15 Nisan 2014 Salı

Sachane // Milk_Shake Hediye Çekilişi Sonucu

Merhaba,
 
Hediye çekilişine geçerli katılım sayısı 50'ydi.
 
Milk Shake Whipped Cream 100 ml. kazananlar;


(4) sılay yapıcıoğlu (Instagram Kullanıcı  Adı: silayyapiciogluu)

(16) yıldız (Instagram Kullanıcı Adı: Nil7035)

Milk_Shake Emergengy Set Kazananlar;
 
 (13) çay kaşığı (Instagram Kullanıcı Adı:caglacamber)
(8) ezgi ezgi (bahçem benim) (Instagram Kullanıcı Adı:bahcembenim)



Tebrikler!
İletişim bilgilerinizi 17 Nisan Perşembe saat:19:00'a kadar yeldaninevi@gmail.com adresine gönderebilir misiniz? Bu tarihe kadar iletişim bilgileri gönderilmezse çekilişi tekrarlayacağım.

10 yorum:

  1. Çok sevindimm :) Gönderdim iletişim bilgilerimi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. instagamdan cevapladım mailimi attım ve çok svindim

    emeğine yüreğine sağlık
    twsekkürler
    tuldız

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bugun ise geldigimde kargonun hediyemi getirdiğini gördüm :) cok tesekkurler
    Henüz deneme şansım olmadı ama kokusuna baktım hemen
    Missss gibi kokuyor:)))
    Kullanmak icin sabirsizlaniyorum
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle güzel günlerde kullanın:) Umarım siz de benim gibi beğenirsiniz...

      Sil
  5. Benimki de geldi :) Çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Nisan 2014 Salı

Sachane // Milk_Shake Hediye Çekilişi Sonucu

Merhaba,
 
Hediye çekilişine geçerli katılım sayısı 50'ydi.
 
Milk Shake Whipped Cream 100 ml. kazananlar;


(4) sılay yapıcıoğlu (Instagram Kullanıcı  Adı: silayyapiciogluu)

(16) yıldız (Instagram Kullanıcı Adı: Nil7035)

Milk_Shake Emergengy Set Kazananlar;
 
 (13) çay kaşığı (Instagram Kullanıcı Adı:caglacamber)
(8) ezgi ezgi (bahçem benim) (Instagram Kullanıcı Adı:bahcembenim)



Tebrikler!
İletişim bilgilerinizi 17 Nisan Perşembe saat:19:00'a kadar yeldaninevi@gmail.com adresine gönderebilir misiniz? Bu tarihe kadar iletişim bilgileri gönderilmezse çekilişi tekrarlayacağım.

10 yorum:

  1. Çok sevindimm :) Gönderdim iletişim bilgilerimi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. instagamdan cevapladım mailimi attım ve çok svindim

    emeğine yüreğine sağlık
    twsekkürler
    tuldız

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bugun ise geldigimde kargonun hediyemi getirdiğini gördüm :) cok tesekkurler
    Henüz deneme şansım olmadı ama kokusuna baktım hemen
    Missss gibi kokuyor:)))
    Kullanmak icin sabirsizlaniyorum
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle güzel günlerde kullanın:) Umarım siz de benim gibi beğenirsiniz...

      Sil
  5. Benimki de geldi :) Çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil