24 Haziran 2014 Salı

Derinksah ve Pekbilmiş #sumakeupevent Blogger Buluşması


Geçen hafta Derinksah ve Pekbilmiş blog yazarlarının 7 On Heaven'da düzenlediği etkinlikteydik. Öncelikle kendilerine gösterdikleri emek ve nazik davetleri, sevgili sponsorlarımıza da hediyeleri  için çoook teşekkür ediyorum.

O günkü etkinlik süslemeleri Parti Zımbırtılarına aitti ve Very Cupcake de yine birbirinden leziz cupcakeleri ile bizimleydi.
O gün yine çok eğlendik. Sohbet muhabbet çok güzeldi. Daha önce tanışma fırsatı bulamadığımız bloggerlar ile de tanışma fırsatı bulduk. Ve yine ellerimiz kollarımız dolu dolu evlerimize döndük.

Bunlar da nazik sponsorlarımız ve hediyeleri;

Nideno;


recete.com;


Otacı;


Schwarzkoph;


HC-sacbakim.com;


Cyrene;


Watsons;


Essence;





6 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlikti :) sevgiler

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel vakit geçirdik:) Sevgiler!

      Sil
  2. Ne güzel hediyeler öyle, hepsini güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Tanıştığımıza çok memnun oldum! Güzel vakit geçirmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum. Her şey için tekrar çok teşekkür ederiz:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Haziran 2014 Salı

Derinksah ve Pekbilmiş #sumakeupevent Blogger Buluşması


Geçen hafta Derinksah ve Pekbilmiş blog yazarlarının 7 On Heaven'da düzenlediği etkinlikteydik. Öncelikle kendilerine gösterdikleri emek ve nazik davetleri, sevgili sponsorlarımıza da hediyeleri  için çoook teşekkür ediyorum.

O günkü etkinlik süslemeleri Parti Zımbırtılarına aitti ve Very Cupcake de yine birbirinden leziz cupcakeleri ile bizimleydi.
O gün yine çok eğlendik. Sohbet muhabbet çok güzeldi. Daha önce tanışma fırsatı bulamadığımız bloggerlar ile de tanışma fırsatı bulduk. Ve yine ellerimiz kollarımız dolu dolu evlerimize döndük.

Bunlar da nazik sponsorlarımız ve hediyeleri;

Nideno;


recete.com;


Otacı;


Schwarzkoph;


HC-sacbakim.com;


Cyrene;


Watsons;


Essence;





6 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlikti :) sevgiler

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel vakit geçirdik:) Sevgiler!

      Sil
  2. Ne güzel hediyeler öyle, hepsini güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. Tanıştığımıza çok memnun oldum! Güzel vakit geçirmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum. Her şey için tekrar çok teşekkür ederiz:)

      Sil