebilirsiniz.

Peki dermomarkette hangi markalar var? Benim dikkatimi çeken Caudalie, Nuxe, Dermalogica, Bioderma, Avene, La Roche Posay gibi dermokozmetik markaların yanı sıra Türkiye'de zor bulunan Real Techniques ve Figs&Rouge gibi markalar ile Estee Lauder, Maybelline gibi makyaj ürünleri de içeren markalar yer alıyor. Tüm markalara göz atmak isterseniz buraya bakabilirsiniz.
Dermomarkette kapıda ödeme seçeneği de mevcut ve kargo ücreti 4,25 TL, 99 TL üzeri siparişlerde ise kargo bedava. 

Benim cildimde maalesef rosacea var. Şu sıralar iyi durumda ama cildimin sevmeyeceği bir ürün kullandığımda hemen hassaslık artıyor. Bu yüzden senelerdir Dermalogica Ultracalming temizleyici, serum ve Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum ve çok memnunum. Cildiniz benimki gibi hassassa bu ürünleri tavsiye ederim, Dermomarkette bu markalarda şu sıralar indirim de var. 

Dermomarket'ten henüz alışveriş yapmadım ama alışveriş yapıp da memnun kalan kişileri çok duydum. En yakın zamanda da alışveriş yapmayı planlıyorum. Siz de bu siteye bir göz atın derim.






*Tanıtım yazısı firmanın ricası üzerine yazılmış olup tamamen kendi objektif görüşlerimi içermektedir.

3 yorum:

  1. Ben buradan Neostrata ve Caudalie alışverişi yaptım; ikisi de hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaştı

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Onur'cum, ben de bir alışveriş yapayım diyorum. Teşekkür ederim canım, öpüyorum<3

    YanıtlaSil
  3. bende nette gezinirken gördüm sürekli kampanya yapıyorlar ama almak nasip olmadı daha
    kuzum acaba benim cildimde de mi rosecea var kızarık ya yanlar hassas diyorlar ama şimdi şüphelendim kendimden :)

    YanıtlaSil