1 Mart 2014 Cumartesi

Figs&Rouge Cherry Blossom Renkli Lip Balm


Figs&Rouge daha önce internette görüp iç geçirdiğim markalardan biriydi. Artık Douglas'ta satıldığını duyunca çook sevindim. Ve ilk olarak Cherry Blossom lip balmı aldım. 
Bu lip balmın da ilk dikkat çeken özelliği diğer Figs&Rouge ürünleri gibi ambalajı. Çok çok çok şirin. 

Daha önce lip balmları ne kadar delice sevdiğimi bu ve şu yazımda söylemiştim. Daha hijyenik ve kullanımı rahat olduğundan en çok stick şeklindeki lip balmları seviyorum. Figs&Rouge'un metal kutularda bulunan balmları her ne kadar daha şirin görünse de söylediğim sebepten dolayı tüpte olan bu balmı tercih ettim. Sonra metal kutuda olanların sadece lip balmı olmadığını ve tırnak eti ve kurumuş dirsek gibi yerlerde de kullanıldığını görünce Feelunique alışverişimde bunlardan da bir tane aldım. Şu anda siparişimin gelmesini dört gözle beklemekteyim. Bu arada Feelunique sitesinden %10 indirim kuponu isterseniz e-mail adresinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Lip balmın ambalajında %100 doğal olduğu ve petrolatum içermediği yazıyor. Ayrıca paraben de içermiyor. Hydrogenated Castor Oil ve Ricinius Communis Oil her ne kadar doğal bir yağ gibi görünse de çok da doğal olmadığını ben de sevgili Seregon'dan öğrendim. Onun Figs&Rouge Lemon Berry Lip Balmı yorumları için tık tık. 
Bunun dışında benim dikkatimi çeken parfüm ve CI (Colour Index) ile başlayan renk maddeleri de içeriyor.
Her ne kadar %100 doğal dese de çok da doğal görünmüyor. Ama yine de içinde paraben ve petrolatum olmaması iyi. İçerik listesi de oldukça kısa. Zaten doğal ürünlere çok da takmış olmadığımdan benim için yeterli bunlar:)

Dudakları güzel nemlendiriyor. Kalıcılığını da beğendim. Kokusu da meyveli hoş bir koku.
Her ne kadar tüpte olsa da ucunda bir aplikatör yok. Hem bu yüzden hem de hafif renkli olduğundan ayna kullanmadan süremiyorum.Yine en kolay sürüm parmaklarla oluyor. 
Hafif kırmızı-pembe bir rengi var. Ele sürüldüğünde çok belirgin gibi görünse de dudağa sürüldüğünde rengi pek belli olmuyor. Ama dudak rengini canlandırıyor.

Özet olarak sevdiğim bir lip balm oldu ve son günlerde sürekli elim bu lip balma gidiyor. Douglas ve Dermoeczanem.com'dan alabilirsiniz. Ben Douglas'tan 23,90 TL'ye aldım.

6 yorum:

  1. F&C'nin Douglas'larda satışa çıktığını bilmiyordum, bende çok severim ^^ İçerik pek iyi değil evet haklısın ama en azından bazılarından daha temiz :)
    Ürünün sürümü pek ilginçmiş ama >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Douglas'ta satıldığını duyunca ben de çok sevindim canım. Aslında %100 doğal demeseler iyiydi. Yoksa diğer bazı lip balmlara göre içerik listesi gayet kısa. Tüpte olması iyi ama aplikatörü olsaydı bence daha iyi olurdu. Öpüyorum canım:)

      Sil
  2. Yelda'cım güle güle kullan:) içerik konusunda olmasa da ambalaj konusunda iyiler. Bende cherry Blossom el kremini almıştım bu kardeşi gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bence de ambalajları çok şirin. Sen de güle güle kullan tatlım:*

      Sil
  3. Bu lip balmın açık pembe olanı var bende. Renk ve parlaklık veren partiküller çok hoşuma gitmedi açıkçası ve dudaklarıma rengi çok açık kaçtı, keşke buradaki rengi alsaymışım. Bence de uygulaması biraz zor. Aslında ucu aplikatörlü olanları var ama ben dermoeczanem'de göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda sim olmaması güzel ve rengini de seviyorum. Sizdekini ben de görmüştüm ama almamıştım. Dediğinizi gibi ucu aplikatörlü olsaydı sürümü daha kolay olurdu. Sevgiler!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

1 Mart 2014 Cumartesi

Figs&Rouge Cherry Blossom Renkli Lip Balm


Figs&Rouge daha önce internette görüp iç geçirdiğim markalardan biriydi. Artık Douglas'ta satıldığını duyunca çook sevindim. Ve ilk olarak Cherry Blossom lip balmı aldım. 
Bu lip balmın da ilk dikkat çeken özelliği diğer Figs&Rouge ürünleri gibi ambalajı. Çok çok çok şirin. 

