18 Şubat 2014 Salı

KAPANDI!!!Essence Love Letters Hediye Çekilişi!!!

Hediye çekilişine katılım sona erdi. Kazananı en kısa zamanda belirleyip duyuracağım.

Sevgiler!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Size güzel bir haberim var:) Uzun zamandan beri hediye çekilişi yapmıyorum. Madem Essence'in son koleksiyonu Love Letters Gratis'lere geldi fakat ürünler zor bulunuyor, o halde hediyeleri bu koleksiyondan seçeyim dedim. Ve sizin için aşağıdaki ürünleri seçtim.


--Essence Love Letters Aydinlatici Pudra-01 love poem
--Essence Love Letters Göz Kalemi-01 inkheart


--Essence Love Letters Oje-03 Grey-headed lovebird
--Essence Love Letters Jumbo Kalem Ruj-01 rosy in love
--Essence Glossy Lip Balm-Berry Cupcake


Yapmanız gerekenler çok basit;

1. GFC (Google Friend Connect) ile blogumun izleyicisi olmak (Sağda yer alan "Bu Siteye Katılın" bölümden)

2. Twitter, Facebook ve/veya Blogunuzda çekiliş duyurusunu paylaşarak aşağıdaki formda paylaşım linklerini yazmak. Sadece kullanıcı adı ve blog ismini yazanlar kabul edilmeyecektir. 

*Ayrıca Twitter ve Instagram'da beni takip ederseniz mutlu oldurum:) Twitter: @YeldaninEvi Instagram: @yeldaninevi

----Sadece aşağıdaki formu doldurmanız yeterli ayrıca yorum bırakmanıza gerek yok.

----Çekilişe katılım için son gün 14 Mart 2014 Saat:23:59 ve sadece yurt içinden katılımları kabul edebileceğim. Kazananı random.org ile belirleyeceğim. Kargo ücreti tabii ki bana ait.

Bu vesileyle blogumu takip eden, yorum yazan herkese çok teşekkür ediyorum. Umarım hediyeleri beğenmişsinizdir.

Bol Şans!!

18 yorum:

  1. vay arkadaş 3-5 liralık ürünler için insanlara bu kadar takla attırılmaz ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız arkadaş öncelikle adınızı bıraksaydınız daha iyi olurdu. Çekiliş için 2 şart var onlar da blogu izlemek ve duyuru yapmak. Aslında çok basit. Daha önce hediye çekilişi yapsaydınız bilirdiniz çekilişe katılanların bilgilerini kontrol etmek saatler alıyor. Sadece twitter kullanıcı adını veren bir kişinin acaba twitterda paylaştı mı diye bakmak bu saatleri kat kat arttırıyor. Kusura bakmayın benim o kadar vaktim yok. Direkt duyuru linklerini istemem ve açıklamaları uzun tutmam şart bu yüzden. 3-5 liralık dediğiniz şeyleri -topladığınızda 3-5 lira elde ettiniz sanrım-isterseniz gidip satın alabilirsiniz. Çekilişe katılıp katılmamak sizin tercihiniz. Son olarak böyle polemiklere girmeyi hiç sevmem ama uslubunuzu beğenmediğim için cevap verme ihtiyacı hissettim.

      Sil
    2. Ağzı olan konuşuyor canım. Kesin bunu söyleyen çekilişede katılmıştır.

      Sil
    3. Bence de canım çekilişe katılmış olabilir ama adını verme cesaretini gösteremediği için katılıp katılmadığını bilemeyeceğiz.

      Sil
  2. merhaba
    bende katıldım adsız kişinin söylediklerine bence takılmayın.Biz burada hem eğleniyoruz,hem hediye kazanmanın hazzını yaşıyoruz.Benim öyle onlarca makyaj malzemem yok,çıkarsa çokta işime yarayacak şeyler,çıkmassada çıkan arkadaş güle güle kullanır.Siz böylelerinin yazılarını bile yayınlamayın
    sevgiler hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Bence de dikkate almamak en iyisi. Umarım hediyeler işine yarayacak bir kişiye gider.

      Sil
  3. katıldım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Önemli olan hediyenin büyüklüğü ve fiyatı değildir,önemli olan karşıdakini mutlu etmek ve mutlu olmaktır,üstelik Essence güzel bir marka ve beğenmeyen katılmasın,kimse zorlanmıyor ki...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum beğenmeyen katılmasın. Teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  5. merhaba, form acılmıyo kac kez denedim bir montrol edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce denedim açıldı ama. Doldurup submit'e bastım formu gönderdim. Tekrar deneyin isterseniz.

