23 Mayıs 2014 Cuma

Organique Shea Butter Vücut Balmı // Africa


Blogumu veya instagram hesabımı takip edenler bilirler; cildim genelde çok kuru olduğu için yoğun nem veren, katı kıvamlı -balm tarzındaki- ürünleri çok seviyorum. Özellikle el ve tırnak bakım ürünleri favorim. Bu sebepten olsa gerek Organique Shea Butter Boldy Balm Africa'yı da büyük bir zevkle denemeye başladım.
Shea yağını uzun zamandır birçok markanın nemlendirici ürününde görüyoruz. Çok iyi bir nemlendirici olduğunu ve özellikle dirsek, topuk gibi çok kurumuş yerlerin ve el/ tırnak etlerinin yumuşatılmasında/nemlendirilmesinde çok iyi olduğunu biliyoruz.

Ayrıca Organique, web sitesinde shea yağının kullanım alanlarını şöyle sıralamış;
 

·Sedef ve Egzama hastalıklarının tedavisinde
·Aşırı kuru cilt tiplerinde dahi derinlemesine mükemmel nemlendirme
·Ayaktaki sert deriyi yumuşatarak çatlakları gidermede
·Hamilelik döneminde kullanıldığında çatlakların oluşmasını önlemede
·Cildin elastikiyetini arttırarak sarkmasını önlemede
·Yara izlerini, yanıkları, çeşitli döküntüleri, cilt lekelerini , kırışıklıkları ve tahrişleri azaltmada
·El bakımında
·Çevresel zararlı etkilere karşı kullanımda
·Saç bakımında ideal yağlardan biridir, yıpranmış saçları derinlemesine nemlendirerek, saçların kırılmasını ve koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur.
 

Gelelim benim yorumlarıma;
 
Öncelikle oldukça katı kıvamlı bir ürün ama ellerin ısısıyla cilde çok çabuk yayılabiliyor. 

Gayet sade ve oldukça temiz bir içeriğe sahip olması bence en güzel yanlarından biri.
Çoook güzel kokuyor. Yoğun, temiz ve ferah bir kokuya sahip. Kokunun yoğunluğundan dolayı, kokuya hassasiyeti olanlar tercih etmeyebilirler tabii.

Ambalajının arka yüzünde üretim ve son kullanma tarihinin açıkça yazmasını sevdim.
Ben bu balmı daha çok el ve tırnak eti bakımında kullanıyorum. İlk sürüldüğünde diğer yoğun kıvamlı nemlendiriciler gibi yağlı bir his bırakıyor ama cilt tarafından çabuk emiliyor. Ben yine de daha çok yatarken sürmeyi tercih ediyorum. Hatta içeriği nispeten daha temiz olduğu ve çok güzel nemlendirdiği için son zamanlarda her gün yatmadan ellerime bu balmı sürüyorum. Sabah kalktığımda ellerim yumuşacık oluyor.
 
Banyodan sonra özellikle çok kuru olan bacak ve kollarıma da sürüyorum.  Çok güzel nemlendiriyor ve kalıcılığını da çok sevdim.  Genelde losyon tarzı ürün kullandığımda, banyodan sonraki gün kol ve bacaklarım tekrar kurumaya başlarken, bu shea yağını kullandığımda banyodan sonraki gün de cildimin nemini koruduğunu fark ettim. Tabii losyon tarzı ürünlerin kullanımı bana daha kolay geldiği için bazen banyodan sonra bu balmı kullanmayı atlıyorum.

Ürün 150 ml. ve normalde fiyatı 34 TL ama şu sıralar %50 indirim var. Kuru bir cilde sahipseniz ve ihtiyacınız varsa bu fırsatı kaçırmayın derim.

Ürün hakkında daha detaylı bilgi almak veya satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.
 
 

 
*Ürün firma tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektiftir.

2 yorum:

  1. Bende de deluxe boy testerı vardı bu ürünün, kullandığım en iyi nemlendiren vücut ürünlerinden. Bayıldım. Ben de yazısını yazdım hatta, taslaklarımda duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi nemlendiriyor ve gerçekten kalıcı. Ben de çok sevdim. Sevgiler!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

23 Mayıs 2014 Cuma

Organique Shea Butter Vücut Balmı // Africa


Blogumu veya instagram hesabımı takip edenler bilirler; cildim genelde çok kuru olduğu için yoğun nem veren, katı kıvamlı -balm tarzındaki- ürünleri çok seviyorum. Özellikle el ve tırnak bakım ürünleri favorim. Bu sebepten olsa gerek Organique Shea Butter Boldy Balm Africa'yı da büyük bir zevkle denemeye başladım.
Shea yağını uzun zamandır birçok markanın nemlendirici ürününde görüyoruz. Çok iyi bir nemlendirici olduğunu ve özellikle dirsek, topuk gibi çok kurumuş yerlerin ve el/ tırnak etlerinin yumuşatılmasında/nemlendirilmesinde çok iyi olduğunu biliyoruz.

Ayrıca Organique, web sitesinde shea yağının kullanım alanlarını şöyle sıralamış;
 

·Sedef ve Egzama hastalıklarının tedavisinde
·Aşırı kuru cilt tiplerinde dahi derinlemesine mükemmel nemlendirme
·Ayaktaki sert deriyi yumuşatarak çatlakları gidermede
·Hamilelik döneminde kullanıldığında çatlakların oluşmasını önlemede
·Cildin elastikiyetini arttırarak sarkmasını önlemede
·Yara izlerini, yanıkları, çeşitli döküntüleri, cilt lekelerini , kırışıklıkları ve tahrişleri azaltmada
·El bakımında
·Çevresel zararlı etkilere karşı kullanımda
·Saç bakımında ideal yağlardan biridir, yıpranmış saçları derinlemesine nemlendirerek, saçların kırılmasını ve koparak dökülmesini engellemeye yardımcı olur.
 

Gelelim benim yorumlarıma;
 
Öncelikle oldukça katı kıvamlı bir ürün ama ellerin ısısıyla cilde çok çabuk yayılabiliyor. 

Gayet sade ve oldukça temiz bir içeriğe sahip olması bence en güzel yanlarından biri.
Çoook güzel kokuyor. Yoğun, temiz ve ferah bir kokuya sahip. Kokunun yoğunluğundan dolayı, kokuya hassasiyeti olanlar tercih etmeyebilirler tabii.

Ambalajının arka yüzünde üretim ve son kullanma tarihinin açıkça yazmasını sevdim.
Ben bu balmı daha çok el ve tırnak eti bakımında kullanıyorum. İlk sürüldüğünde diğer yoğun kıvamlı nemlendiriciler gibi yağlı bir his bırakıyor ama cilt tarafından çabuk emiliyor. Ben yine de daha çok yatarken sürmeyi tercih ediyorum. Hatta içeriği nispeten daha temiz olduğu ve çok güzel nemlendirdiği için son zamanlarda her gün yatmadan ellerime bu balmı sürüyorum. Sabah kalktığımda ellerim yumuşacık oluyor.
 
Banyodan sonra özellikle çok kuru olan bacak ve kollarıma da sürüyorum.  Çok güzel nemlendiriyor ve kalıcılığını da çok sevdim.  Genelde losyon tarzı ürün kullandığımda, banyodan sonraki gün kol ve bacaklarım tekrar kurumaya başlarken, bu shea yağını kullandığımda banyodan sonraki gün de cildimin nemini koruduğunu fark ettim. Tabii losyon tarzı ürünlerin kullanımı bana daha kolay geldiği için bazen banyodan sonra bu balmı kullanmayı atlıyorum.

Ürün 150 ml. ve normalde fiyatı 34 TL ama şu sıralar %50 indirim var. Kuru bir cilde sahipseniz ve ihtiyacınız varsa bu fırsatı kaçırmayın derim.

Ürün hakkında daha detaylı bilgi almak veya satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.
 
 

 
*Ürün firma tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektiftir.

2 yorum:

  1. Bende de deluxe boy testerı vardı bu ürünün, kullandığım en iyi nemlendiren vücut ürünlerinden. Bayıldım. Ben de yazısını yazdım hatta, taslaklarımda duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi nemlendiriyor ve gerçekten kalıcı. Ben de çok sevdim. Sevgiler!

      Sil