19 Ocak 2014 Pazar

Sachane Alışverişim (Milk_Shake)


Güzel bir pazar gününden merhaba!

Milk_Shake Conditioning Whipped Cream ile 3-4 ay önce karşılaşmıştım. Kullananların çok memnun olduğunu görünce istek listeme eklemiştim. O gün bugündür almak istiyordum ve sonunda aldım. Araştırdığımda başka sitelerde de vardı fakat aradığım ürünlerin tümü Sachane'de vardı ve nette Sachane alışverişlerine çok rastladığım için bana güvenilir geldi. 100 TL üzeri kargo ücretsiz olduğu için kargo ücreti de vermemiş oldum. Sachane'den çok memnun kaldım. Çok hızlılar ve iletişimleri iyi. Siparişimi Çarşamba akşamı verdim, ürünler Cuma günü sapasağlam elimdeydi. 

Saçlarım dalgalı, çok kuru ve çok elektrikleniyor. Saç kremi olarak kullanmak için Glistering Treatment-No Frizz, bakım için Conditioning Whipped Cream ve şekillendirme için Curl Passion Designer aldım. 


Sachane'de ürünlerle ilgili açıklamalar;

Milk_Shake Glistering Treatment-No Frizz (Elektriklenmeyi Önleyen Sprey Krem):

Yararları
  • Kıvırcık saçları kontrol altına alan hızlı ve etkili özel bakım sunar.
  • Dalgalı ve kıvırcık saçların en büyük sorunu olan elektriklenme ve uçuşmayı engeller.
  • Saçın iç katmanlarına kadar inerek nem dengesini yeniden kurar.
  • Saçı optimum seviyede yapılandırır.
  • Anti oksidan ajanlar sayesinde saçın rengini iç katmanlarda korur.
  • Saçı yapılandırır, kolay tarama, yumusak etki ve parlaklık kazandırır.
  • Her saç tipi için uygundur.
  • Günlük kullanıma uygundur.
Uygulama
  • Milk Shake Dalgalı Kıvırcık Saç Şampuanı ile saçınızı yıkayıp durulayın.
  • Nemli saça uyguladığınız spreyi etki etmesi için 3-5 dakika masaj yapın.
  • İyice durulayın.
Milk_Shake Conditioning Whipped Cream:

  • Rahat ve kullanımı hızlı, anında yumusak etki, saçı ağırlaştırmadan tarama kolaylığı sağlar.
  • Bakım kremi, tüm vücut ve yüzü nemlendirmek için de idealdir.
  • Yoğun nemlendirici ve koruyucu özelliktedir.
  • Köpük formu sayesinde kullanım kolaylığı sağar.
  • Bir sonraki yıkamaya kadar saçta etkisini korur.
  • Fön işlemleri öncesinde uygulandığında saçın zarar görmesini engeller.
  • Özel geliştirilmiş Integrity 41® patentli formül renklerin ömrünü uzatır.
  • Tatlı, hoş kokulu süt saça parlaklık verir, besler ve yapılandırır. 
İçerik Bilgisi
  • Süt ve buğday proteinleri,saçın korteks ve kutikül katmanlarını onarır ve yapılandırır.
  • Özel yumuşatıcılar, derin ve uzun süreli nemlendirme sağlar.
Uygulama
  • Nemli ya da kuru saçlara uygulanır.
  • DURULANMAZ.

Milk_Shake Curl Passion Designer (Bukle Belirginleştirici Şekillendirici)

Yararları
  • İçeriğindeki şekillendirici ve onarıcı polimerler sayesinde bukleler kontrol altına alınır. 
  • Elektriklenmeyi engeller.
  • Uzun ömürlü bukleler yaratırken saçın esnek, bakımlı ve parlak olmasını sağlar.
  • Buklelere güç ve sağlamlık katar ayrıca saçın yumuşak ve kadifemsi olmasını sağlar.
  • Saçın yapısının dengede kallmasını sağlarken havadaki neme karşı saçı korur.
  • Saç yüzeyinde kalıntı bırakmadan saçları şekillendirir.
  • Hafiftir ve saçı yağlandırmaz.
  • Tüm saç tipleri için kullanılabilir.
  • Günlük kullanım uygundur.
Uygulama
  • Nemli veya kuru saça uygulanabilir.
  • Bir miktar ürün masajla saça yedirerek şekil verin.
  • Durulanmaz.

Whipped Cream ve şekillendiriciyi bir kere kullandım. Whipped Cream çook güzel kokuyor. Vanilyalı 
milk shake gibi:) İlk izlenimlerim whipped cream saçları çok güzel yumuşatıyor ve elektriklenmesini
azaltıyor. Şekillendirici de gerçekten bukleleri belirginleştiriyor. Bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı
yorumlarımı yazacağım.

Son olarak Sachane'de L'oreal, Kerastase, John Frieda, Tigi, Matrix gibi birçok saç bakımı markası ve 
çok sevilen Burt's Bees, Blistex, Sally Hansen, Mavala gibi markalar da var. Siteyi incelemek 
isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Bir de saç doktoru uygulamaları ile kendilerine istediğiniz soruyu 
sorup yardım alabilirsiniz.

Siz Milk_Shake ürünlerini kullanıyor musunuz, memnun musunuz?

5 yorum:

  1. Yiyecek bir şeyler gibi geliyor bana hep. :P Merak ediyorum bu markayı ama internet sitesini bulamadım canım. Animal testing olayı ne durumda acaba?

    YanıtlaSil
  2. Whipped Cream vanilyalı milk shake gibi kokuyor. İnsan yemek istiyor:) sitelerinde hayvanlar üzerinde test yapıp yapmadıkları konusunda bir bilgiye ulaşamadım ben de. Başka bir blogda yorumlar kısmında yapılmadığı yazılmış. Web siteleri milkshakehaircare.co.uk öpüyorum dofa'cım:)

    YanıtlaSil
  3. Daha çok hangi marka ürünleri tercih ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakımında şu sıralar çok çeşitli markalar kullanıyorum. Philip Kingsley, Avalon Organics, Tints Of Nature, HC Care... Saç şekillendirmede de Milk_Shake ürünlerini çok sevdim:)

      Sil
  4. merhaba, benimde kuaförüm bi iki sefer bu markanın Whipped Cream ini kullandı. Bende çok beğendim ama uzun vadede hala memnunmusunuz? Benimde saçlarım kıvırcık kabarıyor ve çok kuru. çok fazla da bilmediğim marka kullanıp yıpratmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Ocak 2014 Pazar

Sachane Alışverişim (Milk_Shake)


Güzel bir pazar gününden merhaba!

Milk_Shake Conditioning Whipped Cream ile 3-4 ay önce karşılaşmıştım. Kullananların çok memnun olduğunu görünce istek listeme eklemiştim. O gün bugündür almak istiyordum ve sonunda aldım. Araştırdığımda başka sitelerde de vardı fakat aradığım ürünlerin tümü Sachane'de vardı ve nette Sachane alışverişlerine çok rastladığım için bana güvenilir geldi. 100 TL üzeri kargo ücretsiz olduğu için kargo ücreti de vermemiş oldum. Sachane'den çok memnun kaldım. Çok hızlılar ve iletişimleri iyi. Siparişimi Çarşamba akşamı verdim, ürünler Cuma günü sapasağlam elimdeydi. 

Saçlarım dalgalı, çok kuru ve çok elektrikleniyor. Saç kremi olarak kullanmak için Glistering Treatment-No Frizz, bakım için Conditioning Whipped Cream ve şekillendirme için Curl Passion Designer aldım. 


Sachane'de ürünlerle ilgili açıklamalar;

Milk_Shake Glistering Treatment-No Frizz (Elektriklenmeyi Önleyen Sprey Krem):

Yararları
  • Kıvırcık saçları kontrol altına alan hızlı ve etkili özel bakım sunar.
  • Dalgalı ve kıvırcık saçların en büyük sorunu olan elektriklenme ve uçuşmayı engeller.
  • Saçın iç katmanlarına kadar inerek nem dengesini yeniden kurar.
  • Saçı optimum seviyede yapılandırır.
  • Anti oksidan ajanlar sayesinde saçın rengini iç katmanlarda korur.
  • Saçı yapılandırır, kolay tarama, yumusak etki ve parlaklık kazandırır.
  • Her saç tipi için uygundur.
  • Günlük kullanıma uygundur.
Uygulama
  • Milk Shake Dalgalı Kıvırcık Saç Şampuanı ile saçınızı yıkayıp durulayın.
  • Nemli saça uyguladığınız spreyi etki etmesi için 3-5 dakika masaj yapın.
  • İyice durulayın.
Milk_Shake Conditioning Whipped Cream:

  • Rahat ve kullanımı hızlı, anında yumusak etki, saçı ağırlaştırmadan tarama kolaylığı sağlar.
  • Bakım kremi, tüm vücut ve yüzü nemlendirmek için de idealdir.
  • Yoğun nemlendirici ve koruyucu özelliktedir.
  • Köpük formu sayesinde kullanım kolaylığı sağar.
  • Bir sonraki yıkamaya kadar saçta etkisini korur.
  • Fön işlemleri öncesinde uygulandığında saçın zarar görmesini engeller.
  • Özel geliştirilmiş Integrity 41® patentli formül renklerin ömrünü uzatır.
  • Tatlı, hoş kokulu süt saça parlaklık verir, besler ve yapılandırır. 
İçerik Bilgisi
  • Süt ve buğday proteinleri,saçın korteks ve kutikül katmanlarını onarır ve yapılandırır.
  • Özel yumuşatıcılar, derin ve uzun süreli nemlendirme sağlar.
Uygulama
  • Nemli ya da kuru saçlara uygulanır.
  • DURULANMAZ.

Milk_Shake Curl Passion Designer (Bukle Belirginleştirici Şekillendirici)

Yararları
  • İçeriğindeki şekillendirici ve onarıcı polimerler sayesinde bukleler kontrol altına alınır. 
  • Elektriklenmeyi engeller.
  • Uzun ömürlü bukleler yaratırken saçın esnek, bakımlı ve parlak olmasını sağlar.
  • Buklelere güç ve sağlamlık katar ayrıca saçın yumuşak ve kadifemsi olmasını sağlar.
  • Saçın yapısının dengede kallmasını sağlarken havadaki neme karşı saçı korur.
  • Saç yüzeyinde kalıntı bırakmadan saçları şekillendirir.
  • Hafiftir ve saçı yağlandırmaz.
  • Tüm saç tipleri için kullanılabilir.
  • Günlük kullanım uygundur.
Uygulama
  • Nemli veya kuru saça uygulanabilir.
  • Bir miktar ürün masajla saça yedirerek şekil verin.
  • Durulanmaz.

Whipped Cream ve şekillendiriciyi bir kere kullandım. Whipped Cream çook güzel kokuyor. Vanilyalı 
milk shake gibi:) İlk izlenimlerim whipped cream saçları çok güzel yumuşatıyor ve elektriklenmesini
azaltıyor. Şekillendirici de gerçekten bukleleri belirginleştiriyor. Bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı
yorumlarımı yazacağım.

Son olarak Sachane'de L'oreal, Kerastase, John Frieda, Tigi, Matrix gibi birçok saç bakımı markası ve 
çok sevilen Burt's Bees, Blistex, Sally Hansen, Mavala gibi markalar da var. Siteyi incelemek 
isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Bir de saç doktoru uygulamaları ile kendilerine istediğiniz soruyu 
sorup yardım alabilirsiniz.

Siz Milk_Shake ürünlerini kullanıyor musunuz, memnun musunuz?

5 yorum:

  1. Yiyecek bir şeyler gibi geliyor bana hep. :P Merak ediyorum bu markayı ama internet sitesini bulamadım canım. Animal testing olayı ne durumda acaba?

    YanıtlaSil
  2. Whipped Cream vanilyalı milk shake gibi kokuyor. İnsan yemek istiyor:) sitelerinde hayvanlar üzerinde test yapıp yapmadıkları konusunda bir bilgiye ulaşamadım ben de. Başka bir blogda yorumlar kısmında yapılmadığı yazılmış. Web siteleri milkshakehaircare.co.uk öpüyorum dofa'cım:)

    YanıtlaSil
  3. Daha çok hangi marka ürünleri tercih ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakımında şu sıralar çok çeşitli markalar kullanıyorum. Philip Kingsley, Avalon Organics, Tints Of Nature, HC Care... Saç şekillendirmede de Milk_Shake ürünlerini çok sevdim:)

      Sil
  4. merhaba, benimde kuaförüm bi iki sefer bu markanın Whipped Cream ini kullandı. Bende çok beğendim ama uzun vadede hala memnunmusunuz? Benimde saçlarım kıvırcık kabarıyor ve çok kuru. çok fazla da bilmediğim marka kullanıp yıpratmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil