17 Nisan 2014 Perşembe

Oriflame Tender Care Balm

Blogumun bugünkü konukları Oriflame'nin klasikleşmiş ürünlerinden Tender Care Balm'lar. Çook uzun bir süre önce bu balm'ların pembe olanından aldığımı hatırlıyorum. 1 yıl kadar önce de hindistan cevizli olanını sevgili Ekin bana hediye etmişti. Ekin'cim tekrar çook teşekkür ederim canım:*
*Fotoğrafta üst sıra sol:hindistan cevizli, sağ:bademli; alt sıra sol: frenk üzümlü, sağ:kirazlı
 
Hindistan Cevizli olanını zaten çok severek kullanıyordum ki Oriflame Türkiye badem, kiraz ve frenk üzümü aromalılardan da denemem için gönderince ne kadar mutlu olduğumu anlatamam:) Teşekkürler Oriflame Türkiye!
Peki nedir bu Tender Care Balm'lar?
 
Tender Care Balm'lar ciltte kurumuş veya sertleşmiş yerlerin nemlendirilmesi için kullanılan genel amaçlı ürünler. Yapıları vazelin gibi çok yoğun ve kurumuş dudak, dirsek, el veya tırnak eti gibi yerlerde kullanılabiliyorlar. Ben daha çok yatarken el ve tırnak etlerini yumuşatmak için kullanıyorum. Ve düzenli kullanımda kesinlikle tırnak etleri daha düzgün ve nemlenmiş görünüyor. Denemek için dudaklarımda da lip balm olarak kullandım, gayet de memnun kaldım. Dudakların da kurumasını engelliyorlar.
 
Fotoğraflarda her ne kadar büyük gibi görünseler de küçücükler, minicikler:) 15 ml.'lik çok şık plastik bir kutuda satılıyorlar.
Bilmiyorum Dr. Pepper veya vişneli Coca Cola içtiniz mi ama kirazlı olan aynen Dr. Pepper gibi kokuyor. Ben de Dr. Pepper hastası olarak bu durumdan çok memnunum ve kirazlı olan bitmesin diye gözünün içine bakıyorum. Artık ne yapalım bittikçe alacağız:)
Fiyatları 14,90-16,90 TL ama Oriflame'de sık sık indirim oluyor. Örneğin şu sıralar Frenk Üzümü ve Badem Aromalı olanlar 7,90 TL. Tender Care'leri incelemek isterseniz Oriflame Türkiye'nin web sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.
 
Yakınınızda Oriflame satış danışmanı varsa kesinlikle bu miniklere de bir şans verin derim. Özellikle benim gibi lip balm veya tırnak eti kremlerini çok seviyorsanız hiç düşünmeyin:)

8 yorum:

  1. Yelda'cım bu balmları bitmesede çekmecemde dursun diye alabilecek kadar çok seviyorum.Kirazlı olana katalogta denk gelememiştim bir türlü ama ne kadar güzel koktuğunu biliyorum.Uzun süre bekleyince güzel kokularını aybedip eski kokmaya başlıyorlar.Bu sebeple çabucak bitirmek lazım.
    Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim canım bu balm'ları. Hem etkileri hem kokuları harika. Çok teşekkür ederim<3

      Sil
  2. bende bunları çok merak ediyorum hiç deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fırsatını bulursan mutlaka dene derim:)

      Sil
  3. Çok güzel kokuları var gerçekten:)) Kirazlı olana bayılıyorum ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kokularını çok sevdim canım. Kirazlı olana zaten ba-yı-lı-yo-rum:)

      Sil
  4. Ay ne güzel ambalajlarıı :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ambalajları çok şirin. Renkler harika:) Çok teşekkür ederim canım<3

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

17 Nisan 2014 Perşembe

Oriflame Tender Care Balm

Blogumun bugünkü konukları Oriflame'nin klasikleşmiş ürünlerinden Tender Care Balm'lar. Çook uzun bir süre önce bu balm'ların pembe olanından aldığımı hatırlıyorum. 1 yıl kadar önce de hindistan cevizli olanını sevgili Ekin bana hediye etmişti. Ekin'cim tekrar çook teşekkür ederim canım:*
*Fotoğrafta üst sıra sol:hindistan cevizli, sağ:bademli; alt sıra sol: frenk üzümlü, sağ:kirazlı
 
Hindistan Cevizli olanını zaten çok severek kullanıyordum ki Oriflame Türkiye badem, kiraz ve frenk üzümü aromalılardan da denemem için gönderince ne kadar mutlu olduğumu anlatamam:) Teşekkürler Oriflame Türkiye!
Peki nedir bu Tender Care Balm'lar?
 
Tender Care Balm'lar ciltte kurumuş veya sertleşmiş yerlerin nemlendirilmesi için kullanılan genel amaçlı ürünler. Yapıları vazelin gibi çok yoğun ve kurumuş dudak, dirsek, el veya tırnak eti gibi yerlerde kullanılabiliyorlar. Ben daha çok yatarken el ve tırnak etlerini yumuşatmak için kullanıyorum. Ve düzenli kullanımda kesinlikle tırnak etleri daha düzgün ve nemlenmiş görünüyor. Denemek için dudaklarımda da lip balm olarak kullandım, gayet de memnun kaldım. Dudakların da kurumasını engelliyorlar.
 
Fotoğraflarda her ne kadar büyük gibi görünseler de küçücükler, minicikler:) 15 ml.'lik çok şık plastik bir kutuda satılıyorlar.
Bilmiyorum Dr. Pepper veya vişneli Coca Cola içtiniz mi ama kirazlı olan aynen Dr. Pepper gibi kokuyor. Ben de Dr. Pepper hastası olarak bu durumdan çok memnunum ve kirazlı olan bitmesin diye gözünün içine bakıyorum. Artık ne yapalım bittikçe alacağız:)
Fiyatları 14,90-16,90 TL ama Oriflame'de sık sık indirim oluyor. Örneğin şu sıralar Frenk Üzümü ve Badem Aromalı olanlar 7,90 TL. Tender Care'leri incelemek isterseniz Oriflame Türkiye'nin web sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.
 
Yakınınızda Oriflame satış danışmanı varsa kesinlikle bu miniklere de bir şans verin derim. Özellikle benim gibi lip balm veya tırnak eti kremlerini çok seviyorsanız hiç düşünmeyin:)

8 yorum:

  1. Yelda'cım bu balmları bitmesede çekmecemde dursun diye alabilecek kadar çok seviyorum.Kirazlı olana katalogta denk gelememiştim bir türlü ama ne kadar güzel koktuğunu biliyorum.Uzun süre bekleyince güzel kokularını aybedip eski kokmaya başlıyorlar.Bu sebeple çabucak bitirmek lazım.
    Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim canım bu balm'ları. Hem etkileri hem kokuları harika. Çok teşekkür ederim<3

      Sil
  2. bende bunları çok merak ediyorum hiç deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fırsatını bulursan mutlaka dene derim:)

      Sil
  3. Çok güzel kokuları var gerçekten:)) Kirazlı olana bayılıyorum ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kokularını çok sevdim canım. Kirazlı olana zaten ba-yı-lı-yo-rum:)

      Sil
  4. Ay ne güzel ambalajlarıı :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ambalajları çok şirin. Renkler harika:) Çok teşekkür ederim canım<3

      Sil