2 Nisan 2014 Çarşamba

H&M Kaş Kiti


Kaşlarımla başım dertte. Seyrek ve söz dinlemez kaşlara sahibim. Çok dökülüyorlar, bu yüzden yer yer açılmalar oluyor. Ve sabitlemezsem birbirinden farklı ve çok çeşitli şekiller alabiliyorlar:) Sabitlemek için Benefit Speed Brow kullanıyorum. Ondan da çok memnunum. O da başka bir yazının konusu olsun.

Daha önce Flormar kaş kalemini kullandım fakat bu kalemden mi kaynaklanıyor bilmiyorum, renk vermesi için çok bastırmak gerekiyordu. Bu yüzden de daha çok dökülme olduğunu fark ettim. Aslında kalemi kullanmak daha rahat ama dökülmenin önüne biraz olsun geçebilmek için sadece kaş farı kullanmaya başladım. Kaş farı olarak da daha önce Essence kullanmıştım ama onun da ambalajı çok kullanışsızdı.
Neyse sonunda H&M'de sevebileceğim bir ürün buldum. Far 3 renkten oluşuyor. Bana en açık rengi daha uygun geliyor. Kaşlarımın rengi açık, bu yüzden bu renk bende daha doğal duruyor. Doldurulduğu çok belli olan kaş görüntüsünü sevmiyorum açıkçası.
 
 
Farı uygularken bastırmaya gerek olmadığı için dökülme çok olmuyor. Temizlerken de dökülme olmaması için dikkat ediyorum tabii.
Kitin içindeki fırça gayet güzel. Bir tarafında kesik uçlu fırça, diğer ucunda da süngerli aplikatör var. Eğer farı sürdüğümde çok belirgin olursa bu aplikatörle üzerinden geçip fazlalıkları alıyorum. Kitin içinde bir de cımbız var. Pek başarılı olduğunu söyleyemem ama acil durumlarda kullanılabilir.
Özetle bu kaş kitini sevdim, hatta her gün kullandığım ürünler arasında. Fiyatı da çok uygun, 9,95 TL. Tavsiye ederim.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler!


14 yorum:

  1. Ben essence'in kaş farını kullanıyorum. Ve bende senin gibi doldurulmuş kaş görüntüsünü çok sevmiyorum :) Essence biterse bir de bunu deneyeyim o zaman :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Essence de iyi ama ambalajı çok kullanışsız bence. Ben uğraşamadım onunla. Bunu da deneyebilirsin canım. Sevgiler!

      Sil
  2. çok uygunmuş fiyatı kaş kiti güzele benziyor senin anlattıklarından ben ufak farlarından aldım hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim. Fiyatı da çok uygun. Tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, muhtemelen bana da ancak açık rengi uygun olurdu, diğer renkleri pek kullanmazdım :) Ben de üşenmediğim zaman kaşlarımı doldurmak için MAC Coquette farı veya Avon'un asansörlü kaş kalemini kullanıyorum.
    Çok Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Ben de bazen üşeniyorum ama benim kaşlarımın gerçekten doldurulmaya ihtiyacı var:) Benden de çok sevgiler, öpüyorum<3

      Sil
  4. Ben de kalemi daha pratik buluyorum; ama özenli makyajlar için tercih edebilirim bu farı!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kalem daha pratik ama sanki dökülme daha fazla oluyor kalemle. Benim kaşlarım zaten çok dökülüyor. Mecbur kalmadıkça kalem kullanmıyorum artık. Teşekkür ederim canım. Öpüyorum!!

      Sil
  5. bende far olarak sevmiyorum kalemle daha kolay oluyor o yüzden bunu gördüm almadım ama yinede far şeklinde bir kit almak istiyorum çünkü hiç kullanmadım merak ediyorum
    bende essence nin kaş kalemi var çok güzel yumuşacık bulaşma falan yapmıyor kahverengi bi ona bak derim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğin gibi kalem daha rahat ama bende kalemle daha fazla dökülme oldu. Belki kalem kolay renk vermediği içindir. Söylediğin Essence kaleme bakayım canım. Teşekkür ederim<3

      Sil
  6. bu kaş kalemi ve farlarına karşıydım geçenlerde bir arkadaşımda deneme fırsatı buldum. Flormarın kaş farı bilmiyorum böyle mi söyleniyorda :) onu denedim çok memnun kaldım en kısa zamanda alıcam. Sanırım fiyatı bununla eş değer. Böyle üç renk olması güzel ama diğer renkler bana pek faydalı olmaz sanırım. Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de doldurulduğu çok belli olan kaş görüntüsünü hiç sevmiyorum. Son zamanlarda kaşlarımda çok dökülme olduğu için daha sık kullanmaya başladım. Çok az sürüyorum doğal dursun diye. Flormar'ı da merak ediyorum aslında. Bu biraz azalsın ona da bakayım. Teşekkür ederim canım<3

      Sil
  7. Essence kullanıyorum baya memnunum,başlarda benim çok ihtiyacım yok deyip almıyordum ama gerçekten gözleri daha ön planda tutuyor ve azar azar uyguladığım için kaş farı kullandığım dışarıdan anlaşılmıyor bile (: güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önceden kullanmıyordum ama boşluklar çok olunca kullanmaya başladım. Essence de güzel aslında ama ambalajı çok kullanışsız bence. Uğraşamadım ben onunla. Teşekkür ederim canım:*

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Nisan 2014 Çarşamba

H&M Kaş Kiti


Kaşlarımla başım dertte. Seyrek ve söz dinlemez kaşlara sahibim. Çok dökülüyorlar, bu yüzden yer yer açılmalar oluyor. Ve sabitlemezsem birbirinden farklı ve çok çeşitli şekiller alabiliyorlar:) Sabitlemek için Benefit Speed Brow kullanıyorum. Ondan da çok memnunum. O da başka bir yazının konusu olsun.

Daha önce Flormar kaş kalemini kullandım fakat bu kalemden mi kaynaklanıyor bilmiyorum, renk vermesi için çok bastırmak gerekiyordu. Bu yüzden de daha çok dökülme olduğunu fark ettim. Aslında kalemi kullanmak daha rahat ama dökülmenin önüne biraz olsun geçebilmek için sadece kaş farı kullanmaya başladım. Kaş farı olarak da daha önce Essence kullanmıştım ama onun da ambalajı çok kullanışsızdı.
Neyse sonunda H&M'de sevebileceğim bir ürün buldum. Far 3 renkten oluşuyor. Bana en açık rengi daha uygun geliyor. Kaşlarımın rengi açık, bu yüzden bu renk bende daha doğal duruyor. Doldurulduğu çok belli olan kaş görüntüsünü sevmiyorum açıkçası.
 
 
Farı uygularken bastırmaya gerek olmadığı için dökülme çok olmuyor. Temizlerken de dökülme olmaması için dikkat ediyorum tabii.
Kitin içindeki fırça gayet güzel. Bir tarafında kesik uçlu fırça, diğer ucunda da süngerli aplikatör var. Eğer farı sürdüğümde çok belirgin olursa bu aplikatörle üzerinden geçip fazlalıkları alıyorum. Kitin içinde bir de cımbız var. Pek başarılı olduğunu söyleyemem ama acil durumlarda kullanılabilir.
Özetle bu kaş kitini sevdim, hatta her gün kullandığım ürünler arasında. Fiyatı da çok uygun, 9,95 TL. Tavsiye ederim.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler!


14 yorum:

  1. Ben essence'in kaş farını kullanıyorum. Ve bende senin gibi doldurulmuş kaş görüntüsünü çok sevmiyorum :) Essence biterse bir de bunu deneyeyim o zaman :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Essence de iyi ama ambalajı çok kullanışsız bence. Ben uğraşamadım onunla. Bunu da deneyebilirsin canım. Sevgiler!

      Sil
  2. çok uygunmuş fiyatı kaş kiti güzele benziyor senin anlattıklarından ben ufak farlarından aldım hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim. Fiyatı da çok uygun. Tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, muhtemelen bana da ancak açık rengi uygun olurdu, diğer renkleri pek kullanmazdım :) Ben de üşenmediğim zaman kaşlarımı doldurmak için MAC Coquette farı veya Avon'un asansörlü kaş kalemini kullanıyorum.
    Çok Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Ben de bazen üşeniyorum ama benim kaşlarımın gerçekten doldurulmaya ihtiyacı var:) Benden de çok sevgiler, öpüyorum<3

      Sil
  4. Ben de kalemi daha pratik buluyorum; ama özenli makyajlar için tercih edebilirim bu farı!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kalem daha pratik ama sanki dökülme daha fazla oluyor kalemle. Benim kaşlarım zaten çok dökülüyor. Mecbur kalmadıkça kalem kullanmıyorum artık. Teşekkür ederim canım. Öpüyorum!!

      Sil
  5. bende far olarak sevmiyorum kalemle daha kolay oluyor o yüzden bunu gördüm almadım ama yinede far şeklinde bir kit almak istiyorum çünkü hiç kullanmadım merak ediyorum
    bende essence nin kaş kalemi var çok güzel yumuşacık bulaşma falan yapmıyor kahverengi bi ona bak derim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğin gibi kalem daha rahat ama bende kalemle daha fazla dökülme oldu. Belki kalem kolay renk vermediği içindir. Söylediğin Essence kaleme bakayım canım. Teşekkür ederim<3

      Sil
  6. bu kaş kalemi ve farlarına karşıydım geçenlerde bir arkadaşımda deneme fırsatı buldum. Flormarın kaş farı bilmiyorum böyle mi söyleniyorda :) onu denedim çok memnun kaldım en kısa zamanda alıcam. Sanırım fiyatı bununla eş değer. Böyle üç renk olması güzel ama diğer renkler bana pek faydalı olmaz sanırım. Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de doldurulduğu çok belli olan kaş görüntüsünü hiç sevmiyorum. Son zamanlarda kaşlarımda çok dökülme olduğu için daha sık kullanmaya başladım. Çok az sürüyorum doğal dursun diye. Flormar'ı da merak ediyorum aslında. Bu biraz azalsın ona da bakayım. Teşekkür ederim canım<3

      Sil
  7. Essence kullanıyorum baya memnunum,başlarda benim çok ihtiyacım yok deyip almıyordum ama gerçekten gözleri daha ön planda tutuyor ve azar azar uyguladığım için kaş farı kullandığım dışarıdan anlaşılmıyor bile (: güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önceden kullanmıyordum ama boşluklar çok olunca kullanmaya başladım. Essence de güzel aslında ama ambalajı çok kullanışsız bence. Uğraşamadım ben onunla. Teşekkür ederim canım:*

      Sil