26 Mayıs 2014 Pazartesi

Nuxe Gentle Toning Lotion With Rose Petals // Gül Yapraklı Hassas Tonik Losyon


Aslında cildimi sabahları sadece temizleme köpüğü, akşamları ise daha çok misel solüsyon da denilen makyaj temizleme suları ile temizliyorum. Eğer cildimi akşamları temizleme köpüğü ile yıkarsam da, cildimi makyaj kalıntılarından tam olarak arındırmak ve temizliği tamamlamak için bu toniği kullanıyorum.

Nuxe Gül Yapraklı Hassas Tonik Losyonu, adından da anlaşılacağı gibi gül yaprağı içeriyor. Ürün açıklamasında cildi yatıştırdığı, ferahlattığı ve makyaj temizleme işlemini tamamlayarak cildi nemlendiriciye hazırladığı yazıyor. Yüz ve gözler için kullanılabiliyor.
Daha önce cildimin çok hassas olduğundan bahsetmiştim. Aynı zamanda T bölgesi hariç normalden kuruya dönük bir cilt yapım var. Bu tonik de hassas ve normal-kuru ciltlere yönelik olduğundan cildime tam uyum sağladı.
 
Parfüm içerdiği için cildimdeki hassasiyeti arttırır mı diye korktum ama neyse ki arttırmadı. Hafif, güzel bir kokusu var.
 
Ürün açıklamasında alkol içermediği yazıyor ama içerikte Benzyl Alcohol gördüm. Durumu tam anlayamamakla birlikte mutlaka bir bildikleri vardır diyerek sonuçta cildimi kurutmadan temizlemesini sevdim.

Ambalajı silindir şeklinde olduğu için tek fotoğrafta içeriği gösteremedim. İki fotoğrafı birleştirerek yapmaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur:)
 
Ürün 200 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
 
Ben özetle hassas cildime uyum sağladığı için sevdim ve size de tavsiye ederim. Siz de denemek isterseniz Sağlık Deposundan şu sıralar %20 indirimle 44 TL'ye alabilirsiniz. 
 
 

*Ürün firma tarafından denemem için gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektiftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Nuxe Gentle Toning Lotion With Rose Petals // Gül Yapraklı Hassas Tonik Losyon


Aslında cildimi sabahları sadece temizleme köpüğü, akşamları ise daha çok misel solüsyon da denilen makyaj temizleme suları ile temizliyorum. Eğer cildimi akşamları temizleme köpüğü ile yıkarsam da, cildimi makyaj kalıntılarından tam olarak arındırmak ve temizliği tamamlamak için bu toniği kullanıyorum.

Nuxe Gül Yapraklı Hassas Tonik Losyonu, adından da anlaşılacağı gibi gül yaprağı içeriyor. Ürün açıklamasında cildi yatıştırdığı, ferahlattığı ve makyaj temizleme işlemini tamamlayarak cildi nemlendiriciye hazırladığı yazıyor. Yüz ve gözler için kullanılabiliyor.
Daha önce cildimin çok hassas olduğundan bahsetmiştim. Aynı zamanda T bölgesi hariç normalden kuruya dönük bir cilt yapım var. Bu tonik de hassas ve normal-kuru ciltlere yönelik olduğundan cildime tam uyum sağladı.
 
Parfüm içerdiği için cildimdeki hassasiyeti arttırır mı diye korktum ama neyse ki arttırmadı. Hafif, güzel bir kokusu var.
 
Ürün açıklamasında alkol içermediği yazıyor ama içerikte Benzyl Alcohol gördüm. Durumu tam anlayamamakla birlikte mutlaka bir bildikleri vardır diyerek sonuçta cildimi kurutmadan temizlemesini sevdim.

Ambalajı silindir şeklinde olduğu için tek fotoğrafta içeriği gösteremedim. İki fotoğrafı birleştirerek yapmaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur:)
 
Ürün 200 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
 
Ben özetle hassas cildime uyum sağladığı için sevdim ve size de tavsiye ederim. Siz de denemek isterseniz Sağlık Deposundan şu sıralar %20 indirimle 44 TL'ye alabilirsiniz. 
 
 

*Ürün firma tarafından denemem için gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektiftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder