6 Nisan 2014 Pazar

Nars Lip Gloss // Place Vendome


Uzun zamandır bir fuşya aşkıdır gidiyor. Uzun bir süre şöyle güzel bir fuşya lip gloss aradım.. aradım.. ve sonunda Nars'ta buldum:)
Nars Larger Than Life Lip Gloss/Place Vendome'ın ambalajı da diğer Nars ürünleri gibi çok şık. Rengi de muhteşem, tam bir fuşya...
Fırçası maalesef çok ince. Ben bu tür fırçalara alışkın olmadığımdan sürerken zorlandım. 
Yoğun renk veriyor. Yoğun renk veren dudak ürünlerini kullanmaya alışkın olmadığımdan ben biraz sürüp dağıtıyorum ve dudaklarım birden canlanıyor. Az sürülüp iyi dağıtılmazsa dudaktaki çizgilere doluyor. Öncesinde dudakları lip balm ile nemlendirip, lip glossu iyice yaymakta fayda var. Yoğun sürüldüğü zaman bu problem azalıyor.

Sürüldükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor.

Ben özellikle rengini çok beğendim. Nasıl siz de rengini beğendiniz mi?

Son olarak lip gloss 6 ml. ve fiyatı 60-70 TL civarında diye hatırlıyorum. 

10 yorum:

  1. Çok güzel bir renk ,yakışmış canım güle güle kullan,Narsın rujları daha güzel diyorlar bilmiyorum ne derece doğru :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Nars'ın bir tane ruju var bende. Yapısı çok güzel. Bu lip glossun sürümü zor geldi bana ama rengi çok güzel!

      Sil
  2. Canlı renkleri ilkbahar ve yaz aylarında sıkça kullanmayı çok seviyorum.Bunun rengide çok güzelmiş.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazları canlı renkler hakikaten güzel oluyor canım. Çok teşekkür ederim<3

      Sil
  3. rengi çok güzel sanada çok yakışmış güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. Rengi çok hoşmuş.
    Her glossu beğenebilirim gerçi bir gloss delisi olarak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de glossları çok severim. Bunun rengine de bayıldım:)

      Sil
  5. Çok tatlı renk, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengine tav oldum zati kuzucum:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

6 Nisan 2014 Pazar

Nars Lip Gloss // Place Vendome


Uzun zamandır bir fuşya aşkıdır gidiyor. Uzun bir süre şöyle güzel bir fuşya lip gloss aradım.. aradım.. ve sonunda Nars'ta buldum:)
Nars Larger Than Life Lip Gloss/Place Vendome'ın ambalajı da diğer Nars ürünleri gibi çok şık. Rengi de muhteşem, tam bir fuşya...
Fırçası maalesef çok ince. Ben bu tür fırçalara alışkın olmadığımdan sürerken zorlandım. 
Yoğun renk veriyor. Yoğun renk veren dudak ürünlerini kullanmaya alışkın olmadığımdan ben biraz sürüp dağıtıyorum ve dudaklarım birden canlanıyor. Az sürülüp iyi dağıtılmazsa dudaktaki çizgilere doluyor. Öncesinde dudakları lip balm ile nemlendirip, lip glossu iyice yaymakta fayda var. Yoğun sürüldüğü zaman bu problem azalıyor.

Sürüldükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor.

Ben özellikle rengini çok beğendim. Nasıl siz de rengini beğendiniz mi?

Son olarak lip gloss 6 ml. ve fiyatı 60-70 TL civarında diye hatırlıyorum. 

10 yorum:

  1. Çok güzel bir renk ,yakışmış canım güle güle kullan,Narsın rujları daha güzel diyorlar bilmiyorum ne derece doğru :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Nars'ın bir tane ruju var bende. Yapısı çok güzel. Bu lip glossun sürümü zor geldi bana ama rengi çok güzel!

      Sil
  2. Canlı renkleri ilkbahar ve yaz aylarında sıkça kullanmayı çok seviyorum.Bunun rengide çok güzelmiş.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazları canlı renkler hakikaten güzel oluyor canım. Çok teşekkür ederim<3

      Sil
  3. rengi çok güzel sanada çok yakışmış güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. Rengi çok hoşmuş.
    Her glossu beğenebilirim gerçi bir gloss delisi olarak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de glossları çok severim. Bunun rengine de bayıldım:)

      Sil
  5. Çok tatlı renk, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengine tav oldum zati kuzucum:)

      Sil