19 Mayıs 2014 Pazartesi

Kardelen Blog Etkinliği


2 hafta önce Kardelen Blog'un sahibi sevgili Kübra'nın düzenlediği etkinlikteydik. Yine çok güzel bir gün geçirdik; sohbet, muhabbet derken vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık. Öncelikle bu güzel gün için Kübra'ya ve hediyeleri için sponsor firmalara çok teşekkür ederim.

Etkinlik Eskişehir Yolu üzerindeki Kafes Fırındaydı. Kafes Fırın'ın lezzetli yiyecekleri ile etkinliğimiz başladı.  
Bir yandan yemeklerimizi yerken bir yandan da Kübra Diva Pırlanta, Modasor, Modapik ve Fresh Line'ın gönderdiği hediyeler için çekiliş yaptı. Her dört firmanın hediyeleri de çok şık ve güzeldi. 
Çekiliş talihlileri:
Francesca -Diva Pırlanta, Yusufçuk Kolye
Kova Kadını -Modasor, Mudo Çanta
Palatosun -Modasor/Modapik, Taşlı kolye
Kardelen -Fresh Line, Body Butter ve Exfoliating Shower Gel Kofresi
Çekilişte hediye kazanamayanlar için Kübra'nın annesi çok şık hediyeler hazırlamıştı. Kübra bana da çok güzel işlenmiş bir çorap verdi. Annenin ellerine sağlık Kübra'cım:)
Etkinlik'ten yine ellerimiz kollarımız dolu dolu evlerimize döndük. Watsons içinde tam da denemek istediğim ürünler olan bir kutu göndermiş.
Organique'nin hediyelerini de büyük bir zevkle deneyeceğim. Hem çok güzel görünüyorlar hem de çook güzel kokuyorlar. 
Nideno üzerinde blog isimlerimizin yazdığı kişiye özel çok şık defterler göndermiş. Çok çok beğendim, artık blog notlarımı bu deftere yazacağım. 
Axesayra'nın gönderdiği bilekliği de çok beğendim. Zaten en sevdiğim aksesuar bilekliktir, bu bileklik de tam bana göreymiş:) 
Turuncu Kasa Cecile marka makyaj ürünleri göndermiş. Bana gelen farın rengi de bir harika!
Dr.Oetker yine çok lezzetli hediyeler göndermiş. Mozaik Pastasını denedim, çok güzel oldu. Tavsiye ederim..
Jane Iredale'den gelen Pure Pressed Powder-Golden Glow'u denemek için sabırsızlanıyorum.
RapunzelSecret Kömür Özlü Saç Bakımı ilginç bir ürüne benziyor. Denemek için sabırsızlanıyorum. HC Hair Care'in gönderdiği Ovex Saç Bakım Maskesini zaten kullanıyordum. Sevdiğim bir maske oldu. Yorumlarımı blogda da paylaşacağım.


Fresh Line indirim çeki göndermiş. Çek Mayıs sonuna kadar geçerli, belli mi olur belki kullanırım:)


Etkinlikte Sevgili Başak'ın geçen hafta dünyaya gelen oğlu Rüzgar Bebeğin de gelişini kutladık. Zececookie'nin hazırladığı kurabiyeler çok güzeldi! 
 Sponsorlar:

Katılan Bloglar:

6 yorum:

  1. OMG göbeğime bak :)))))) O göbek şimdi dışarıda fırtınalar estiriyor :))) Çok güzel bir yazı olmuş yine Yelda'cım, hatırlamak iyi geldi. Öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göbeğin canlı canlı o kadar büyük görünmüyordu, daha doğrusu çok dikkatimi çekmemiş. Resimde daha büyük mü görünmüş ne:) Rüzgar da doğdu 10 günlük oldu bile. Allah analı babalı büyütsün tatlım. İşallah çok güzel bir hayatı olsun. Ben de öpüyorum canım!

      Sil
  2. Eğlenmenize sevindim! Çok güzel bir etkinlik olmuş gibi, Başak yine çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Başak yine çok sevimli, güzel bir etkinlik olmuş. Hediyelerinizi güle güle kullanını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yine çok eğlendik, güzel bir gün geçirdik. Başak da ayrı bir tatlıydı:) Teşekkür ediyorum canım:)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.Üzerinde blog isimlerinizin yazdığı kişiye özel şık defterlere bayıldım. :)
    Ben de bu tasarım defterleri keşfettim, gerçekten çok şık ve kullanışlılar. http://shopthedesign.com/lifestyle/kirtasiye/defter

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Mayıs 2014 Pazartesi

Kardelen Blog Etkinliği


2 hafta önce Kardelen Blog'un sahibi sevgili Kübra'nın düzenlediği etkinlikteydik. Yine çok güzel bir gün geçirdik; sohbet, muhabbet derken vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık. Öncelikle bu güzel gün için Kübra'ya ve hediyeleri için sponsor firmalara çok teşekkür ederim.

Etkinlik Eskişehir Yolu üzerindeki Kafes Fırındaydı. Kafes Fırın'ın lezzetli yiyecekleri ile etkinliğimiz başladı.  
Bir yandan yemeklerimizi yerken bir yandan da Kübra Diva Pırlanta, Modasor, Modapik ve Fresh Line'ın gönderdiği hediyeler için çekiliş yaptı. Her dört firmanın hediyeleri de çok şık ve güzeldi. 
Çekiliş talihlileri:
Francesca -Diva Pırlanta, Yusufçuk Kolye
Kova Kadını -Modasor, Mudo Çanta
Palatosun -Modasor/Modapik, Taşlı kolye
Kardelen -Fresh Line, Body Butter ve Exfoliating Shower Gel Kofresi
Çekilişte hediye kazanamayanlar için Kübra'nın annesi çok şık hediyeler hazırlamıştı. Kübra bana da çok güzel işlenmiş bir çorap verdi. Annenin ellerine sağlık Kübra'cım:)
Etkinlik'ten yine ellerimiz kollarımız dolu dolu evlerimize döndük. Watsons içinde tam da denemek istediğim ürünler olan bir kutu göndermiş.
Organique'nin hediyelerini de büyük bir zevkle deneyeceğim. Hem çok güzel görünüyorlar hem de çook güzel kokuyorlar. 
Nideno üzerinde blog isimlerimizin yazdığı kişiye özel çok şık defterler göndermiş. Çok çok beğendim, artık blog notlarımı bu deftere yazacağım. 
Axesayra'nın gönderdiği bilekliği de çok beğendim. Zaten en sevdiğim aksesuar bilekliktir, bu bileklik de tam bana göreymiş:) 
Turuncu Kasa Cecile marka makyaj ürünleri göndermiş. Bana gelen farın rengi de bir harika!
Dr.Oetker yine çok lezzetli hediyeler göndermiş. Mozaik Pastasını denedim, çok güzel oldu. Tavsiye ederim..
Jane Iredale'den gelen Pure Pressed Powder-Golden Glow'u denemek için sabırsızlanıyorum.
RapunzelSecret Kömür Özlü Saç Bakımı ilginç bir ürüne benziyor. Denemek için sabırsızlanıyorum. HC Hair Care'in gönderdiği Ovex Saç Bakım Maskesini zaten kullanıyordum. Sevdiğim bir maske oldu. Yorumlarımı blogda da paylaşacağım.


Fresh Line indirim çeki göndermiş. Çek Mayıs sonuna kadar geçerli, belli mi olur belki kullanırım:)


Etkinlikte Sevgili Başak'ın geçen hafta dünyaya gelen oğlu Rüzgar Bebeğin de gelişini kutladık. Zececookie'nin hazırladığı kurabiyeler çok güzeldi! 
 Sponsorlar:

Katılan Bloglar:

6 yorum:

  1. OMG göbeğime bak :)))))) O göbek şimdi dışarıda fırtınalar estiriyor :))) Çok güzel bir yazı olmuş yine Yelda'cım, hatırlamak iyi geldi. Öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göbeğin canlı canlı o kadar büyük görünmüyordu, daha doğrusu çok dikkatimi çekmemiş. Resimde daha büyük mü görünmüş ne:) Rüzgar da doğdu 10 günlük oldu bile. Allah analı babalı büyütsün tatlım. İşallah çok güzel bir hayatı olsun. Ben de öpüyorum canım!

      Sil
  2. Eğlenmenize sevindim! Çok güzel bir etkinlik olmuş gibi, Başak yine çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Başak yine çok sevimli, güzel bir etkinlik olmuş. Hediyelerinizi güle güle kullanını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yine çok eğlendik, güzel bir gün geçirdik. Başak da ayrı bir tatlıydı:) Teşekkür ediyorum canım:)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.Üzerinde blog isimlerinizin yazdığı kişiye özel şık defterlere bayıldım. :)
    Ben de bu tasarım defterleri keşfettim, gerçekten çok şık ve kullanışlılar. http://shopthedesign.com/lifestyle/kirtasiye/defter

    YanıtlaSil