9 Nisan 2014 Çarşamba

Nuxe Brightening Program BB Krem

3 hafta kadar önce de Sağlık Deposu'ndan çok güzel bir paket aldım. İçinde Nuxe Brightening Program BB Krem de vardı. Bu BB kremi daha önce görmüştüm ama hassas ciltlere uygun mu değil mi emin olamadığım için almamıştım.   Denerken de tereddüt ettim açıkçası. Tereddüt etmemin iki sebebi vardı; birincisi cildimdeki hassasiyeti arttırır mı, ikincisi de rengi cildime uyar mı? Neyse ki tereddütlerim boşunaymış; hassasiyeti arttırmadı, rengi de gayet güzel uydu. Ve o kadar sevdim ki neredeyse her gün kullanmaya başladım. Eğer Sağlık Deposu göndermeseydi ben büyük ihtimalle almazdım diye düşünüyorum. Bu yüzden de bu güzel BB Kremle beni tanıştırdıkları için Sağlık Deposu'na ayrıca teşekkür etmek istiyorum.
Nuxe BB Krem'in ilk dikkatimi çeken özelliği diğer birçok BB Kreme göre kapatılıcığı daha iyi. Oldukça yoğun bir yapısı var. Fondoten kullanmaya alışkın olmadığımdan bu kapatıcılık açıkçası çok hoşuma gitti.

Açıklamasında bütün cilt tipleri için uygun olduğu yazıyor. Daha önce söylediğim gibi hassas ciltlere uygun, bende herhangi bir hassasiyet veya sivilceye sebep olmadı. İçeriğinde parfüm var ama ağır bir kokusu olmadığından ben rahatsız olmadım. Son günlerde cildim çok kurumaya başladı. Bu yüzden bu BB kremin altına mutlaka nemlendirici sürüyorum. Burnum ve çenem diğer bölgelere göre daha yağlı olduğundan buralara pek nemlendirici sürmem. En son bu BB kremi sürdüğümde burnuma nemlendirici sürmediğim için pul pul bir görüntü oldu. Yani kuru ciltli olanların altına nemlendirici uygulamasında fayda var.

Ciltte herhangi bir parlama veya yağlanma yapmıyor ama mat da değil, aydınlık bir görüntü veriyor. Yapısı tam kararında bence.
Nuxe BB Kremin iki iddiası var;

1. Anında Pürüzsüzleştici Etki: Özetle 8 saat boyunca ciltteki pürüz, leke, koyulukların kapatılmasına; uzun süre nemlendirilmesine yardımcı olduğu ve aynı zamanda da gözeneklerin sıkılaştırılmasında görev yaptığını söylemişler. Ben de kapatıcılık ve kalıcılık konusunda kendilerine katılıyorum ama gözeneklerin sıkılaştırılmasındaki etkisini henüz görmedim.

2. Aydınlatıcı Etki: Lekelerin görünümünde azalma sağlanmasına yardımcı olduğunu ve UVA/UVB SPF 30 koruması ile cildi zararlı güneş ışınlarından koruduğunu ve leke oluşumunun engellenmesine yardımcı olduğunu söylemişler. Ben henüz 3 haftadır kullandığımdan lekelerin görünümünü azaltma etkisini göremedim ama SPF 30 güneş korumasının olmasını beğendim.Yazları genelde 50 koruma faktörlü güneş kremleri kullansam da spf30 ve 50 arasında çok da fark olmadığından yazın da kullanırım diye düşünüyorum. Bu arada bir yerde güneş kremlerinde koruma oranının 1-1/x şeklinde hesaplandığını okumuştum. Yani SPF 50 %98 (1-1/50) koruma sağlarken, SPF 30 %96,7 (1-1/30) koruma sağlıyor.
Paraben içermiyor, ayrıca yağsız olmasını da sevdim.

Benim ten rengim oldukça beyaz (nw15-nc 20 arasında olduğu söyleniyor:) ve pembe alt tonlu. Bu BB kremi ilk elime sürdüğümde rengi sarı ve koyu geldi fakat yüzümde iyice yedirince rengi gayet güzel uydu. Sanırım tek rengi var. Bu yüzden çok esmerseniz deneyip almak en güzeli bence.

Özetle hassas ciltlere uygun oluşu, kapatıcılığı, kalıcılığı ve ciltteki duruşuyla çok sevdiğim bir BB Krem oldu. Nuxe ürünlerini Sağlık Deposu'ndan alabilirsiniz. Şu sıralarda indirim de var..Ohhh Misss..

 









4 yorum:

  1. Bana da poşet sample'ı geldi bu BB'nin ve yorumlarımız tamamen aynı! Zaten seninle cilt tiplerimiz çok benzediği için yazılarını okumaya ve fikirlerini duymaya bayılıyorum! Yalnız rengi bence de açık tenlilere göre, esmer birinde nasıl durur bilemedim. Çünkü bir de gri değil, bej alt tonlu. Ama ben de karma-kuru/karma ve açık tonlu ciltlerin seveceğini düşündüm. Güle güle kullan canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel sözler bunlar canım benim, çok teşekkür ederim:) Ben de senin yazılarını okumayı ve fikirlerini almayı çoook seviyorum. Öpüyorum!

      Sil
  2. Yapısı ince gibi, güzele benziyor. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel, güzel ben çok memnun kaldım:) Teşekkür ederim canım<3

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Nisan 2014 Çarşamba

Nuxe Brightening Program BB Krem

3 hafta kadar önce de Sağlık Deposu'ndan çok güzel bir paket aldım. İçinde Nuxe Brightening Program BB Krem de vardı. Bu BB kremi daha önce görmüştüm ama hassas ciltlere uygun mu değil mi emin olamadığım için almamıştım.   Denerken de tereddüt ettim açıkçası. Tereddüt etmemin iki sebebi vardı; birincisi cildimdeki hassasiyeti arttırır mı, ikincisi de rengi cildime uyar mı? Neyse ki tereddütlerim boşunaymış; hassasiyeti arttırmadı, rengi de gayet güzel uydu. Ve o kadar sevdim ki neredeyse her gün kullanmaya başladım. Eğer Sağlık Deposu göndermeseydi ben büyük ihtimalle almazdım diye düşünüyorum. Bu yüzden de bu güzel BB Kremle beni tanıştırdıkları için Sağlık Deposu'na ayrıca teşekkür etmek istiyorum.
Nuxe BB Krem'in ilk dikkatimi çeken özelliği diğer birçok BB Kreme göre kapatılıcığı daha iyi. Oldukça yoğun bir yapısı var. Fondoten kullanmaya alışkın olmadığımdan bu kapatıcılık açıkçası çok hoşuma gitti.

Açıklamasında bütün cilt tipleri için uygun olduğu yazıyor. Daha önce söylediğim gibi hassas ciltlere uygun, bende herhangi bir hassasiyet veya sivilceye sebep olmadı. İçeriğinde parfüm var ama ağır bir kokusu olmadığından ben rahatsız olmadım. Son günlerde cildim çok kurumaya başladı. Bu yüzden bu BB kremin altına mutlaka nemlendirici sürüyorum. Burnum ve çenem diğer bölgelere göre daha yağlı olduğundan buralara pek nemlendirici sürmem. En son bu BB kremi sürdüğümde burnuma nemlendirici sürmediğim için pul pul bir görüntü oldu. Yani kuru ciltli olanların altına nemlendirici uygulamasında fayda var.

Ciltte herhangi bir parlama veya yağlanma yapmıyor ama mat da değil, aydınlık bir görüntü veriyor. Yapısı tam kararında bence.
Nuxe BB Kremin iki iddiası var;

1. Anında Pürüzsüzleştici Etki: Özetle 8 saat boyunca ciltteki pürüz, leke, koyulukların kapatılmasına; uzun süre nemlendirilmesine yardımcı olduğu ve aynı zamanda da gözeneklerin sıkılaştırılmasında görev yaptığını söylemişler. Ben de kapatıcılık ve kalıcılık konusunda kendilerine katılıyorum ama gözeneklerin sıkılaştırılmasındaki etkisini henüz görmedim.

2. Aydınlatıcı Etki: Lekelerin görünümünde azalma sağlanmasına yardımcı olduğunu ve UVA/UVB SPF 30 koruması ile cildi zararlı güneş ışınlarından koruduğunu ve leke oluşumunun engellenmesine yardımcı olduğunu söylemişler. Ben henüz 3 haftadır kullandığımdan lekelerin görünümünü azaltma etkisini göremedim ama SPF 30 güneş korumasının olmasını beğendim.Yazları genelde 50 koruma faktörlü güneş kremleri kullansam da spf30 ve 50 arasında çok da fark olmadığından yazın da kullanırım diye düşünüyorum. Bu arada bir yerde güneş kremlerinde koruma oranının 1-1/x şeklinde hesaplandığını okumuştum. Yani SPF 50 %98 (1-1/50) koruma sağlarken, SPF 30 %96,7 (1-1/30) koruma sağlıyor.
Paraben içermiyor, ayrıca yağsız olmasını da sevdim.

Benim ten rengim oldukça beyaz (nw15-nc 20 arasında olduğu söyleniyor:) ve pembe alt tonlu. Bu BB kremi ilk elime sürdüğümde rengi sarı ve koyu geldi fakat yüzümde iyice yedirince rengi gayet güzel uydu. Sanırım tek rengi var. Bu yüzden çok esmerseniz deneyip almak en güzeli bence.

Özetle hassas ciltlere uygun oluşu, kapatıcılığı, kalıcılığı ve ciltteki duruşuyla çok sevdiğim bir BB Krem oldu. Nuxe ürünlerini Sağlık Deposu'ndan alabilirsiniz. Şu sıralarda indirim de var..Ohhh Misss..

 









4 yorum:

  1. Bana da poşet sample'ı geldi bu BB'nin ve yorumlarımız tamamen aynı! Zaten seninle cilt tiplerimiz çok benzediği için yazılarını okumaya ve fikirlerini duymaya bayılıyorum! Yalnız rengi bence de açık tenlilere göre, esmer birinde nasıl durur bilemedim. Çünkü bir de gri değil, bej alt tonlu. Ama ben de karma-kuru/karma ve açık tonlu ciltlerin seveceğini düşündüm. Güle güle kullan canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel sözler bunlar canım benim, çok teşekkür ederim:) Ben de senin yazılarını okumayı ve fikirlerini almayı çoook seviyorum. Öpüyorum!

      Sil
  2. Yapısı ince gibi, güzele benziyor. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel, güzel ben çok memnun kaldım:) Teşekkür ederim canım<3

      Sil