16 Şubat 2014 Pazar

Essie Dive Bar


Bugün yine çok çok sevdiğim bir ojeyle karşınızdayım. Essie Dive Bar'ı kızlarla yaptığımız yılbaşı çekilişinde sevgili Francescala sevgili Başak'a hediye ettiğinde gördüm ve vuruldum resmen. Aynı gün koşa koşa gittim aldım:)


Rengi çok çok güzel. Yine rengi tanımlamakta zorlanacağım:) Siyah baz üzerine yoğun bir şekilde petrol-zümrüt yeşili arası denebilecek ışıltıları var. Işığa göre mavi ve yeşilliği değişiyor. Şişesinde mor-lacivert ışıltılar var gibi duruyor fakat tırnağa sürüldüğünde bu ışıltılar kalmıyor. Ama ben güneşte 2-3 mor ışıltı gördüm yani:)


Sürümü gerçekten çok kolay hatta şimdiye kadar kullandığım sürümü en kolay oje diyebilirim. Daha önce şaşırtıcı bir şekilde hiç Essie oje almamıştım. Renginin böyle güzel, sürümünün de bu kadar kolay olduğunu görünce başka Essie ojeler de aldım tabii. Essie Dive Bar'ın fırçası kalın olduğu için 1-2 fırça darbesiyle sürülüyor ve hiç bir yere bulaşmıyor. 

İlk katta bile rengi gayet güzel  ama 2. katta tam rengini veriyor. İlk katta dalgalanma da yapmıyor.

Bende ojeler pek dayanmaz genelde 1. veya 2. günde uçtan açılmaya başlar ama bu oje çok dayanıklı. 3. günde bile  gayet güzeldi.


Özetle Essie Dive Bar her yönden sevdiğim bir oje oldu. Rengini beğendiyseniz Boyner'e bakabilirsiniz. Şu sıralar indirimli ve fiyatı 20 TL. 

2 yorum:

  1. Gerçekten olağanüstü bir renk... swatchlar süper olmuş yelda'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini ben de çok seviyorum canım. Teşekkür ederim. Ben de öperim!!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

16 Şubat 2014 Pazar

Essie Dive Bar


Bugün yine çok çok sevdiğim bir ojeyle karşınızdayım. Essie Dive Bar'ı kızlarla yaptığımız yılbaşı çekilişinde sevgili Francescala sevgili Başak'a hediye ettiğinde gördüm ve vuruldum resmen. Aynı gün koşa koşa gittim aldım:)


Rengi çok çok güzel. Yine rengi tanımlamakta zorlanacağım:) Siyah baz üzerine yoğun bir şekilde petrol-zümrüt yeşili arası denebilecek ışıltıları var. Işığa göre mavi ve yeşilliği değişiyor. Şişesinde mor-lacivert ışıltılar var gibi duruyor fakat tırnağa sürüldüğünde bu ışıltılar kalmıyor. Ama ben güneşte 2-3 mor ışıltı gördüm yani:)


Sürümü gerçekten çok kolay hatta şimdiye kadar kullandığım sürümü en kolay oje diyebilirim. Daha önce şaşırtıcı bir şekilde hiç Essie oje almamıştım. Renginin böyle güzel, sürümünün de bu kadar kolay olduğunu görünce başka Essie ojeler de aldım tabii. Essie Dive Bar'ın fırçası kalın olduğu için 1-2 fırça darbesiyle sürülüyor ve hiç bir yere bulaşmıyor. 

İlk katta bile rengi gayet güzel  ama 2. katta tam rengini veriyor. İlk katta dalgalanma da yapmıyor.

Bende ojeler pek dayanmaz genelde 1. veya 2. günde uçtan açılmaya başlar ama bu oje çok dayanıklı. 3. günde bile  gayet güzeldi.


Özetle Essie Dive Bar her yönden sevdiğim bir oje oldu. Rengini beğendiyseniz Boyner'e bakabilirsiniz. Şu sıralar indirimli ve fiyatı 20 TL. 

2 yorum:

  1. Gerçekten olağanüstü bir renk... swatchlar süper olmuş yelda'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini ben de çok seviyorum canım. Teşekkür ederim. Ben de öperim!!

      Sil