      Sil
  6. Merhabalar hediyeler harika emeklerinize sağlık .. burdan tekrar yazmak istiyorm sosyal medya kullanmadığım için sorun olsun istemiyorum
    Hep bir umut katılıyorum işte bakalım şansıma ne çıkacak umarım elim dolu olur yani talihli ben olurum :-)
    GFC: Yüksel Çopur olarak takip ediyorum ..
    BLOGLOVİN: http://bloglovin.com/yukselcopur olarak takip ediyorum ..
    Google Plus (G+) : Yüksel Çopur
    Google Plus (G+) dan çevrelere eklisiniz,, takip ediyorum ..
    Duyurdum Google Plus (G+)dan: https://plus.google.com/100008092078780630112/posts/YKq47s1csWz
    Gmail adresim: tutkundolunay@gmail.com
    Mail adresim: copuryuksel@hotmail.com
    Facebook,twitter ve instagram kullanmıyorum ..Blogum yok ..
    SEVGİLER :) ...

    YanıtlaSil
  7. Bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  8. Hedıyeler cokk seker ! 8 mart dogum gunum sansına katılıyorum gfc kalite mn duyuru https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=224099187783094&id=100005490425162&stream_ref=10
    sevgıler pinarlamoda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    İzleyicinizim:
    Gfc : saliha temiz
    Facebookta takip ediyorum
    https://www.facebook.com/saliha.temiz.37
    Twitterda takip ediyorum
    https://twitter.com/TemizSaliha
    http://www.bloglovin.com/salihatemiz37
    Çekilişi duyurdum.
    https://www.facebook.com/saliha.temiz.37/posts/237397163110057?stream_ref=10
    https://twitter.com/TemizSaliha/status/443710115292512256
    http://salihatemiz.blogspot.com.tr/2014/03/yeldann-kozmetik-gunlugu-essence-love.html
    https://plus.google.com/u/0/103928266736196837644/posts/3uR4y1YoRBB
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

18 Şubat 2014 Salı

KAPANDI!!!Essence Love Letters Hediye Çekilişi!!!

Hediye çekilişine katılım sona erdi. Kazananı en kısa zamanda belirleyip duyuracağım.

Sevgiler!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Size güzel bir haberim var:) Uzun zamandan beri hediye çekilişi yapmıyorum. Madem Essence'in son koleksiyonu Love Letters Gratis'lere geldi fakat ürünler zor bulunuyor, o halde hediyeleri bu koleksiyondan seçeyim dedim. Ve sizin için aşağıdaki ürünleri seçtim.


--Essence Love Letters Aydinlatici Pudra-01 love poem
--Essence Love Letters Göz Kalemi-01 inkheart


--Essence Love Letters Oje-03 Grey-headed lovebird
--Essence Love Letters Jumbo Kalem Ruj-01 rosy in love
--Essence Glossy Lip Balm-Berry Cupcake


Yapmanız gerekenler çok basit;

1. GFC (Google Friend Connect) ile blogumun izleyicisi olmak (Sağda yer alan "Bu Siteye Katılın" bölümden)

2. Twitter, Facebook ve/veya Blogunuzda çekiliş duyurusunu paylaşarak aşağıdaki formda paylaşım linklerini yazmak. Sadece kullanıcı adı ve blog ismini yazanlar kabul edilmeyecektir. 

*Ayrıca Twitter ve Instagram'da beni takip ederseniz mutlu oldurum:) Twitter: @YeldaninEvi Instagram: @yeldaninevi

----Sadece aşağıdaki formu doldurmanız yeterli ayrıca yorum bırakmanıza gerek yok.

----Çekilişe katılım için son gün 14 Mart 2014 Saat:23:59 ve sadece yurt içinden katılımları kabul edebileceğim. Kazananı random.org ile belirleyeceğim. Kargo ücreti tabii ki bana ait.

Bu vesileyle blogumu takip eden, yorum yazan herkese çok teşekkür ediyorum. Umarım hediyeleri beğenmişsinizdir.

Bol Şans!!

18 yorum:

  1. vay arkadaş 3-5 liralık ürünler için insanlara bu kadar takla attırılmaz ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız arkadaş öncelikle adınızı bıraksaydınız daha iyi olurdu. Çekiliş için 2 şart var onlar da blogu izlemek ve duyuru yapmak. Aslında çok basit. Daha önce hediye çekilişi yapsaydınız bilirdiniz çekilişe katılanların bilgilerini kontrol etmek saatler alıyor. Sadece twitter kullanıcı adını veren bir kişinin acaba twitterda paylaştı mı diye bakmak bu saatleri kat kat arttırıyor. Kusura bakmayın benim o kadar vaktim yok. Direkt duyuru linklerini istemem ve açıklamaları uzun tutmam şart bu yüzden. 3-5 liralık dediğiniz şeyleri -topladığınızda 3-5 lira elde ettiniz sanrım-isterseniz gidip satın alabilirsiniz. Çekilişe katılıp katılmamak sizin tercihiniz. Son olarak böyle polemiklere girmeyi hiç sevmem ama uslubunuzu beğenmediğim için cevap verme ihtiyacı hissettim.

      Sil
    2. Ağzı olan konuşuyor canım. Kesin bunu söyleyen çekilişede katılmıştır.

      Sil
    3. Bence de canım çekilişe katılmış olabilir ama adını verme cesaretini gösteremediği için katılıp katılmadığını bilemeyeceğiz.

      Sil
  2. merhaba
    bende katıldım adsız kişinin söylediklerine bence takılmayın.Biz burada hem eğleniyoruz,hem hediye kazanmanın hazzını yaşıyoruz.Benim öyle onlarca makyaj malzemem yok,çıkarsa çokta işime yarayacak şeyler,çıkmassada çıkan arkadaş güle güle kullanır.Siz böylelerinin yazılarını bile yayınlamayın
    sevgiler hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Bence de dikkate almamak en iyisi. Umarım hediyeler işine yarayacak bir kişiye gider.

      Sil
  3. katıldım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Önemli olan hediyenin büyüklüğü ve fiyatı değildir,önemli olan karşıdakini mutlu etmek ve mutlu olmaktır,üstelik Essence güzel bir marka ve beğenmeyen katılmasın,kimse zorlanmıyor ki...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum beğenmeyen katılmasın. Teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  5. merhaba, form acılmıyo kac kez denedim bir montrol edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce denedim açıldı ama. Doldurup submit'e bastım formu gönderdim. Tekrar deneyin isterseniz.

      Sil
  6. Merhabalar hediyeler harika emeklerinize sağlık .. burdan tekrar yazmak istiyorm sosyal medya kullanmadığım için sorun olsun istemiyorum
    Hep bir umut katılıyorum işte bakalım şansıma ne çıkacak umarım elim dolu olur yani talihli ben olurum :-)
    GFC: Yüksel Çopur olarak takip ediyorum ..
    BLOGLOVİN: http://bloglovin.com/yukselcopur olarak takip ediyorum ..
    Google Plus (G+) : Yüksel Çopur
    Google Plus (G+) dan çevrelere eklisiniz,, takip ediyorum ..
    Duyurdum Google Plus (G+)dan: https://plus.google.com/100008092078780630112/posts/YKq47s1csWz
    Gmail adresim: tutkundolunay@gmail.com
    Mail adresim: copuryuksel@hotmail.com
    Facebook,twitter ve instagram kullanmıyorum ..Blogum yok ..
    SEVGİLER :) ...

    YanıtlaSil
  7. Bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  8. Hedıyeler cokk seker ! 8 mart dogum gunum sansına katılıyorum gfc kalite mn duyuru https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=224099187783094&id=100005490425162&stream_ref=10
    sevgıler pinarlamoda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    İzleyicinizim:
    Gfc : saliha temiz
    Facebookta takip ediyorum
    https://www.facebook.com/saliha.temiz.37
    Twitterda takip ediyorum
    https://twitter.com/TemizSaliha
    http://www.bloglovin.com/salihatemiz37
    Çekilişi duyurdum.
    https://www.facebook.com/saliha.temiz.37/posts/237397163110057?stream_ref=10
    https://twitter.com/TemizSaliha/status/443710115292512256
    http://salihatemiz.blogspot.com.tr/2014/03/yeldann-kozmetik-gunlugu-essence-love.html
    https://plus.google.com/u/0/103928266736196837644/posts/3uR4y1YoRBB
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil