30 Mart 2014 Pazar

Benefit Rockateur Allık

Blogumu takip edenler bilirler Benefit allıkları çoook seviyorum. İlk gördüğümden beri almak istediğim ve Sephora'ya her gittiğimde denediğim Rockateur'u da sonunda alarak tüm seriyi tamamlamış oldum:)
Rockateur'un de ambalajı diğer Benefit allıkları gibi karton kutu şeklinde ve yine çok şık. Kapağını açtığınızda bir ayna ve fırçayla karşılaşıyorsunuz. Fırçayı henüz kullanmadım ama acil durumlarda kullanılabilir gibi duruyor. 
Allığın görünümü de yine çok güzel. Üzerindeki Rock yazısı da ayrı bir güzellik katmış allığa. Ben simli allıkları pek sevemiyorum. Mikro ışıltıları bulunan ve ışığı yansıtan allıkları -umarım tarif edebilmişimdir- daha çok beğeniyorum. Sephora'da bu allığı denediğimde simli olmaması çok hoşuma gitmişti. Alıp eve geldiğimde en üst yüzeydeki simleri fark ettiğimde açıkçası üzüldüm ama neyse ki bu simler sadece en üstteymiş ve sürüldüğünde dahi rahatsız edici değildi. Kullandıkça da bu simler kayboldu...

Benefit, allığın rengini pink-gold yani pembe-altın olarak tanımlamış. Aşağıdaki resimlerde rengi daha çok şeftali gibi görünse de pembe-şeftali arası çok özel bir rengi var ve ışıltıları harika (simli değil:). Rengi açık olduğu için sürüldüğünde birden bire  çok fazla renk vermiyor, bu yüzden de sürülen miktar çok rahat ayarlanıyor. Ayrıca kalıcılığı da çok iyi bence ve tozutmuyor.

İçeriğini görmek isterseniz;
Ben aldığımda fiyatı 99 TL idi ama en son zamlarla fiyatı 109 TL olmuş sanırım. Fiyatı her ne kadar yüksek olsa da özel bir allık olduğu için iyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu kesinlikle.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!
 

4 yorum:

  1. Ben de baylıyorum kendisine... aklıma sen sokmuştun, iyi ki yapmışsın!!!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihii çok güzel bir allık ama ne yapayım:) Sen de güle güle kullan bitanem<3

      Sil
  2. Çok güzel, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

30 Mart 2014 Pazar

Benefit Rockateur Allık

Blogumu takip edenler bilirler Benefit allıkları çoook seviyorum. İlk gördüğümden beri almak istediğim ve Sephora'ya her gittiğimde denediğim Rockateur'u da sonunda alarak tüm seriyi tamamlamış oldum:)
Rockateur'un de ambalajı diğer Benefit allıkları gibi karton kutu şeklinde ve yine çok şık. Kapağını açtığınızda bir ayna ve fırçayla karşılaşıyorsunuz. Fırçayı henüz kullanmadım ama acil durumlarda kullanılabilir gibi duruyor. 
Allığın görünümü de yine çok güzel. Üzerindeki Rock yazısı da ayrı bir güzellik katmış allığa. Ben simli allıkları pek sevemiyorum. Mikro ışıltıları bulunan ve ışığı yansıtan allıkları -umarım tarif edebilmişimdir- daha çok beğeniyorum. Sephora'da bu allığı denediğimde simli olmaması çok hoşuma gitmişti. Alıp eve geldiğimde en üst yüzeydeki simleri fark ettiğimde açıkçası üzüldüm ama neyse ki bu simler sadece en üstteymiş ve sürüldüğünde dahi rahatsız edici değildi. Kullandıkça da bu simler kayboldu...

Benefit, allığın rengini pink-gold yani pembe-altın olarak tanımlamış. Aşağıdaki resimlerde rengi daha çok şeftali gibi görünse de pembe-şeftali arası çok özel bir rengi var ve ışıltıları harika (simli değil:). Rengi açık olduğu için sürüldüğünde birden bire  çok fazla renk vermiyor, bu yüzden de sürülen miktar çok rahat ayarlanıyor. Ayrıca kalıcılığı da çok iyi bence ve tozutmuyor.

İçeriğini görmek isterseniz;
Ben aldığımda fiyatı 99 TL idi ama en son zamlarla fiyatı 109 TL olmuş sanırım. Fiyatı her ne kadar yüksek olsa da özel bir allık olduğu için iyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu kesinlikle.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not: Sachane sponsorluğunda düzenlediğimiz Milk_Shake hediye çekilişine katıldınız mı? Katılmadıysanız sizi buraya alalım. Milk_Shake Whipped Cream yazım için de buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler!!
 

4 yorum:

  1. Ben de baylıyorum kendisine... aklıma sen sokmuştun, iyi ki yapmışsın!!!! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihii çok güzel bir allık ama ne yapayım:) Sen de güle güle kullan bitanem<3

      Sil
  2. Çok güzel, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil