24 Mart 2014 Pazartesi

Fresh Line Mağaza Turu


10 gün kadar önce çok sevdiğim blogger arkadaşlarımla Fresh Line'ın Armada'da bulunan mağazalarındaydık. Kurumsal Gelişim Direktörü Sevgili Canan Hanım marka ve ürünlerle ilgili bizlere bilgiler verdi.  Mis kokular eşliğinde çok güzel saatler geçirdik.
Yunan kökenli olan ve temiz içerikli ürünlere sahip Fresh Line hayvanlar üzerinde test yapmıyor, ayrıca geri dönüşümlü ambalajlar kullanıyor. Aşağıda gördüğünüz zararlı içerikleri kullanmamaları ürünlerini daha çekici hale getiriyor.
Fotoğraf için Francescala'ya teşekkürler...
Mağazaya girdiğinizde ilk dikkati çeken rengarenk birbirinden güzel kokan sabunlar. İnsanın hepsini koklayası geliyor:) Daha önce kavunlu sabununuyla isimlerini hatırlayamadım bir kaç sabununu daha kullanmıştım. Hepsi harika!
 
Fresh Line'in sabunlarının yanında cilt, vücut ve saç bakım ürünleri bulunuyor. Cilt bakım ürünlerinde yaş ile birlikte cilt tipi de değerlendiriliyor. 
Cilt Bakım Serileri;
Hesperides: Normal/karma ve yağlı ciltler için dengeleyici,canlılık verici
Hera: Anti-aging, canlandırıcı ve besleyici
Athena: Kuru ciltler için nem dengesini sağlayıcı, antioksidan
Nectar: Tüm cilt tipleri için besleyici
Artemis: Hassas ciltler için yumuşatıcı, rahatlatıcı
Demetra: Sorunlu ciltler için yatıştırıcı, rahatlatıcı
Hermes: Siyah nokta ve sivilceli ciltler için temizleyici
Olympian Zeus: Erkekler için nemlendirici, dengeleyici

Bitkisel Saç Bakım Ürünleri ve Katı Şampuanlar..
Saç Bakım Serileri;
Cleo: Hassas saç derisi, sık yıkanan saçlar için hafif ve ph dengeleyici
Polyhymnia: Zayıf ve dökülen saçlar için destekleyici ve kuvvetlendirici
Calliope: Kuru ve kepekli saç derisi için rahatlatıcı ve yatıştırıcı
Terpsichore: Mat ve cansız saçlar için parlaklık ve canlılık verici
Athena: Normal saçlar için nemlendirici
Nectar: Tüm saç tipleri için besleyici
Erato: Yıpranmış ve nemsiz saçlar için besleyici ve nemlendirici
Thalia: Yağlı saçlar içinvdüzenleyici ve dengeleyeci
Urania: Doğal sarı gölgeler için parlatıcı ve sarı gölgeleri destekleyici
Olypian Zeus: Zayıf ve Gri saçlar için güçlendirici ve renk koyulaştırıcı
Euterpe: İnce telli saçlar için canlandırıcı ve hacim verici
Galene: Okul döneminde koruma ve çocuk şampuanı

Cilt bakım ürünlerinde temizleyici, tonik, peeling, nemlendirici, serum, göz kremi, bakım yağı gibi birçok seçenek mevcut. Saç bakım ürünlerinde de katı şampuan, sıvı şampuan, saç kremi ve saç maskeleri var.

Vücut bakım ürünlerinde de duş jeli, vücut nemlendiricisi, küvet topu, sabun, vücut peelingi, vücut spreyi gibi yine birbirinden güzel kokan ürünler bulunuyor. Daha önce Fresh line vücut bakım ürünlerinden Circe ve Orpheus&Eurydice serilerinin vücut losyonu ve spreyini çok severek kullanmıştım. Fresh Line mağazasına giderseniz bu serileri de bir deneyin derim.
Fresh Bar bölümünde taze içeriklerle yapılan el yapımı organik yüz maskeleri, cilt, vücut ve saç bakımı ürünleri var ve bu ürünler gramla alınabiliyor. Fresh Line ürünlerini denemek için çok iyi bir fırsat bence. Gereğinden fazla ürüne ve ambalaja fazladan para vermemiş oluyoruz. Ben daha önce bu bölümden saç kremi almış ve çok memnun kalmıştım. Hediye ettikleri sepetten de saç kremi çıkınca sevindim doğrusu. Bu mağaza ziyaretinde de patatesli göz maskesi aldım.
Birbirinden güzel setler ve sabunlar ...
Fresh Line bizler için çok güzel hediyeler hazırlamış. Çok teşekkür ederiz:)

Daha önce Fresh Line'ın bazı ürünlerini kullanmama rağmen bu etkinlik sayesinde markayı daha yakından tanıma fırsatı buldum. Canan Hanım'a ve etkinliği planlayan canım arkadaşım Başak'a çok teşekkür ediyorum.

Fresh Line hakkında daha çok bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!


5 yorum:

  1. Canım benim, hep birlikte ne güzel bir gün geçirdik!!! Öpüyorum kocaman!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir gün geçirdik. Çok teşekkür ederiz. Öpüyorum!!

      Sil
  2. Fresh line ürünlerini kendim hiç denemedim ama bir arkadaşıma doğum günlerinde güzelce kestirip sabun almak adetim oldu :) nedense çok pahalı geliyor bana , kendime sevdiğim diğer ürünlerden bir kaç tane alabiliyorum 100 gr sabun parasıyla, gerçi biri hediye olarak verse hemen seve seve deneyebilirim :)
    Seven arkadaşlarımı düşününce, onlar için yılda 1 kez uğramadan geçmiyorum kendime gelince neden tereddütlüyüm bilmiyorum :D
    meishenmeweishenme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarınız çok şanslı:) fiyatları tam bilmiyorum ama market sabunlarından pahalıdır:(

      Sil
    2. Fiyatlar... yani 100gr kadarı 40- 50 TL market sabununu 5'e 10'a rahat katlıyor :D

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Mart 2014 Pazartesi

Fresh Line Mağaza Turu


10 gün kadar önce çok sevdiğim blogger arkadaşlarımla Fresh Line'ın Armada'da bulunan mağazalarındaydık. Kurumsal Gelişim Direktörü Sevgili Canan Hanım marka ve ürünlerle ilgili bizlere bilgiler verdi.  Mis kokular eşliğinde çok güzel saatler geçirdik.
Yunan kökenli olan ve temiz içerikli ürünlere sahip Fresh Line hayvanlar üzerinde test yapmıyor, ayrıca geri dönüşümlü ambalajlar kullanıyor. Aşağıda gördüğünüz zararlı içerikleri kullanmamaları ürünlerini daha çekici hale getiriyor.
Fotoğraf için Francescala'ya teşekkürler...
Mağazaya girdiğinizde ilk dikkati çeken rengarenk birbirinden güzel kokan sabunlar. İnsanın hepsini koklayası geliyor:) Daha önce kavunlu sabununuyla isimlerini hatırlayamadım bir kaç sabununu daha kullanmıştım. Hepsi harika!
 
Fresh Line'in sabunlarının yanında cilt, vücut ve saç bakım ürünleri bulunuyor. Cilt bakım ürünlerinde yaş ile birlikte cilt tipi de değerlendiriliyor. 
Cilt Bakım Serileri;
Hesperides: Normal/karma ve yağlı ciltler için dengeleyici,canlılık verici
Hera: Anti-aging, canlandırıcı ve besleyici
Athena: Kuru ciltler için nem dengesini sağlayıcı, antioksidan
Nectar: Tüm cilt tipleri için besleyici
Artemis: Hassas ciltler için yumuşatıcı, rahatlatıcı
Demetra: Sorunlu ciltler için yatıştırıcı, rahatlatıcı
Hermes: Siyah nokta ve sivilceli ciltler için temizleyici
Olympian Zeus: Erkekler için nemlendirici, dengeleyici

Bitkisel Saç Bakım Ürünleri ve Katı Şampuanlar..
Saç Bakım Serileri;
Cleo: Hassas saç derisi, sık yıkanan saçlar için hafif ve ph dengeleyici
Polyhymnia: Zayıf ve dökülen saçlar için destekleyici ve kuvvetlendirici
Calliope: Kuru ve kepekli saç derisi için rahatlatıcı ve yatıştırıcı
Terpsichore: Mat ve cansız saçlar için parlaklık ve canlılık verici
Athena: Normal saçlar için nemlendirici
Nectar: Tüm saç tipleri için besleyici
Erato: Yıpranmış ve nemsiz saçlar için besleyici ve nemlendirici
Thalia: Yağlı saçlar içinvdüzenleyici ve dengeleyeci
Urania: Doğal sarı gölgeler için parlatıcı ve sarı gölgeleri destekleyici
Olypian Zeus: Zayıf ve Gri saçlar için güçlendirici ve renk koyulaştırıcı
Euterpe: İnce telli saçlar için canlandırıcı ve hacim verici
Galene: Okul döneminde koruma ve çocuk şampuanı

Cilt bakım ürünlerinde temizleyici, tonik, peeling, nemlendirici, serum, göz kremi, bakım yağı gibi birçok seçenek mevcut. Saç bakım ürünlerinde de katı şampuan, sıvı şampuan, saç kremi ve saç maskeleri var.

Vücut bakım ürünlerinde de duş jeli, vücut nemlendiricisi, küvet topu, sabun, vücut peelingi, vücut spreyi gibi yine birbirinden güzel kokan ürünler bulunuyor. Daha önce Fresh line vücut bakım ürünlerinden Circe ve Orpheus&Eurydice serilerinin vücut losyonu ve spreyini çok severek kullanmıştım. Fresh Line mağazasına giderseniz bu serileri de bir deneyin derim.
Fresh Bar bölümünde taze içeriklerle yapılan el yapımı organik yüz maskeleri, cilt, vücut ve saç bakımı ürünleri var ve bu ürünler gramla alınabiliyor. Fresh Line ürünlerini denemek için çok iyi bir fırsat bence. Gereğinden fazla ürüne ve ambalaja fazladan para vermemiş oluyoruz. Ben daha önce bu bölümden saç kremi almış ve çok memnun kalmıştım. Hediye ettikleri sepetten de saç kremi çıkınca sevindim doğrusu. Bu mağaza ziyaretinde de patatesli göz maskesi aldım.
Birbirinden güzel setler ve sabunlar ...
Fresh Line bizler için çok güzel hediyeler hazırlamış. Çok teşekkür ederiz:)

Daha önce Fresh Line'ın bazı ürünlerini kullanmama rağmen bu etkinlik sayesinde markayı daha yakından tanıma fırsatı buldum. Canan Hanım'a ve etkinliği planlayan canım arkadaşım Başak'a çok teşekkür ediyorum.

Fresh Line hakkında daha çok bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!


5 yorum:

  1. Canım benim, hep birlikte ne güzel bir gün geçirdik!!! Öpüyorum kocaman!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir gün geçirdik. Çok teşekkür ederiz. Öpüyorum!!

      Sil
  2. Fresh line ürünlerini kendim hiç denemedim ama bir arkadaşıma doğum günlerinde güzelce kestirip sabun almak adetim oldu :) nedense çok pahalı geliyor bana , kendime sevdiğim diğer ürünlerden bir kaç tane alabiliyorum 100 gr sabun parasıyla, gerçi biri hediye olarak verse hemen seve seve deneyebilirim :)
    Seven arkadaşlarımı düşününce, onlar için yılda 1 kez uğramadan geçmiyorum kendime gelince neden tereddütlüyüm bilmiyorum :D
    meishenmeweishenme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarınız çok şanslı:) fiyatları tam bilmiyorum ama market sabunlarından pahalıdır:(

      Sil
    2. Fiyatlar... yani 100gr kadarı 40- 50 TL market sabununu 5'e 10'a rahat katlıyor :D

      Sil