28 Mart 2014 Cuma

Turuncu Kasa Avene İndiriminden Ne Almalı?

Dünkü şu yazımda Turuncu Kasa'da blog izleyicilerim için tüm Avene ürünlerinde geçerli %50 indirim olduğundan bahsetmiştim. Peki bu indirimle neler almalı? Bugün de sıra bu sorunun cevabında...
Ocak ayında Turuncu Kasa yine Avene ürünlerinde %50 indirim yapmıştı. Ben de bu fırsatı kaçırmadım ve Avene Termal Su ve Hassas Göz Makyajı Temizleyicisi aldım.
Avene Termal suyu yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Daha önce bahsetmiştim cildim çok hassas ve maalesef Rosacea var. Aslında Rosacea geçti diyebilirim. Geçti ama cildim o kadar hassas ki her an tekrar çıkabilir. Yanaklarımdaki kabarıklıklar gitti. Sadece çok sıcakta veya cildimin sevmeyeceği bir şey kullandığımda kızarıklık artabiliyor.
 
Avene Termal Su; hassas ciltlerde cildi yatıştırmak, cildi yoran lazer vb. işlemlerden sonra veya güneş yanıklarında, cilt kızarıklıklarında, makyaj sabitlemede kullanılabiliyor. Ben yüzümü Bioderma Sensibio H2O ile temizledikten sonra buzdolabından çıkardığım buz gibi Avene Termal Suyu sıkıyorum; hem cildim ferahlıyor hem de bir nevi durulanmış oluyor. Banyodan sonra veya yazları cildimi ferahlatmak için de kullanıyorum. Dediğim gibi çok memnunum. Bu kaçıncı alışım bilmiyorum:)
İndirimde diğer aldığım şey de Avene Hassas Göz Makyajı Temizleyicisiydi. Gözlerim de cildim gibi maalesef çok hassas. Daha önce denediğim birçok göz makyajı temizleyicisinde gözlerim yanmıştı ama bunda hiçbir yanma olmadı. Hatta hiç yanmamasına şaşırdım. Gerçekten hassas gözler için birebirmiş.
 
Bu makyaj temizleyiciyi almadan önce göz makyajımı Bioderma Sensibio H2O ile temizliyordum. O da gözlerimi yakmıyor ama Benefit They're Real gibi bazı maskaraları çıkarmakta zorlanıyorum. Avene temizleme konusunda Bioderma Sensibio H2O'dan daha başarılı. Temizleyici jel kıvamında. Ben bu temizleyiciden sonra Bioderma Sensibio H2O, sonra da Avene Termal Su kullanıyorum. Sonuçtan çok memnunum.
Avene Termal Su 300 ml. %50 indirimle 17,5 TL., Göz Makyajı Temizleyicisi de yine %50 indirimle 22,5 TL. Cildiniz ve gözleriniz hassassa bu indirim fırsatını kaçırmayın derim. Hatta dudaklarınız da çok kuruysa şu yazımda bahsettiğim Nuxe Reve De Miel Lip Balmı da sepetinize ekleyin:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler!


7 yorum:

  1. Termal suyu bende çok merak etmiştim sanırım almalıyım artık. Yüzünde çıkanlar nedir bende de anlattığını benzer birşeyler çıkmaya başladı krem kullandım geçti. Hafif kızarıklık ve sadece o kısımda kurulul pul pul oluyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanaklarımda kırmızı kabarıklıklar vardı. Onlar geçti sayılır ama kırmızılık zaman zaman oluyor. Bir de kılcal damarlarda çatlama var. Avene termal su güzel tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Avene thermal su'dan bende çok memnunum canım.güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de güle güle kullanın, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Rosacea bende de var, sizde geçmesine sevindim ve ümitlendim.
    Nasıl bir tedavi uyguladınız ya da hangi doktora gittiniz merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosacea tam geçti diyemem ama çok çok hafifledi. Yine de bazı zamanlar kızarıklık oluyor ve kılcal damarlarda çatlama var. Ben Ankara'da Burhan Aksakal'a gidiyorum. Bir yılı aşkın süredir çok çeşitli ilaçlar verdi, uzun süredir ilaç kullanmıyorum. Umarım sizinki de geçer.

      Sil
  4. Teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Mart 2014 Cuma

Turuncu Kasa Avene İndiriminden Ne Almalı?

Dünkü şu yazımda Turuncu Kasa'da blog izleyicilerim için tüm Avene ürünlerinde geçerli %50 indirim olduğundan bahsetmiştim. Peki bu indirimle neler almalı? Bugün de sıra bu sorunun cevabında...
Ocak ayında Turuncu Kasa yine Avene ürünlerinde %50 indirim yapmıştı. Ben de bu fırsatı kaçırmadım ve Avene Termal Su ve Hassas Göz Makyajı Temizleyicisi aldım.
Avene Termal suyu yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Daha önce bahsetmiştim cildim çok hassas ve maalesef Rosacea var. Aslında Rosacea geçti diyebilirim. Geçti ama cildim o kadar hassas ki her an tekrar çıkabilir. Yanaklarımdaki kabarıklıklar gitti. Sadece çok sıcakta veya cildimin sevmeyeceği bir şey kullandığımda kızarıklık artabiliyor.
 
Avene Termal Su; hassas ciltlerde cildi yatıştırmak, cildi yoran lazer vb. işlemlerden sonra veya güneş yanıklarında, cilt kızarıklıklarında, makyaj sabitlemede kullanılabiliyor. Ben yüzümü Bioderma Sensibio H2O ile temizledikten sonra buzdolabından çıkardığım buz gibi Avene Termal Suyu sıkıyorum; hem cildim ferahlıyor hem de bir nevi durulanmış oluyor. Banyodan sonra veya yazları cildimi ferahlatmak için de kullanıyorum. Dediğim gibi çok memnunum. Bu kaçıncı alışım bilmiyorum:)
İndirimde diğer aldığım şey de Avene Hassas Göz Makyajı Temizleyicisiydi. Gözlerim de cildim gibi maalesef çok hassas. Daha önce denediğim birçok göz makyajı temizleyicisinde gözlerim yanmıştı ama bunda hiçbir yanma olmadı. Hatta hiç yanmamasına şaşırdım. Gerçekten hassas gözler için birebirmiş.
 
Bu makyaj temizleyiciyi almadan önce göz makyajımı Bioderma Sensibio H2O ile temizliyordum. O da gözlerimi yakmıyor ama Benefit They're Real gibi bazı maskaraları çıkarmakta zorlanıyorum. Avene temizleme konusunda Bioderma Sensibio H2O'dan daha başarılı. Temizleyici jel kıvamında. Ben bu temizleyiciden sonra Bioderma Sensibio H2O, sonra da Avene Termal Su kullanıyorum. Sonuçtan çok memnunum.
Avene Termal Su 300 ml. %50 indirimle 17,5 TL., Göz Makyajı Temizleyicisi de yine %50 indirimle 22,5 TL. Cildiniz ve gözleriniz hassassa bu indirim fırsatını kaçırmayın derim. Hatta dudaklarınız da çok kuruysa şu yazımda bahsettiğim Nuxe Reve De Miel Lip Balmı da sepetinize ekleyin:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler!


7 yorum:

  1. Termal suyu bende çok merak etmiştim sanırım almalıyım artık. Yüzünde çıkanlar nedir bende de anlattığını benzer birşeyler çıkmaya başladı krem kullandım geçti. Hafif kızarıklık ve sadece o kısımda kurulul pul pul oluyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanaklarımda kırmızı kabarıklıklar vardı. Onlar geçti sayılır ama kırmızılık zaman zaman oluyor. Bir de kılcal damarlarda çatlama var. Avene termal su güzel tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Avene thermal su'dan bende çok memnunum canım.güzel bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de güle güle kullanın, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Rosacea bende de var, sizde geçmesine sevindim ve ümitlendim.
    Nasıl bir tedavi uyguladınız ya da hangi doktora gittiniz merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosacea tam geçti diyemem ama çok çok hafifledi. Yine de bazı zamanlar kızarıklık oluyor ve kılcal damarlarda çatlama var. Ben Ankara'da Burhan Aksakal'a gidiyorum. Bir yılı aşkın süredir çok çeşitli ilaçlar verdi, uzun süredir ilaç kullanmıyorum. Umarım sizinki de geçer.

      Sil
  4. Teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil