9 Mart 2014 Pazar

Tints Of Nature Saç Bakım Ürünleri

Merhaba,

Bugün sizlerle Tints Of Nature saç bakım ürünlerini paylaşmak istiyorum. Daha önce Tints Of Nature markasını hiç duymamıştım. Siz de bilgi sahibi değilseniz öncelikle markayı biraz tanıyalım isterseniz. Tints Of Nature İngiliz menşeili, ürünlerinde doğal ve organik içeriğe yer veren ve minimum düzeyde kimyasal kullanan, hayvansal içerik kullanmayan ve  hayvanlar üzerinde de test yapmayan bir marka. Saç bakım ürünlerinin yanında organik saç boyaları da var.  

Ben de bu markanın şampuan, saç kremi ve durulanmayan saç kremini Sachane sayesinde deneme fırsatı buldum. Daha önce Sachane alışverişimi şurada paylaşmıştım. Bu alışverişte aldığım Milk_Shake ürünlerini de çok çok sevdim. Yazılarını en kısa zamanda yazacağım.


1. Tints Of Nature Şampuan:


Ben 5 haftadır -günaşırı- bu şampuanı kullanıyorum. Yorumlamak için yeterli zaman geçmiş diyebiliriz. Saçları sertleştirmiyor. Kokusu güzel, sanki şekerli sakız gibi bir kokusu var. SLS içermiyor ama onun yerine temizleme ajanı olarak Sodium C14-16 Olefin Sulfonat kullanılmış. İyi köpürüyor ve saçları güzel temizliyor. Paraben de içermiyor. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Üründe kullanılan bazı içeriklerin Soil Association Organic Standard ve Ecocert sertifikalı olması da güzel ayrıca. Ben özetle sevdim tavsiye de ederim.

Şampuanla ilgili daha çok bilgi için tık tık.  


2. Tints Of Nature Saç Kremi: 




Benim saçlarım çok çok kuru. Bu yüzden şampuandan sonra mutlaka saç kremi kullanıyorum. Tints Of Nature Saç Kremi de saçları yumuşatıyor ve daha kolay taranmasını sağlıyor. Ben banyodayken genelde saçlarımı saç kremini uyguladıktan sonra tarıyorum ve bir süre beklettikten sonra duruluyorum. Sonuçtan gayet memnunum. 

Saç Kreminin içeriğini aşağıda verdim. Soil Association Organic Standard ve Ecocert sertifikalı organik içeriklerin kullanılması ve paraben içermemesi güzel. Dimethicone içermemesini tercih ederdim.
Ürünle ilgili daha ayrıntılı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. 



3. Tints Of Nature Seal and Shine Durulanmayan Saç Kremi:


Tints Of Nature Durulanmayan Saç kremini banyodan çıktıktan sonra saçlarıma sürüyorum. Saçları yumuşatıyor, banyoda saçlarımı taramadıysam taramayı kolaylaştırıyor. Güneş ışığının zararlı etkilerinden koruma özelliğinin bulunması da güzel.

Benim saçlarım maalesef çok fazla kuru ve çok elektriklenip, kabarıyor. Bu yüzden de bu ürünleri kullandıysam eğer kuruluğu ve elektriklenmeyi azaltması için şekillendirmede ayrıca Milk_Shake Curl Passion Designer kullanma ihtiyacı hissediyorum ve sonuçtan çok memnunum.

Ürün içeriğine aşağıdaki resimden bakabilir, daha ayrıntılı bilgi için de buraya tıklayabilirsiniz.



*Ürün Sachane tarafından denemem için gönderilmiştir. Kendilerine çok teşekkür ediyor ve ürün yorumlarımın tamamen objektif olduğunu belirtmek istiyorum.

2 yorum:

  1. Ben de merak ettim şimdi inceleyeceğim bunu. Markanın hayvan testi yapmadığını biliyordum ama Sachane'de satıldığından haberdar değildim. Çok teşekkürler Yeldacım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle şampuan ve saç kremini beğendim canım. İçeriğinin temiz olması güzel ve saçları güzel yumuşatıyorlar. Tavsiye ederim. Rica ederim ne demek ben teşekkür ederim. Öpüyorum!!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Mart 2014 Pazar

Tints Of Nature Saç Bakım Ürünleri

Merhaba,

Bugün sizlerle Tints Of Nature saç bakım ürünlerini paylaşmak istiyorum. Daha önce Tints Of Nature markasını hiç duymamıştım. Siz de bilgi sahibi değilseniz öncelikle markayı biraz tanıyalım isterseniz. Tints Of Nature İngiliz menşeili, ürünlerinde doğal ve organik içeriğe yer veren ve minimum düzeyde kimyasal kullanan, hayvansal içerik kullanmayan ve  hayvanlar üzerinde de test yapmayan bir marka. Saç bakım ürünlerinin yanında organik saç boyaları da var.  

Ben de bu markanın şampuan, saç kremi ve durulanmayan saç kremini Sachane sayesinde deneme fırsatı buldum. Daha önce Sachane alışverişimi şurada paylaşmıştım. Bu alışverişte aldığım Milk_Shake ürünlerini de çok çok sevdim. Yazılarını en kısa zamanda yazacağım.


1. Tints Of Nature Şampuan:


Ben 5 haftadır -günaşırı- bu şampuanı kullanıyorum. Yorumlamak için yeterli zaman geçmiş diyebiliriz. Saçları sertleştirmiyor. Kokusu güzel, sanki şekerli sakız gibi bir kokusu var. SLS içermiyor ama onun yerine temizleme ajanı olarak Sodium C14-16 Olefin Sulfonat kullanılmış. İyi köpürüyor ve saçları güzel temizliyor. Paraben de içermiyor. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Üründe kullanılan bazı içeriklerin Soil Association Organic Standard ve Ecocert sertifikalı olması da güzel ayrıca. Ben özetle sevdim tavsiye de ederim.

Şampuanla ilgili daha çok bilgi için tık tık.  


2. Tints Of Nature Saç Kremi: 




Benim saçlarım çok çok kuru. Bu yüzden şampuandan sonra mutlaka saç kremi kullanıyorum. Tints Of Nature Saç Kremi de saçları yumuşatıyor ve daha kolay taranmasını sağlıyor. Ben banyodayken genelde saçlarımı saç kremini uyguladıktan sonra tarıyorum ve bir süre beklettikten sonra duruluyorum. Sonuçtan gayet memnunum. 

Saç Kreminin içeriğini aşağıda verdim. Soil Association Organic Standard ve Ecocert sertifikalı organik içeriklerin kullanılması ve paraben içermemesi güzel. Dimethicone içermemesini tercih ederdim.
Ürünle ilgili daha ayrıntılı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. 



3. Tints Of Nature Seal and Shine Durulanmayan Saç Kremi:


Tints Of Nature Durulanmayan Saç kremini banyodan çıktıktan sonra saçlarıma sürüyorum. Saçları yumuşatıyor, banyoda saçlarımı taramadıysam taramayı kolaylaştırıyor. Güneş ışığının zararlı etkilerinden koruma özelliğinin bulunması da güzel.

Benim saçlarım maalesef çok fazla kuru ve çok elektriklenip, kabarıyor. Bu yüzden de bu ürünleri kullandıysam eğer kuruluğu ve elektriklenmeyi azaltması için şekillendirmede ayrıca Milk_Shake Curl Passion Designer kullanma ihtiyacı hissediyorum ve sonuçtan çok memnunum.

Ürün içeriğine aşağıdaki resimden bakabilir, daha ayrıntılı bilgi için de buraya tıklayabilirsiniz.



*Ürün Sachane tarafından denemem için gönderilmiştir. Kendilerine çok teşekkür ediyor ve ürün yorumlarımın tamamen objektif olduğunu belirtmek istiyorum.

2 yorum:

  1. Ben de merak ettim şimdi inceleyeceğim bunu. Markanın hayvan testi yapmadığını biliyordum ama Sachane'de satıldığından haberdar değildim. Çok teşekkürler Yeldacım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle şampuan ve saç kremini beğendim canım. İçeriğinin temiz olması güzel ve saçları güzel yumuşatıyorlar. Tavsiye ederim. Rica ederim ne demek ben teşekkür ederim. Öpüyorum!!

      Sil