25 Şubat 2014 Salı

Sparitual // Quartz

Merhaba,

Son günlerde hep ojelerden gidiyoruz. Bugün de sıra en sevdiğim ojelerden biri olan Sparitual Quartz'da. Sparitual Türkiye'de çok bilinen bir marka değil. En azından ben bilmiyordum:) Ankara'da sadece Ankamall Boyner ve Kentpark Harvey Nichols'da satılıyor. Çok güzel renkleri var. Buradan renklerine bakabilirsiniz. Ben biraz önce baktım of off offf dedim. Tabii bütün renkleri Türkiye'de bulmak zor maalesef.


Gelelim ojenin özelliklerine...
 
Fırçası ince ama sürümü zor değil. İlk katta biraz dalgalanma yapıyor. Biraz bekleyip ikinci katı sürünce dalgalanma kalmıyor ve tam rengini veriyor.


Sparitual Ojeler %100 vegan ve DBP, Formaldehyde, Formaldehyde Resin ve Toulene içermiyor (Web sitelerinde Camphor da içermedikleri yazıyor ama bu ojede Camphor yazılmamış.) Aynı zamanda hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar.

Bu ojenin rengini çok beğeniyorum. Bence özel bir renk. Kremit rengine benziyor ve içinde kahverengi küçük küçük pigmentler var.


Daha çok swatch için Temptalia'ya buradan bakabilirsiniz. Onun swatch'larında oje daha turuncu çıkmış. O kadar turuncu durmadığını belirtmem lazım:)
 
Fiyatı 27,5 TL. Ama bu renk için değer mi değer:)

3 yorum:

  1. Çok enteresan bir rengi var gerçekten, yakışıyor sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, bence sana da çok yakışır:*

      Sil
  2. Merhaba online satışı var midir bu ürünün?

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Şubat 2014 Salı

Sparitual // Quartz

Merhaba,

Son günlerde hep ojelerden gidiyoruz. Bugün de sıra en sevdiğim ojelerden biri olan Sparitual Quartz'da. Sparitual Türkiye'de çok bilinen bir marka değil. En azından ben bilmiyordum:) Ankara'da sadece Ankamall Boyner ve Kentpark Harvey Nichols'da satılıyor. Çok güzel renkleri var. Buradan renklerine bakabilirsiniz. Ben biraz önce baktım of off offf dedim. Tabii bütün renkleri Türkiye'de bulmak zor maalesef.


Gelelim ojenin özelliklerine...
 
Fırçası ince ama sürümü zor değil. İlk katta biraz dalgalanma yapıyor. Biraz bekleyip ikinci katı sürünce dalgalanma kalmıyor ve tam rengini veriyor.


Sparitual Ojeler %100 vegan ve DBP, Formaldehyde, Formaldehyde Resin ve Toulene içermiyor (Web sitelerinde Camphor da içermedikleri yazıyor ama bu ojede Camphor yazılmamış.) Aynı zamanda hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar.

Bu ojenin rengini çok beğeniyorum. Bence özel bir renk. Kremit rengine benziyor ve içinde kahverengi küçük küçük pigmentler var.


Daha çok swatch için Temptalia'ya buradan bakabilirsiniz. Onun swatch'larında oje daha turuncu çıkmış. O kadar turuncu durmadığını belirtmem lazım:)
 
Fiyatı 27,5 TL. Ama bu renk için değer mi değer:)

3 yorum:

  1. Çok enteresan bir rengi var gerçekten, yakışıyor sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, bence sana da çok yakışır:*

      Sil
  2. Merhaba online satışı var midir bu ürünün?

    YanıtlaSil