25 Mart 2014 Salı

Nuxe Reve De Miel Lip Balm//Dudak Balsamı

Merhaba,

Daha önce dudaklarımın çok kuruduğundan, bu yüzden de sürekli lip balm kullandığımdan bahsetmiştim. Diğer lip balm yazılarıma da bakmak isterseniz:

Lip Balm'ı Aşkına
Renkli Lip Balm Dosyası
H2O+ Lip Mender
The Face Shop Lip Balm
Figs&Rouge Cherry Blossom Renkli Lip Balm

Nuxe lip balm'ı da daha önce birçok blogda ve Makeup Alley'de görmüştüm ve herkesin memnun kaldığını da görünce almaya karar verdim.
Gerçekten beğenildiği kadar varmış. Yapısı yoğun ve sürüldüğünde dudakları çok güzel nemlendiriyor ve kurumasını engelliyor. İlk kullandığımda dikkatimi çeken ilk şey kalıcılığıydı. Sürdükten sonra uzun süre etkisini koruyor.
Yapısı yoğun olmasına rağmen dudak üzerinde rahatsız edici bir tabaka bırakmıyor. Portakallı kokusunu ben çok beğeniyorum. Kokusu yoğun değil ama portakal kokusunu sevmeyenler hoşlanmayabilir.
Aslında ben stick şeklindeki lip balmları hem daha hijyenik oldukları hem de kullanımları daha kolay olduğu için daha çok seviyorum. Bu lip balmın kavanozda olması bence tek eksi sayılabilecek yanı ama ben banyoda bulunduruyorum ve elimi yıkadıktan hemen sonra kullanıyorum. Böylelikle hijyen sorunu da çözülmüş oluyor. Ben özellikle gece yatarken sürüyorum, sabah kalktığımda dudaklarım yumuşacık oluyor.

%80,2 oranında doğal içerikten oluşması; koruyucu, mineral yağ, renklendirici, suni parfüm ve hayvansal madde içermemesi güzel. Paraben de içermiyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var ve son kullanma tarihi de paket üzerinde yazıyor.
Ben Turuncu Kasa'dan almıştım. Normalde fiyatı 29 TL civarında ama şu sıralar Turuncu Kasa'da indirimli 18,85 TL. Başka sitelerde de indirimli olabiliyor.

Diğer stick şeklindeki lip balmlar genelde 4 gr. civarında oluyor. Nuxe Reve De Miel Lip Balm 15 gr. ve performansı da dikkate alındığında fiyatı gayet uygun diyebiliriz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!

12 yorum:

  1. Bir lip balm canavarı olarak benim de dikkatimi çekti; özellikle de sen beğendikten sonra! Turuncu Kasa'nın mevcut blog kodlarıyla 15 TL'ye geliyor sanırım; EOS'larıma ihanet edip bunu gece kullanmak için alabilirim :D Öptüm çok!!!!

    YanıtlaSil
  2. Evet, bir önceki yorumumda tam bir gebezekalık örneği göstermişim; Turuncu Kasa indirimi sadece Avéne ürünleri için geçerli, değil mi? :))) Oldu o zamaaaaan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa aşk olsun Başak'cım o kadar indirim oluyor ki ben de karıştırıyorum artık:) Turuncu Kasa'da bu lip balmda en son baktığımda indirim vardı. Hala devam ediyordur. Bence Nuxe EOS'den daha etkili, deneyebilirsin. Öpüyorum canım<3

      Sil
  3. Hala indirimde mi acaba pek merak ediyorum bu ürünü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim devam ediyor canım şimdi baktım 18,85 tl. Ben beğendim tavsiye ederim:*

      Sil
  4. Çok merak ediyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyordum, sonunda aldım hafifledim:)

      Sil
  5. Kışın alacağım galiba, çok iyi yorumlar okudum hep hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bu lip balm seviliyor canım. Dudakların çok kuruyorsa tavsiye ederim<3

      Sil
  6. Yorumlar o kadar iyi ki kavanozda olmasına rağmen alacağım galiba. Keşke tüpte olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenildiğini görünce almıştım. Dediğiniz gibi keşke tüpte olsaydı. Sevgiler!

      Sil
  7. güzel bir ürüne benziyor. hiç nuxe ürünü kullanmadım ama denemek istiyorum. paylaşım için teşekkürler. blogunuzu takibe aldım ben de bloguma beklerim :) http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Mart 2014 Salı

Nuxe Reve De Miel Lip Balm//Dudak Balsamı

Merhaba,

Daha önce dudaklarımın çok kuruduğundan, bu yüzden de sürekli lip balm kullandığımdan bahsetmiştim. Diğer lip balm yazılarıma da bakmak isterseniz:

Lip Balm'ı Aşkına
Renkli Lip Balm Dosyası
H2O+ Lip Mender
The Face Shop Lip Balm
Figs&Rouge Cherry Blossom Renkli Lip Balm

Nuxe lip balm'ı da daha önce birçok blogda ve Makeup Alley'de görmüştüm ve herkesin memnun kaldığını da görünce almaya karar verdim.
Gerçekten beğenildiği kadar varmış. Yapısı yoğun ve sürüldüğünde dudakları çok güzel nemlendiriyor ve kurumasını engelliyor. İlk kullandığımda dikkatimi çeken ilk şey kalıcılığıydı. Sürdükten sonra uzun süre etkisini koruyor.
Yapısı yoğun olmasına rağmen dudak üzerinde rahatsız edici bir tabaka bırakmıyor. Portakallı kokusunu ben çok beğeniyorum. Kokusu yoğun değil ama portakal kokusunu sevmeyenler hoşlanmayabilir.
Aslında ben stick şeklindeki lip balmları hem daha hijyenik oldukları hem de kullanımları daha kolay olduğu için daha çok seviyorum. Bu lip balmın kavanozda olması bence tek eksi sayılabilecek yanı ama ben banyoda bulunduruyorum ve elimi yıkadıktan hemen sonra kullanıyorum. Böylelikle hijyen sorunu da çözülmüş oluyor. Ben özellikle gece yatarken sürüyorum, sabah kalktığımda dudaklarım yumuşacık oluyor.

%80,2 oranında doğal içerikten oluşması; koruyucu, mineral yağ, renklendirici, suni parfüm ve hayvansal madde içermemesi güzel. Paraben de içermiyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var ve son kullanma tarihi de paket üzerinde yazıyor.
Ben Turuncu Kasa'dan almıştım. Normalde fiyatı 29 TL civarında ama şu sıralar Turuncu Kasa'da indirimli 18,85 TL. Başka sitelerde de indirimli olabiliyor.

Diğer stick şeklindeki lip balmlar genelde 4 gr. civarında oluyor. Nuxe Reve De Miel Lip Balm 15 gr. ve performansı da dikkate alındığında fiyatı gayet uygun diyebiliriz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!

12 yorum:

  1. Bir lip balm canavarı olarak benim de dikkatimi çekti; özellikle de sen beğendikten sonra! Turuncu Kasa'nın mevcut blog kodlarıyla 15 TL'ye geliyor sanırım; EOS'larıma ihanet edip bunu gece kullanmak için alabilirim :D Öptüm çok!!!!

    YanıtlaSil
  2. Evet, bir önceki yorumumda tam bir gebezekalık örneği göstermişim; Turuncu Kasa indirimi sadece Avéne ürünleri için geçerli, değil mi? :))) Oldu o zamaaaaan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa aşk olsun Başak'cım o kadar indirim oluyor ki ben de karıştırıyorum artık:) Turuncu Kasa'da bu lip balmda en son baktığımda indirim vardı. Hala devam ediyordur. Bence Nuxe EOS'den daha etkili, deneyebilirsin. Öpüyorum canım<3

      Sil
  3. Hala indirimde mi acaba pek merak ediyorum bu ürünü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim devam ediyor canım şimdi baktım 18,85 tl. Ben beğendim tavsiye ederim:*

      Sil
  4. Çok merak ediyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyordum, sonunda aldım hafifledim:)

      Sil
  5. Kışın alacağım galiba, çok iyi yorumlar okudum hep hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bu lip balm seviliyor canım. Dudakların çok kuruyorsa tavsiye ederim<3

      Sil
  6. Yorumlar o kadar iyi ki kavanozda olmasına rağmen alacağım galiba. Keşke tüpte olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenildiğini görünce almıştım. Dediğiniz gibi keşke tüpte olsaydı. Sevgiler!

      Sil
  7. güzel bir ürüne benziyor. hiç nuxe ürünü kullanmadım ama denemek istiyorum. paylaşım için teşekkürler. blogunuzu takibe aldım ben de bloguma beklerim :) http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil