16 Ocak 2014 Perşembe

Renkli Lip Balm Dosyası

Daha önce lip balmı aşkımdan şu yazımda bahsetmiştim. Dudaklarım çok kuruduğu için günde belki 8-10 sefer lip balm sürüyorumdur. Bahsettiğim yazıdaki lip balmlar dudakları iyi nemlendiriyor, kurumasını engelliyor fakat çok kurumuş dudakları tedavi edici özellikleri pek yok. Dudaklarım çok kuru değilse günlük olarak özellikle akşamları bu lip balmları kullanıyorum. Eğer dudaklarım çok fazla kuruyup pul pul olmaya başlarsa da imdadıma H2O+ Lip Mender yetişiyor. Bu lip balm kuruyan dudakları tedavide benim için birinci sırada. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Gelelim asıl konumuza: Renkli Lip Balmlar...

Çok yoğun/fazla makyaj yapmadığım için yoğun renk veren rujlara da bir türlü alışamadım gitti. Bu sebepledir ki gün içinde renkli lip balm kullanmayı çok seviyorum. Yani gündüz başka, akşam başka, dudaklarım çok kuruduysa başka:)
Kullandığım renkli lip balmlar;


Soldan sağa en sık kullandıklarımı sıraladım. Tek tek yorumlarıma geçmeden önce hepsi dudakları güzel nemlendiriyor, kurumasını çatlamasını engelliyor. Renklerine de en alttaki fotoğraftan bakabilirsiniz.




Maybelline Baby Lips / Cherry Me: En sevdiğim ve sık kullandığım lip balm bu. Dudaklara doğal kırmızımsı bir renk veriyor ve anında canlılık katıyor. En alttaki fotoda rengi daha çok pembe gibi dursa da dudakta çok pembe durmuyor. Çok yoğun renk vermediği için de ayna olmadan çok rahat kullanıyorum.


Alba Botanics Terra Tints / Blaze: İkinci en sevdiğim lip balm da bu diyebilirim. Kentpark'ta en alt katta yabancı ürün satan küçük bir dükkan var. Orada tesadüfen görüp aldım ve çok beğendim. En önemli özelliği %70 organic olması. İçinde petrolatum ve paraben yok. Gayet temiz içerikli bir lip balm.  Diğer sevdiğim özelliği de bir lip balmdan beklenmeyecek kadar yoğun bir renk veriyor.  Tabii yoğun renk verdiği için sürerken aynaya bakma ihtiyacı hissediyorum.  Bordomsu, bakırımsı bir rengi var. Renkleri pek tarif edemem idare edin artık:)Ayrıca SPF8 güneş koruması da cabası:)




Burt's Bess Tinted Lip Balm /Hibiscus ve Pink Blossom: Bunlar da en sevdiklerim arasında. Renkleri çok doğal duruyor. Üzerinde %100 doğal yazıyor, ne kadar doğru bilemiyorum. Aslında üstünde bir ambalajı daha vardı. Muhtemelen onun üzerinde içerik listesi yazıyordur ama maalesef atmışım.


Maybelline Baby Lips Pink Punch: Biraz daha iddialı bir renge sahip ama çok yoğun renk vermediği için güzel duruyor.


Alba Botanica Terra Tints/Bloom: Diğer Alba Botanica ile aynı özelliklere sahip fakat onun kadar yoğun renk vermiyor. Böylelikle her zaman her yerde rahatlıkla sürüyorum:) Bu ve Baby Lips Pink Punch'ı çok sık kullanmıyorum ama bugün ikisini de sürdüm. Çok güzeller:)



Aslında bana göre Clinique Chubby Stickler de renkli lip balm sayılır. Chubby Stick yorumlarıma bu ve şu yazımda bakabilirsiniz.


Maybelline Baby Lips'ler maalesef Türkiye'de satılmıyor. Ben İngiltere'den almıştım. Instagram'da satan kişiler var belki onlara bakılabilir. Burt's Bees'leri Boyner'de, bazı eczanelerde ve online eczanelerde bulabilirsiniz. Alba Botanica da Kentpark'ta bahsettiğim dükkanda var. Ama nette de bulunabilir.
Siz de lip balmları seviyor musunuz? Favorileriniz neler?

9 yorum:

  1. bugün ben de lip balmla ilgili yazı yazmıştım :) rujlarımdan vazgeçemediğim için ben genelde renksiz lip balmları seviyorum ama alba botanicanın koyu renklisini çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alba botanica'yı çok sevdim canım. Dediğim yere mutlaka bak:) Senin yazını da okudum. Ben de o markaya bakacağım. Organik ve USDA onaylı olması çok güzel!

      Sil
  2. Benim favorim bakım açısından Jane Iredale Lip Drink, kokusuyla Nuxe ve ambalajıyla kokusuyla fiyatıyla Lpysly:) Burt's Bees Hibiskus'u bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jane Iredale ürünlerini görünce sen aklıma geliyorsun zaten:) Jane Iredale ve Nuxe'u ben de merak ediyorum. Lpysly'i hiç duymamıştım. Ona da bakayım:)

      Sil
  3. ALBA botanica nın rengi ne güzelmiş
    içeriği de temiz
    not almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum canım. Cuma günü getireyim canlı canlı gör:)

      Sil
  4. Burt's Bees Hibiscus'ü severek kullanıyorum ben de. Baby lips'ten kullandıklarımı çok sevemedim ama Alba botanica'nın renkleri güzel görünüyor. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alba Botanica'nın renkleri hakikaten güzel. Bir bak bence şekerim:) Teşekkür ederim:*

      Sil
  5. Baby lips pink punch mi yoksa cherry me nin rengini daha çok Dudaktan belli oluyor

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

16 Ocak 2014 Perşembe

Renkli Lip Balm Dosyası

Daha önce lip balmı aşkımdan şu yazımda bahsetmiştim. Dudaklarım çok kuruduğu için günde belki 8-10 sefer lip balm sürüyorumdur. Bahsettiğim yazıdaki lip balmlar dudakları iyi nemlendiriyor, kurumasını engelliyor fakat çok kurumuş dudakları tedavi edici özellikleri pek yok. Dudaklarım çok kuru değilse günlük olarak özellikle akşamları bu lip balmları kullanıyorum. Eğer dudaklarım çok fazla kuruyup pul pul olmaya başlarsa da imdadıma H2O+ Lip Mender yetişiyor. Bu lip balm kuruyan dudakları tedavide benim için birinci sırada. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.

Gelelim asıl konumuza: Renkli Lip Balmlar...

Çok yoğun/fazla makyaj yapmadığım için yoğun renk veren rujlara da bir türlü alışamadım gitti. Bu sebepledir ki gün içinde renkli lip balm kullanmayı çok seviyorum. Yani gündüz başka, akşam başka, dudaklarım çok kuruduysa başka:)
Kullandığım renkli lip balmlar;


Soldan sağa en sık kullandıklarımı sıraladım. Tek tek yorumlarıma geçmeden önce hepsi dudakları güzel nemlendiriyor, kurumasını çatlamasını engelliyor. Renklerine de en alttaki fotoğraftan bakabilirsiniz.




Maybelline Baby Lips / Cherry Me: En sevdiğim ve sık kullandığım lip balm bu. Dudaklara doğal kırmızımsı bir renk veriyor ve anında canlılık katıyor. En alttaki fotoda rengi daha çok pembe gibi dursa da dudakta çok pembe durmuyor. Çok yoğun renk vermediği için de ayna olmadan çok rahat kullanıyorum.


Alba Botanics Terra Tints / Blaze: İkinci en sevdiğim lip balm da bu diyebilirim. Kentpark'ta en alt katta yabancı ürün satan küçük bir dükkan var. Orada tesadüfen görüp aldım ve çok beğendim. En önemli özelliği %70 organic olması. İçinde petrolatum ve paraben yok. Gayet temiz içerikli bir lip balm.  Diğer sevdiğim özelliği de bir lip balmdan beklenmeyecek kadar yoğun bir renk veriyor.  Tabii yoğun renk verdiği için sürerken aynaya bakma ihtiyacı hissediyorum.  Bordomsu, bakırımsı bir rengi var. Renkleri pek tarif edemem idare edin artık:)Ayrıca SPF8 güneş koruması da cabası:)




Burt's Bess Tinted Lip Balm /Hibiscus ve Pink Blossom: Bunlar da en sevdiklerim arasında. Renkleri çok doğal duruyor. Üzerinde %100 doğal yazıyor, ne kadar doğru bilemiyorum. Aslında üstünde bir ambalajı daha vardı. Muhtemelen onun üzerinde içerik listesi yazıyordur ama maalesef atmışım.


Maybelline Baby Lips Pink Punch: Biraz daha iddialı bir renge sahip ama çok yoğun renk vermediği için güzel duruyor.


Alba Botanica Terra Tints/Bloom: Diğer Alba Botanica ile aynı özelliklere sahip fakat onun kadar yoğun renk vermiyor. Böylelikle her zaman her yerde rahatlıkla sürüyorum:) Bu ve Baby Lips Pink Punch'ı çok sık kullanmıyorum ama bugün ikisini de sürdüm. Çok güzeller:)



Aslında bana göre Clinique Chubby Stickler de renkli lip balm sayılır. Chubby Stick yorumlarıma bu ve şu yazımda bakabilirsiniz.


Maybelline Baby Lips'ler maalesef Türkiye'de satılmıyor. Ben İngiltere'den almıştım. Instagram'da satan kişiler var belki onlara bakılabilir. Burt's Bees'leri Boyner'de, bazı eczanelerde ve online eczanelerde bulabilirsiniz. Alba Botanica da Kentpark'ta bahsettiğim dükkanda var. Ama nette de bulunabilir.
Siz de lip balmları seviyor musunuz? Favorileriniz neler?

9 yorum:

  1. bugün ben de lip balmla ilgili yazı yazmıştım :) rujlarımdan vazgeçemediğim için ben genelde renksiz lip balmları seviyorum ama alba botanicanın koyu renklisini çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alba botanica'yı çok sevdim canım. Dediğim yere mutlaka bak:) Senin yazını da okudum. Ben de o markaya bakacağım. Organik ve USDA onaylı olması çok güzel!

      Sil
  2. Benim favorim bakım açısından Jane Iredale Lip Drink, kokusuyla Nuxe ve ambalajıyla kokusuyla fiyatıyla Lpysly:) Burt's Bees Hibiskus'u bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jane Iredale ürünlerini görünce sen aklıma geliyorsun zaten:) Jane Iredale ve Nuxe'u ben de merak ediyorum. Lpysly'i hiç duymamıştım. Ona da bakayım:)

      Sil
  3. ALBA botanica nın rengi ne güzelmiş
    içeriği de temiz
    not almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum canım. Cuma günü getireyim canlı canlı gör:)

      Sil
  4. Burt's Bees Hibiscus'ü severek kullanıyorum ben de. Baby lips'ten kullandıklarımı çok sevemedim ama Alba botanica'nın renkleri güzel görünüyor. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alba Botanica'nın renkleri hakikaten güzel. Bir bak bence şekerim:) Teşekkür ederim:*

      Sil
  5. Baby lips pink punch mi yoksa cherry me nin rengini daha çok Dudaktan belli oluyor

    YanıtlaSil