Daha önce lip balmları ne kadar delice sevdiğimi bu ve şu yazımda söylemiştim. Daha hijyenik ve kullanımı rahat olduğundan en çok stick şeklindeki lip balmları seviyorum. Figs&Rouge'un metal kutularda bulunan balmları her ne kadar daha şirin görünse de söylediğim sebepten dolayı tüpte olan bu balmı tercih ettim. Sonra metal kutuda olanların sadece lip balmı olmadığını ve tırnak eti ve kurumuş dirsek gibi yerlerde de kullanıldığını görünce Feelunique alışverişimde bunlardan da bir tane aldım. Şu anda siparişimin gelmesini dört gözle beklemekteyim. Bu arada Feelunique sitesinden %10 indirim kuponu isterseniz e-mail adresinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Lip balmın ambalajında %100 doğal olduğu ve petrolatum içermediği yazıyor. Ayrıca paraben de içermiyor. Hydrogenated Castor Oil ve Ricinius Communis Oil her ne kadar doğal bir yağ gibi görünse de çok da doğal olmadığını ben de sevgili Seregon'dan öğrendim. Onun Figs&Rouge Lemon Berry Lip Balmı yorumları için tık tık. 
Bunun dışında benim dikkatimi çeken parfüm ve CI (Colour Index) ile başlayan renk maddeleri de içeriyor.
Her ne kadar %100 doğal dese de çok da doğal görünmüyor. Ama yine de içinde paraben ve petrolatum olmaması iyi. İçerik listesi de oldukça kısa. Zaten doğal ürünlere çok da takmış olmadığımdan benim için yeterli bunlar:)

Dudakları güzel nemlendiriyor. Kalıcılığını da beğendim. Kokusu da meyveli hoş bir koku.
Her ne kadar tüpte olsa da ucunda bir aplikatör yok. Hem bu yüzden hem de hafif renkli olduğundan ayna kullanmadan süremiyorum.Yine en kolay sürüm parmaklarla oluyor. 
Hafif kırmızı-pembe bir rengi var. Ele sürüldüğünde çok belirgin gibi görünse de dudağa sürüldüğünde rengi pek belli olmuyor. Ama dudak rengini canlandırıyor.

Özet olarak sevdiğim bir lip balm oldu ve son günlerde sürekli elim bu lip balma gidiyor. Douglas ve Dermoeczanem.com'dan alabilirsiniz. Ben Douglas'tan 23,90 TL'ye aldım.

6 yorum:

  1. F&C'nin Douglas'larda satışa çıktığını bilmiyordum, bende çok severim ^^ İçerik pek iyi değil evet haklısın ama en azından bazılarından daha temiz :)
    Ürünün sürümü pek ilginçmiş ama >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Douglas'ta satıldığını duyunca ben de çok sevindim canım. Aslında %100 doğal demeseler iyiydi. Yoksa diğer bazı lip balmlara göre içerik listesi gayet kısa. Tüpte olması iyi ama aplikatörü olsaydı bence daha iyi olurdu. Öpüyorum canım:)

      Sil
  2. Yelda'cım güle güle kullan:) içerik konusunda olmasa da ambalaj konusunda iyiler. Bende cherry Blossom el kremini almıştım bu kardeşi gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bence de ambalajları çok şirin. Sen de güle güle kullan tatlım:*

      Sil
  3. Bu lip balmın açık pembe olanı var bende. Renk ve parlaklık veren partiküller çok hoşuma gitmedi açıkçası ve dudaklarıma rengi çok açık kaçtı, keşke buradaki rengi alsaymışım. Bence de uygulaması biraz zor. Aslında ucu aplikatörlü olanları var ama ben dermoeczanem'de göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda sim olmaması güzel ve rengini de seviyorum. Sizdekini ben de görmüştüm ama almamıştım. Dediğinizi gibi ucu aplikatörlü olsaydı sürümü daha kolay olurdu. Sevgiler!

      Sil