27 Nisan 2014 Pazar

Missha ve Skin79 Showroom Turu


3 hafta kadar önce bizim kızlarla  Missha ve Skin79'un Ankara'da bulunan showroomlarını ziyaret etmek için randevu aldık ve açıkçası ben giderken bu kadar eğleneceğimizi tahmin etmemiştim. Gittiğimiz yer kozmetik bloggerları için tam bir cennetti:) Missha ve Skin79'un bütün ürünlerini inceleme fırsatı bulduk. Biz ürünleri incelerken  Berna Hanım ve Faruk Bey de bizlere çok yardımcı oldular. Kendilerine çoook teşekkür ediyoruz.

Bu showroom Missha ve Skin79'un merkeziymiş ve merkezin İstanbul'da değil de Ankara'da olmasına hem şaşırdık hem çok sevindik. Bizlere bir de güzel haberleri vardı; 2 ay kadar sonra Kentpark'ta bir mağaza açacaklarmış!
Tura önce Skin79 ürünlerinin bulunduğu oda ile başladık. Bu odada Skin79 markasının BB,CC kremlerini; cilt bakım ürünlerini ve Kick It Side isimli renkli kozmetik ürünlerini inceledik.
Skin79'un çeşit çeşit BB kremleri var. Cildinize uygun BB Kremi seçmek için şu tabloya bakabilirsiniz. Diğer Skin79 ürünleri için de web sitelerini buradan inceleyebilirsiniz.
Skin79'dan sonra Missha ürünlerinin bulunduğu odaya geçtik. Burada öncelikle birbirinden güzel renkli kozmetikler ilgimizi çekti. Allıklar, aydınlatıcılar, ojeler, rujlar, lip glosslar.... o kadar güzeldi ki, saatlerce orada kalabilirdim. Hepsine tek tek baktık ve bu sırada ne kadar mutlu olduğumuzu anlatmam çok zor:)
Missha farlarının renklerine, far paletlerinin şıklığına bayıldık!
Günün yıldızı bronzer, aydınlatıcı ve allık içeren Missha Prism Dot Block Blusher'lardı! Hepimiz bayıldık! Biri Francesca'nın biri benim:)
Siz de Missha ürünlerini merak ediyorsanız web sayfalarını buradan inceleyebilirsiniz.

Showroom'da geçirdiğimiz bu mutlu anları tabii ki alışverişle taçlandırdık. Ben de dayanamayarak neler aldım neler:)
Missha ve Skin79'un bizler için çok şirin hediyeleri vardı. Hepsini büyük bir mutlulukla deniyorum. Tekrar çoook teşekkür ederim:)

Sevgiler!!!
Yelda




8 yorum:

  1. Aaa, ben o aldığın tintleri kaçırmışım!!! Renklerini ve nasıl durduğunu merak ettim! Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa dayanamadım bir de 2 tane aldım:) Renkleri güzel. Bir ara buluştuğumuzda getireyim. Teşekkür ederim bitanem<3

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor! Kentpark'a şube mi açıyorlarmış ?!! Yaşasın !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Kentpark'ta mağaza açıyorlarmış. Çok güzel bir haber bu değil mi? Sevgiler!

      Sil
  3. Ay canim cok sevindim beni tanidagina, sagol varol ;) Cok iyi hatirliyorum Missha bb cream hakkinda yazi yazmistim iki üc sene önce ozamanlar ankaraya yer acilacakmis diye dedikodular vardi, zaman ne cabuk akip gidiyor, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa nasıl tanımam sen benim ilk blog arkadaşlarımdansın. Aramıza döndüğüne ne kadar sevindim anlatamam. Yeni yazılarını dört gözle bekliyorum.
      Öyle mi demek ki o zamandan belliymiş Ankara'ya mağaza açacakları:)

      Sil
  4. Şu Missha BB kremi çok merak ediyorum. Denemeyen bir tek ben kaldım sanırım.. Kentpark açılışını bekleyim o zaman...Öpüyorum çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha BB kremi ben severek kullanıyorum canım. Kentpark'daki mağazaları açılsın sen de deneyip alırsın olmazsa. Ben de çok öpüyorum:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

27 Nisan 2014 Pazar

Missha ve Skin79 Showroom Turu


3 hafta kadar önce bizim kızlarla  Missha ve Skin79'un Ankara'da bulunan showroomlarını ziyaret etmek için randevu aldık ve açıkçası ben giderken bu kadar eğleneceğimizi tahmin etmemiştim. Gittiğimiz yer kozmetik bloggerları için tam bir cennetti:) Missha ve Skin79'un bütün ürünlerini inceleme fırsatı bulduk. Biz ürünleri incelerken  Berna Hanım ve Faruk Bey de bizlere çok yardımcı oldular. Kendilerine çoook teşekkür ediyoruz.

Bu showroom Missha ve Skin79'un merkeziymiş ve merkezin İstanbul'da değil de Ankara'da olmasına hem şaşırdık hem çok sevindik. Bizlere bir de güzel haberleri vardı; 2 ay kadar sonra Kentpark'ta bir mağaza açacaklarmış!
Tura önce Skin79 ürünlerinin bulunduğu oda ile başladık. Bu odada Skin79 markasının BB,CC kremlerini; cilt bakım ürünlerini ve Kick It Side isimli renkli kozmetik ürünlerini inceledik.
Skin79'un çeşit çeşit BB kremleri var. Cildinize uygun BB Kremi seçmek için şu tabloya bakabilirsiniz. Diğer Skin79 ürünleri için de web sitelerini buradan inceleyebilirsiniz.
Skin79'dan sonra Missha ürünlerinin bulunduğu odaya geçtik. Burada öncelikle birbirinden güzel renkli kozmetikler ilgimizi çekti. Allıklar, aydınlatıcılar, ojeler, rujlar, lip glosslar.... o kadar güzeldi ki, saatlerce orada kalabilirdim. Hepsine tek tek baktık ve bu sırada ne kadar mutlu olduğumuzu anlatmam çok zor:)
Missha farlarının renklerine, far paletlerinin şıklığına bayıldık!
Günün yıldızı bronzer, aydınlatıcı ve allık içeren Missha Prism Dot Block Blusher'lardı! Hepimiz bayıldık! Biri Francesca'nın biri benim:)
Siz de Missha ürünlerini merak ediyorsanız web sayfalarını buradan inceleyebilirsiniz.

Showroom'da geçirdiğimiz bu mutlu anları tabii ki alışverişle taçlandırdık. Ben de dayanamayarak neler aldım neler:)
Missha ve Skin79'un bizler için çok şirin hediyeleri vardı. Hepsini büyük bir mutlulukla deniyorum. Tekrar çoook teşekkür ederim:)

Sevgiler!!!
Yelda




8 yorum:

  1. Aaa, ben o aldığın tintleri kaçırmışım!!! Renklerini ve nasıl durduğunu merak ettim! Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa dayanamadım bir de 2 tane aldım:) Renkleri güzel. Bir ara buluştuğumuzda getireyim. Teşekkür ederim bitanem<3

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor! Kentpark'a şube mi açıyorlarmış ?!! Yaşasın !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Kentpark'ta mağaza açıyorlarmış. Çok güzel bir haber bu değil mi? Sevgiler!

      Sil
  3. Ay canim cok sevindim beni tanidagina, sagol varol ;) Cok iyi hatirliyorum Missha bb cream hakkinda yazi yazmistim iki üc sene önce ozamanlar ankaraya yer acilacakmis diye dedikodular vardi, zaman ne cabuk akip gidiyor, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa nasıl tanımam sen benim ilk blog arkadaşlarımdansın. Aramıza döndüğüne ne kadar sevindim anlatamam. Yeni yazılarını dört gözle bekliyorum.
      Öyle mi demek ki o zamandan belliymiş Ankara'ya mağaza açacakları:)

      Sil
  4. Şu Missha BB kremi çok merak ediyorum. Denemeyen bir tek ben kaldım sanırım.. Kentpark açılışını bekleyim o zaman...Öpüyorum çok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha BB kremi ben severek kullanıyorum canım. Kentpark'daki mağazaları açılsın sen de deneyip alırsın olmazsa. Ben de çok öpüyorum:)

      Sil