12 Mart 2014 Çarşamba

Milk_Shake Conditioning Whipped Cream (Saç Bakım Köpüğü)


Merhaba,

Daha önce bahsetmiştim, saçlarım çok kuru ve yıkadıktan sonra çok fazla elektrikleniyor ve kabarıyor. Milk_Shake Conditioning Whipped Cream de 4-5 aydır istek listemdeydi. En sonunda aldım ve keşke daha önce alsaydım dediğim bir ürün oldu.
Milk_Shake Whipped Cream neler vaat ediyor bir bakalım. (Ürün silindir bir ambalajda olduğu için iki fotoğrafı birleştirdim, umarım başarılı olmuşumdur:)
Peki vaat ettiklerini yapıyor mu? Evet. Sadece renk koruma özelliğini henüz göremedim.

  • Saçların kuruluğunu alıyor, elektriklenmesini azaltıyor.
  • Saçları yumuşacık yapıyor, ama öyle böyle değil saçlar gerçekten yumuşacık oluyor.
  • Saçları kesinlikle ağırlaştırmıyor, yağlandırmıyor. Şöyle ki ürünü saçlarıma uyguladıktan sonra ellerimde bile hiçbir yağlı his bırakmıyor. Hatta nerede okudum hatırlamıyorum ama ellere bile nemlendirme amaçlı kullanıldığı yazıyordu. Elektriklenmeyi azaltan başka ürünler de kullandım ama saçı ağırlaştırmadan elektriklenmeyi azaltmada en başarılı bulduğum ürün bu oldu. Yıkadıktan sonra ikinci günde bile yağlı görüntü olmuyor. 
  • Saçları daha sağlıklı ve parlak gösteriyor.
  • Saça şekil vermeyi kolaylaştırıyor.
  • Ben genelde saçlarımı banyoda krem veya maske uyguladıktan sonra tarıyorum. Eğer banyoda saçlarınızı taramıyorsanız, taramadan önce uygularsanız kesinlikle taramayı kolaylaştıracaktır.

Ürünün yapısı isminin hakkını tam anlamıyla veriyor. Tam bir krem şanti gibi ve vanilyalı milk shake gibi iştah açıcı bir kokusu var. 


Milk_Shake Whipped Cream saçı yıkadıktan sonra hafif nemli haldeyken uygulanıyor. Kuru saça da uygulanabilir. Öncelikle çalkalayıp, baş aşağı tutarak sıkmak gerekiyor. Ben saç boylarına ve özellikle de saç uçlarına uyguluyorum. Durulama gerektirmiyor. 

Ben bu köpüğü kullandıktan sonra şekillendirme için ayrıca Milk_Shake Curl Passion Designer kullanıyorum. Ondan da çok memnunum. Hatta saç spreyini de sipariş vererek takımı tamamladım.  

İçeriği de şu şekilde. 
100 ve 200 ml. olarak iki boyu var. Daha önce bu köpüğü araştırdığımda memnun kalmayanı hiç görmediğim için ben 200 ml.'sini şurada bahsettiğim alışverişimde almıştım. Sachane'de 100 ml.'nin fiyatı 31,75 TL, 200 ml.'nin fiyatı ise 53 TL.

İsterseniz buradaki formu doldurarak Sachane'den yapacağınız 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde 10 TL indirim kazanabilirsiniz.

Edit: Sachane sponsorluğunda 2 kişiye Whipped Cream ve 2 kişiye Emergency Set hediye ediyoruz. Hediye çekilişine katılmak için buraya tıklayabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Bu eğer benim bildiğim köpükse harika ! saça mis gibi kokusunu bırakıyor yaklaşık 2 gün kokusu kalıyor saçımda..güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle budur canım. Milk_Shake'in en çok tanınan ürünü bu. Aynen mis gibi kokuyor ve kokusu kalıcı. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. 2 yıldır kullanıyorum ve bütün işlevlerini yerine getiren bir ürün. Kuaförümün tavsiyesiyle başlamıştım hala daha devam ediyorum kullanmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sanırım bittikçe yenisini alacağım. Dediğiniz gibi bütün vaat ettiklerini yerine getiriyor. Şimdiye kadar memnun olmayan hiç görmedim:)

      Sil
  3. benlik bir ürüne benziyor. sitesine hemen bakıyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınız kuru ve çok elektrikleniyorsa tam sizlik bir ürün olabilir. Sevgiler!

      Sil
  4. Ayy canım gerçekten memnun kaldın mı benim saçlarım da kıvırcık saçhanedeki saç dokturuna sordum bu markanın ürünlerini önerdi yine de bi araştırayım dedim :) Bu arada bana da beklerim buyrun http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

12 Mart 2014 Çarşamba

Milk_Shake Conditioning Whipped Cream (Saç Bakım Köpüğü)


Merhaba,

Daha önce bahsetmiştim, saçlarım çok kuru ve yıkadıktan sonra çok fazla elektrikleniyor ve kabarıyor. Milk_Shake Conditioning Whipped Cream de 4-5 aydır istek listemdeydi. En sonunda aldım ve keşke daha önce alsaydım dediğim bir ürün oldu.
Milk_Shake Whipped Cream neler vaat ediyor bir bakalım. (Ürün silindir bir ambalajda olduğu için iki fotoğrafı birleştirdim, umarım başarılı olmuşumdur:)
Peki vaat ettiklerini yapıyor mu? Evet. Sadece renk koruma özelliğini henüz göremedim.

  • Saçların kuruluğunu alıyor, elektriklenmesini azaltıyor.
  • Saçları yumuşacık yapıyor, ama öyle böyle değil saçlar gerçekten yumuşacık oluyor.
  • Saçları kesinlikle ağırlaştırmıyor, yağlandırmıyor. Şöyle ki ürünü saçlarıma uyguladıktan sonra ellerimde bile hiçbir yağlı his bırakmıyor. Hatta nerede okudum hatırlamıyorum ama ellere bile nemlendirme amaçlı kullanıldığı yazıyordu. Elektriklenmeyi azaltan başka ürünler de kullandım ama saçı ağırlaştırmadan elektriklenmeyi azaltmada en başarılı bulduğum ürün bu oldu. Yıkadıktan sonra ikinci günde bile yağlı görüntü olmuyor. 
  • Saçları daha sağlıklı ve parlak gösteriyor.
  • Saça şekil vermeyi kolaylaştırıyor.
  • Ben genelde saçlarımı banyoda krem veya maske uyguladıktan sonra tarıyorum. Eğer banyoda saçlarınızı taramıyorsanız, taramadan önce uygularsanız kesinlikle taramayı kolaylaştıracaktır.

Ürünün yapısı isminin hakkını tam anlamıyla veriyor. Tam bir krem şanti gibi ve vanilyalı milk shake gibi iştah açıcı bir kokusu var. 


Milk_Shake Whipped Cream saçı yıkadıktan sonra hafif nemli haldeyken uygulanıyor. Kuru saça da uygulanabilir. Öncelikle çalkalayıp, baş aşağı tutarak sıkmak gerekiyor. Ben saç boylarına ve özellikle de saç uçlarına uyguluyorum. Durulama gerektirmiyor. 

Ben bu köpüğü kullandıktan sonra şekillendirme için ayrıca Milk_Shake Curl Passion Designer kullanıyorum. Ondan da çok memnunum. Hatta saç spreyini de sipariş vererek takımı tamamladım.  

İçeriği de şu şekilde. 
100 ve 200 ml. olarak iki boyu var. Daha önce bu köpüğü araştırdığımda memnun kalmayanı hiç görmediğim için ben 200 ml.'sini şurada bahsettiğim alışverişimde almıştım. Sachane'de 100 ml.'nin fiyatı 31,75 TL, 200 ml.'nin fiyatı ise 53 TL.

İsterseniz buradaki formu doldurarak Sachane'den yapacağınız 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde 10 TL indirim kazanabilirsiniz.

Edit: Sachane sponsorluğunda 2 kişiye Whipped Cream ve 2 kişiye Emergency Set hediye ediyoruz. Hediye çekilişine katılmak için buraya tıklayabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Bu eğer benim bildiğim köpükse harika ! saça mis gibi kokusunu bırakıyor yaklaşık 2 gün kokusu kalıyor saçımda..güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle budur canım. Milk_Shake'in en çok tanınan ürünü bu. Aynen mis gibi kokuyor ve kokusu kalıcı. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. 2 yıldır kullanıyorum ve bütün işlevlerini yerine getiren bir ürün. Kuaförümün tavsiyesiyle başlamıştım hala daha devam ediyorum kullanmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sanırım bittikçe yenisini alacağım. Dediğiniz gibi bütün vaat ettiklerini yerine getiriyor. Şimdiye kadar memnun olmayan hiç görmedim:)

      Sil
  3. benlik bir ürüne benziyor. sitesine hemen bakıyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınız kuru ve çok elektrikleniyorsa tam sizlik bir ürün olabilir. Sevgiler!

      Sil
  4. Ayy canım gerçekten memnun kaldın mı benim saçlarım da kıvırcık saçhanedeki saç dokturuna sordum bu markanın ürünlerini önerdi yine de bi araştırayım dedim :) Bu arada bana da beklerim buyrun http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil