31 Ocak 2014 Cuma

Orly Galaxy Girl


Orly Galaxy Girl Cosmic FX koleksiyonundan bir oje. Koleksiyon çok boyutlu renklerden oluşuyor ve yanılmıyorsam 2010 yılında çıkmış. Ben de Cepa'daki eczanede tesadüfen gördüm ve görmemle kasaya gitmem bir oldu:)


Rengi o kadar güzel ki! Aslında rengini anlatması biraz zor. Duochrome yapıda bir oje. Baz olarak bordomsu koyu mor bir rengi var  ama asıl can alıcı noktası ışıkla birlikte turkuaz/ yeşil, mor ışıltıları ortaya çıkıyor ve ışığın geliş yönüne göre rengi değişiyor.

Rengi çok güzel ama malesef sürümünde ben çok zorlandım.

Fırçası ince olduğundan sürümü kolay değil. İlk katta çizgileniyor. İkinci katta bile tam rengi elde edemiyorsunuz, bazı yerlerde açılma oluyor, bazı yerler koyu kalıyor (ilk kattaki çizgilenmeleri aşağıdaki fotoğrafta göstermeye çalıştım) İlk kattan sonra beklemezsem bu açılmalar felaket hale geliyor. Bu yüzden de üçüncü kat şart. 3 kat da hakikaten çok, ilk sürdüğümde 3 gün tuttum sararmayan tırnaklarım sararmıştı maalesef.
Aslında nette yapısından çok şikayet edenler de var etmeyenler de. Acaba koleksiyon eski olduğu için ojenin yapısı iyice mi bozuldu bilmiyorum.
Bir de maalesef ki çabuk bozuluyor. İlk günün sonlarında uçlarından açılmaya başlıyor.

Sürdükten sonra NYC veya Sally Hansen kurutucu cila kullanıyorum. Kuruma süresini bilmiyorum ama nette gayet hızlı kuruduğunu söyleyenler var.
Ama zorluklarına rağmen rengi çok çok güzel olduğundan ben hala çok seviyorum. Sabırla sürüp tırnağımda az tuttuğum sürece sorun yok:)


Rengi aslında fotoğraftakilerden daha güzel ama kamerayla o renkleri yakalamakta zorlandım.

Özetle zor ama güzel bir oje:) Bazı eczanelerde ve nette bulunabiliyor.

12 yorum:

  1. Ben bu serinin renklerine bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım renkler çok güzel:*

      Sil
  2. Rengine bu kadar bayılmışken özelliklerini okuyunca çok şaşırdım.İyi markalardan her zaman iyi ürün çıkmayacağanın kanıtı gibi :/
    Bu seriyi merak ederken yazını okumam iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel ama yapısı hiç hoş değil. Belki benimkinin yapısı daha da bozulmuştur bilmiyorum ama yeni olsa da çizgilenmeden dolayı sürümü zor olurdu bence. Fırçası da çok ince geldi bana. Neden kalın yapmıyorlarsa:( teşekkür ederim canım yorumun için:*

      Sil
  3. Çabuk bozulan ojeleri sevmem ama rengi çok hoşmuş :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürümü zor ojeleri sevmiyorum canım. Rengi çok güzel ama. Katlanıyoruz:) teşekkür ederim:*

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu cok begendım ve sızı takıbe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Her türlü olumsuzluğuna rağmen senin ellerinde görüp bayılmıştım. Bulur bulmaz alacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi rengi? Ben de rengi için tüm olumsuzluklarına katlanıyorum. Ben Cepa'daki eczaneden almıştım, belki hala vardır. Oraya bakabilirsin canım:*

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

31 Ocak 2014 Cuma

Orly Galaxy Girl


Orly Galaxy Girl Cosmic FX koleksiyonundan bir oje. Koleksiyon çok boyutlu renklerden oluşuyor ve yanılmıyorsam 2010 yılında çıkmış. Ben de Cepa'daki eczanede tesadüfen gördüm ve görmemle kasaya gitmem bir oldu:)


Rengi o kadar güzel ki! Aslında rengini anlatması biraz zor. Duochrome yapıda bir oje. Baz olarak bordomsu koyu mor bir rengi var  ama asıl can alıcı noktası ışıkla birlikte turkuaz/ yeşil, mor ışıltıları ortaya çıkıyor ve ışığın geliş yönüne göre rengi değişiyor.

Rengi çok güzel ama malesef sürümünde ben çok zorlandım.

Fırçası ince olduğundan sürümü kolay değil. İlk katta çizgileniyor. İkinci katta bile tam rengi elde edemiyorsunuz, bazı yerlerde açılma oluyor, bazı yerler koyu kalıyor (ilk kattaki çizgilenmeleri aşağıdaki fotoğrafta göstermeye çalıştım) İlk kattan sonra beklemezsem bu açılmalar felaket hale geliyor. Bu yüzden de üçüncü kat şart. 3 kat da hakikaten çok, ilk sürdüğümde 3 gün tuttum sararmayan tırnaklarım sararmıştı maalesef.
Aslında nette yapısından çok şikayet edenler de var etmeyenler de. Acaba koleksiyon eski olduğu için ojenin yapısı iyice mi bozuldu bilmiyorum.
Bir de maalesef ki çabuk bozuluyor. İlk günün sonlarında uçlarından açılmaya başlıyor.

Sürdükten sonra NYC veya Sally Hansen kurutucu cila kullanıyorum. Kuruma süresini bilmiyorum ama nette gayet hızlı kuruduğunu söyleyenler var.
Ama zorluklarına rağmen rengi çok çok güzel olduğundan ben hala çok seviyorum. Sabırla sürüp tırnağımda az tuttuğum sürece sorun yok:)


Rengi aslında fotoğraftakilerden daha güzel ama kamerayla o renkleri yakalamakta zorlandım.

Özetle zor ama güzel bir oje:) Bazı eczanelerde ve nette bulunabiliyor.

12 yorum:

  1. Ben bu serinin renklerine bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım renkler çok güzel:*

      Sil
  2. Rengine bu kadar bayılmışken özelliklerini okuyunca çok şaşırdım.İyi markalardan her zaman iyi ürün çıkmayacağanın kanıtı gibi :/
    Bu seriyi merak ederken yazını okumam iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok güzel ama yapısı hiç hoş değil. Belki benimkinin yapısı daha da bozulmuştur bilmiyorum ama yeni olsa da çizgilenmeden dolayı sürümü zor olurdu bence. Fırçası da çok ince geldi bana. Neden kalın yapmıyorlarsa:( teşekkür ederim canım yorumun için:*

      Sil
  3. Çabuk bozulan ojeleri sevmem ama rengi çok hoşmuş :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürümü zor ojeleri sevmiyorum canım. Rengi çok güzel ama. Katlanıyoruz:) teşekkür ederim:*

      Sil
  4. Merhaba,
    Blogunuzu cok begendım ve sızı takıbe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Her türlü olumsuzluğuna rağmen senin ellerinde görüp bayılmıştım. Bulur bulmaz alacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi rengi? Ben de rengi için tüm olumsuzluklarına katlanıyorum. Ben Cepa'daki eczaneden almıştım, belki hala vardır. Oraya bakabilirsin canım:*

      Sil