4 Nisan 2014 Cuma

InstaYelda:)

Bakalım son zamanlarda Instagram'da hangi fotoğrafları paylaşmışım? -->> (@yeldaninevi)
Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağın kokusunu o kadar çok seviyorum ki parfümü de olmalı..olmalı dedim. Sonunda Nuxe sesimi duymuş olmalı:) Henüz Türkiye'de yok ama gelir diye düşünüyorum.
Feelunique alışverişimde Deep Steep Ayak Stik'ini almıştım. Uygulaması çok kolay ve ayakları çok güzel yumuşatıyor.
Avene Termal Su ve Göz Makyajı Temizleyicisinden çok memmunum. Yazıları için tık tık..
Sachane ile düzenlediğimiz hediye çekilişi devam ediyor. Hediye Çekilişi detayları için tık tık...
EOS'ları ne kadar sevdiğim anlaşılıyordur:) USDA Organic sertifikalı olmaları güzel. Çok kurumuş dudakları tedavi etmek gibi bir özellikleri yok ama günlük kullanıma uygunlar ve çoook tatlılar!
Yine Feelunique alışverişimde aldığım Badger Balm Cheerful Mind Balm'ı çok seviyorum. Artık bu tür balm tarzındaki ürünleri daha hijyenik ve kullanımı rahat olduğu için tahta çubukla uygulamaya başladım. Tavsiye ederim.
Smashbox The Master Class Palette'de yok yok. Çok seviyorum kendisini:)
Benefit Rockateur Allık yazısı için tık tık... 
Haftalık fırça temizliği yapıldı. Sadece en çok sevdiğim ve sık kullandığım fırçaları ve Real Techniques süngeri yıkayabildim:) 
H&M Kaş Kiti yazım için tık tık...
Bu hafta Nuxe Gentle Toning Lotion'ı denedim, yazısı yakında blogda..
 
Ve son olarak Aubrey Organics denemem için birbirinden güzel testerlar gönderdi. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Instagram'da takip etmek isterseniz kullanıcı adım: @yeldaninevi
 
Ne dersiniz haftalık InstaYelda yazılarına devam edeyim mi??
 
Sevgiler!

2 yorum:

  1. Haftanın özeti gibi, çok güzel. Devam et kesinlikle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet haftanın özeti gibi oldu:) teşekkür ediyorum kuzucum devam ediyorum o zaman<3

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

4 Nisan 2014 Cuma

InstaYelda:)

Bakalım son zamanlarda Instagram'da hangi fotoğrafları paylaşmışım? -->> (@yeldaninevi)
Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağın kokusunu o kadar çok seviyorum ki parfümü de olmalı..olmalı dedim. Sonunda Nuxe sesimi duymuş olmalı:) Henüz Türkiye'de yok ama gelir diye düşünüyorum.
Feelunique alışverişimde Deep Steep Ayak Stik'ini almıştım. Uygulaması çok kolay ve ayakları çok güzel yumuşatıyor.
Avene Termal Su ve Göz Makyajı Temizleyicisinden çok memmunum. Yazıları için tık tık..
Sachane ile düzenlediğimiz hediye çekilişi devam ediyor. Hediye Çekilişi detayları için tık tık...
EOS'ları ne kadar sevdiğim anlaşılıyordur:) USDA Organic sertifikalı olmaları güzel. Çok kurumuş dudakları tedavi etmek gibi bir özellikleri yok ama günlük kullanıma uygunlar ve çoook tatlılar!
Yine Feelunique alışverişimde aldığım Badger Balm Cheerful Mind Balm'ı çok seviyorum. Artık bu tür balm tarzındaki ürünleri daha hijyenik ve kullanımı rahat olduğu için tahta çubukla uygulamaya başladım. Tavsiye ederim.
Smashbox The Master Class Palette'de yok yok. Çok seviyorum kendisini:)
Benefit Rockateur Allık yazısı için tık tık... 
Haftalık fırça temizliği yapıldı. Sadece en çok sevdiğim ve sık kullandığım fırçaları ve Real Techniques süngeri yıkayabildim:) 
H&M Kaş Kiti yazım için tık tık...
Bu hafta Nuxe Gentle Toning Lotion'ı denedim, yazısı yakında blogda..
 
Ve son olarak Aubrey Organics denemem için birbirinden güzel testerlar gönderdi. Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Instagram'da takip etmek isterseniz kullanıcı adım: @yeldaninevi
 
Ne dersiniz haftalık InstaYelda yazılarına devam edeyim mi??
 
Sevgiler!

2 yorum:

  1. Haftanın özeti gibi, çok güzel. Devam et kesinlikle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet haftanın özeti gibi oldu:) teşekkür ediyorum kuzucum devam ediyorum o zaman<3

      Sil