20 Ocak 2014 Pazartesi

THE FACE SHOP Lip Balm ve El Kremi

Merhaba!
Blogumun bugünkü konukları çok şirin:)
THE FACE SHOP Lovely ME:EX Lip Balm / Strawberry:

Lip balm minik sevimli bir kavanozda yer alıyor.  Üstteki kapak açıldığında içinde bir tane minik bal kaşığı bulunuyor. Bununla lip balmı sürebiliyorsunuz. Kavanozdaki lip balmları hiç sevmiyorum -hem hijyenik değil hem de kullanımları rahat olmuyor- ama bu bal kaşığı ile kullanımı rahat ve bal kaşığını arada temizleyerek gayet de hijyenik oluyor.


İtiraf ediyorum bu lip balmı sadece şirin ambalajı için almıştım ama kullandıktan sonra performansından da gayet memnun kaldım.

- Dudakları gayet güzel nemlendiriyor. Tedavi edici özelliği yok maalesef.
- Parlak bir bitişi var, daha çok lipgloss gibi.
- Yapış yapış değil, dudakta ağırlık yapmıyor.

-Kokusu çilek gibi ama ağır olmadığı için insanı rahatsız etmiyor.
- Rengi her ne kadar kırmızı gibi görünse de dudağa renk verdiğini söyleyemem.

Üstteki fotoğrafı 1 ay kadar önce çekmiştim. Belki alalı 1 yıl olmuştur, fotoğrafı  çektikten sonra tekrar denedim ve  beğenince daha sık kullanmaya başladım. Ama yine de elimde performans olarak daha iyi lip balmlar olduğundan bunu kullanmaya pek fırsat kalmıyor. Diğer lip balmı yazılarım için buraya ve şuraya bakabilirsiniz.
The Face Shop Lovely ME:EX Mini Pet Perfume El Kremi / White Floral: 


Bunu da yine şirin ambalajı için aldım. Aldığımda pek bir beklentim yoktu ama kullandıktan sonra çok beğendim. Hem elleri çok güzel nemlendiriyor hem de çook güzel kokuyor. 30 ml yani bir el kremine göre az miktarda, bu yüzden bitmesin diye çok sık kullanamadım. Ne yazık ki bitti ama ben tabii ki atmadım, içine sevdiğim bir el kremini koydum bile:)
Ben bunları Kore'den almıştım fakat artık The Face Shop Türkiye 'den de alınabiliyor. Lip balmın çileklisi tükenmiş maalesef, portakallıyı incelemek için buraya tıklayabilirsiniz:) Ayrıca el kremi için de buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler,
Yelda

1 yorum:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Ocak 2014 Pazartesi

THE FACE SHOP Lip Balm ve El Kremi

Merhaba!
Blogumun bugünkü konukları çok şirin:)
THE FACE SHOP Lovely ME:EX Lip Balm / Strawberry:

Lip balm minik sevimli bir kavanozda yer alıyor.  Üstteki kapak açıldığında içinde bir tane minik bal kaşığı bulunuyor. Bununla lip balmı sürebiliyorsunuz. Kavanozdaki lip balmları hiç sevmiyorum -hem hijyenik değil hem de kullanımları rahat olmuyor- ama bu bal kaşığı ile kullanımı rahat ve bal kaşığını arada temizleyerek gayet de hijyenik oluyor.


İtiraf ediyorum bu lip balmı sadece şirin ambalajı için almıştım ama kullandıktan sonra performansından da gayet memnun kaldım.

- Dudakları gayet güzel nemlendiriyor. Tedavi edici özelliği yok maalesef.
- Parlak bir bitişi var, daha çok lipgloss gibi.
- Yapış yapış değil, dudakta ağırlık yapmıyor.

-Kokusu çilek gibi ama ağır olmadığı için insanı rahatsız etmiyor.
- Rengi her ne kadar kırmızı gibi görünse de dudağa renk verdiğini söyleyemem.

Üstteki fotoğrafı 1 ay kadar önce çekmiştim. Belki alalı 1 yıl olmuştur, fotoğrafı  çektikten sonra tekrar denedim ve  beğenince daha sık kullanmaya başladım. Ama yine de elimde performans olarak daha iyi lip balmlar olduğundan bunu kullanmaya pek fırsat kalmıyor. Diğer lip balmı yazılarım için buraya ve şuraya bakabilirsiniz.
The Face Shop Lovely ME:EX Mini Pet Perfume El Kremi / White Floral: 


Bunu da yine şirin ambalajı için aldım. Aldığımda pek bir beklentim yoktu ama kullandıktan sonra çok beğendim. Hem elleri çok güzel nemlendiriyor hem de çook güzel kokuyor. 30 ml yani bir el kremine göre az miktarda, bu yüzden bitmesin diye çok sık kullanamadım. Ne yazık ki bitti ama ben tabii ki atmadım, içine sevdiğim bir el kremini koydum bile:)
Ben bunları Kore'den almıştım fakat artık The Face Shop Türkiye 'den de alınabiliyor. Lip balmın çileklisi tükenmiş maalesef, portakallıyı incelemek için buraya tıklayabilirsiniz:) Ayrıca el kremi için de buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler,
Yelda

1 yorum: