29 Ocak 2014 Çarşamba

Durance ile Parfümler Üzerine Tatlı Bir Sohbet...


Geçtiğimiz Cuma günü Durance ile parfümler üzerine çok güzel bir sohbet gerçekleştirdik. Özlem Hanım marka ve parfümlerle ilgili çok güzel bilgiler verdi. Özlem Hanım ve Selin Hanım o kadar şekerler ki saatler nasıl geçti anlamadık. Kendilerine ve tüm Durance ailesine bir kez daha teşekkür etmek isterim.


Özlem Hanım öncelikle Durance ile ilgili genel bilgiler vererek başladı. Ben de bunları kısaca sizlerle paylaşacağım.

-- Öncelikle Durance, organik tarımın ve dünya parfüm endüstrisinin merkezi güney Fransa’nın Provence bölgesinden en az %95 doğal içerikli kişisel bakım, parfüm, mekan parfümleri gibi ürünler sunuyor. 

-- Ürünlerinde paraben, phenoxyethanol, sodyum laureth sulfate, silikon ve propylene glycol kullanmıyorlar. 

-- %100 bitkisel içerik (Balmumu hariç ) ve %100 saf esansiyel yağları kullanıyorlar.

-- Ürünler geri dönüşümlü malzemelerle ambalajlanıyor ve kesinlikle hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar.

-- Ürünlerinde az miktarda parfüm ve renklendirici bulunuyor fakat sertifikalı olmayan renklendirici ve aroma kullanmıyorlar. 

--Sabunları saf bitkisel yağlar içeriyor. Isıl işlem görmemiş zeytinyağı ve hindistancevizi yağı kullanıyorlar.

-- Parfümleri, dünyanın parfüm merkezi sayılan Grasse'ta üretiliyor. Hatta ünlü "Koku" filminin de büyük kısmı burada çekilmiş. Etkinlikten sonra hemen kitabını aldım, okumaya başladım. Güzel bir kitaba benziyor bu arada:)


Daha sonra Özlem Hanım parfümlerle ilgili genel bilgiler vererek devam etti ve sonrasında da Durance'ın birbirinden güzel parfümlerini kağıtlara sıkarak bize denetti ve ne kokusu olduğunu tahmin etmemizi istedi. Biz bu aşamada çok eğlendik. Fotoğraftaki puantiyeli bağyan benim bu arada:) Bir yandan parfüm koklayıp bir yandan da fotoğraf çekip not almaya çalışıyorum:)
  

Gelelim Özlem Hanım'ın parfümlerle ilgili verdiği yararlı bilgilere...

Parfümler bizim kişiliğimizi de yansıttığından parfüm almaya mümkünse bizi iyi tanıyan biriyle gitmemiz gerektiğini; parfümü denerken ilk olarak kola sıkılmaması, parfüm seçeneklerini ikiye indirdikten sonra iki kola sıkılması ve hemen koklanmaması gerektiğini söyledi. Daha önce de duymuşsunuzdur, parfümler üst nota,   orta nota ve alt nota  olarak adlandırılan üç koku yayma aşamasından oluşuyor. Hafif moleküllerin daha hızlı hareket etmesinden dolayı ilk olarak üst notayı alıyoruz, bir süre bekledikten sonra da daha ağır moleküllü olan orta ve alt notalar ortaya çıkıyor. Bu sebeple de sıktığımız parfümü hemen koklayıp karar vermemek gerektiğini söyledi Özlem Hanım.


Ayrıca gece, gündüz, yaz, kış, bahar gibi farklı zamanlarda/mevsimlerde farklı parfümlerin kullanılmasının daha uygun olduğunu belirtti.

Parfümlerin gerçek kokusunu verebilmesi için her zaman temiz cilde uygulanması gerektiğni, daha net kokmak için de parfümleri aynı serinin duş jeli ve vücut losyonuyla birlikte kullanmanın daha doğru olduğunu da söyledi.

Sonra da mağaza turuna çıktık. Parfümleri, mekan parfümlerini, vücut/cilt bakım ürünlerini inceledik. Bu aşama hiç bitmesin istedim:) Hatta vaktimiz olsa saatlerce orada kalabilirdim.


Daha önce Durance hakkında pek bir bilgim yoktu ve hiç mağazalarına gitmemiştim. Bu yüzden de iyi ki bu etkinliğe gitmişim diyorum. Böylelikle Durance markasını da tanımış oldum ve çok sevdim. Artık Armada'ya gittikçe Durance'a mutlaka uğrarım. Hatta sırf Durance için Armada'ya da gidebilirim:)


Durance bizim için bir hedeyi sepeti hazırlamıştı ve ben de içinden Bambu mekan parfümünü seçtim. Ayrıca Özlem Hanım'ın verdiği testerlarla da merak ettiğimiz ürünleri denemiş olacağız.


Ben de tabii ki  boş durmadım ve alışverişimi yaptım.. Gelincik (Coquelicot) EDT ile roll-on şeklindeki EDP ve Portakal-Kumkuat (Orange-Kumquat) EDT aldım. Parfümlerin kokularına tek kelimeyle ba-yıl-dım! Hatta sürekli sıkmak istiyorum o derece:) 

Gelincik parfümünün EDP roll-on'unu yanımda taşımak için aldım. Bence bütün parfümlerinin EDP roll-on'u yapmalılar.


Bu arada Durance'da 31 Ocak'a kadar bazı ürünlerde %30 bazı ürünlerde %50 indirim var. Kesinlikle kaçırmayın derim!

Durance'ın online satışı da bulunan web sitelerine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

29 Ocak 2014 Çarşamba

Durance ile Parfümler Üzerine Tatlı Bir Sohbet...


Geçtiğimiz Cuma günü Durance ile parfümler üzerine çok güzel bir sohbet gerçekleştirdik. Özlem Hanım marka ve parfümlerle ilgili çok güzel bilgiler verdi. Özlem Hanım ve Selin Hanım o kadar şekerler ki saatler nasıl geçti anlamadık. Kendilerine ve tüm Durance ailesine bir kez daha teşekkür etmek isterim.


Özlem Hanım öncelikle Durance ile ilgili genel bilgiler vererek başladı. Ben de bunları kısaca sizlerle paylaşacağım.

-- Öncelikle Durance, organik tarımın ve dünya parfüm endüstrisinin merkezi güney Fransa’nın Provence bölgesinden en az %95 doğal içerikli kişisel bakım, parfüm, mekan parfümleri gibi ürünler sunuyor. 

-- Ürünlerinde paraben, phenoxyethanol, sodyum laureth sulfate, silikon ve propylene glycol kullanmıyorlar. 

-- %100 bitkisel içerik (Balmumu hariç ) ve %100 saf esansiyel yağları kullanıyorlar.

-- Ürünler geri dönüşümlü malzemelerle ambalajlanıyor ve kesinlikle hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar.

-- Ürünlerinde az miktarda parfüm ve renklendirici bulunuyor fakat sertifikalı olmayan renklendirici ve aroma kullanmıyorlar. 

--Sabunları saf bitkisel yağlar içeriyor. Isıl işlem görmemiş zeytinyağı ve hindistancevizi yağı kullanıyorlar.

-- Parfümleri, dünyanın parfüm merkezi sayılan Grasse'ta üretiliyor. Hatta ünlü "Koku" filminin de büyük kısmı burada çekilmiş. Etkinlikten sonra hemen kitabını aldım, okumaya başladım. Güzel bir kitaba benziyor bu arada:)


Daha sonra Özlem Hanım parfümlerle ilgili genel bilgiler vererek devam etti ve sonrasında da Durance'ın birbirinden güzel parfümlerini kağıtlara sıkarak bize denetti ve ne kokusu olduğunu tahmin etmemizi istedi. Biz bu aşamada çok eğlendik. Fotoğraftaki puantiyeli bağyan benim bu arada:) Bir yandan parfüm koklayıp bir yandan da fotoğraf çekip not almaya çalışıyorum:)
  

Gelelim Özlem Hanım'ın parfümlerle ilgili verdiği yararlı bilgilere...

Parfümler bizim kişiliğimizi de yansıttığından parfüm almaya mümkünse bizi iyi tanıyan biriyle gitmemiz gerektiğini; parfümü denerken ilk olarak kola sıkılmaması, parfüm seçeneklerini ikiye indirdikten sonra iki kola sıkılması ve hemen koklanmaması gerektiğini söyledi. Daha önce de duymuşsunuzdur, parfümler üst nota,   orta nota ve alt nota  olarak adlandırılan üç koku yayma aşamasından oluşuyor. Hafif moleküllerin daha hızlı hareket etmesinden dolayı ilk olarak üst notayı alıyoruz, bir süre bekledikten sonra da daha ağır moleküllü olan orta ve alt notalar ortaya çıkıyor. Bu sebeple de sıktığımız parfümü hemen koklayıp karar vermemek gerektiğini söyledi Özlem Hanım.


Ayrıca gece, gündüz, yaz, kış, bahar gibi farklı zamanlarda/mevsimlerde farklı parfümlerin kullanılmasının daha uygun olduğunu belirtti.

Parfümlerin gerçek kokusunu verebilmesi için her zaman temiz cilde uygulanması gerektiğni, daha net kokmak için de parfümleri aynı serinin duş jeli ve vücut losyonuyla birlikte kullanmanın daha doğru olduğunu da söyledi.

Sonra da mağaza turuna çıktık. Parfümleri, mekan parfümlerini, vücut/cilt bakım ürünlerini inceledik. Bu aşama hiç bitmesin istedim:) Hatta vaktimiz olsa saatlerce orada kalabilirdim.


Daha önce Durance hakkında pek bir bilgim yoktu ve hiç mağazalarına gitmemiştim. Bu yüzden de iyi ki bu etkinliğe gitmişim diyorum. Böylelikle Durance markasını da tanımış oldum ve çok sevdim. Artık Armada'ya gittikçe Durance'a mutlaka uğrarım. Hatta sırf Durance için Armada'ya da gidebilirim:)


Durance bizim için bir hedeyi sepeti hazırlamıştı ve ben de içinden Bambu mekan parfümünü seçtim. Ayrıca Özlem Hanım'ın verdiği testerlarla da merak ettiğimiz ürünleri denemiş olacağız.


Ben de tabii ki  boş durmadım ve alışverişimi yaptım.. Gelincik (Coquelicot) EDT ile roll-on şeklindeki EDP ve Portakal-Kumkuat (Orange-Kumquat) EDT aldım. Parfümlerin kokularına tek kelimeyle ba-yıl-dım! Hatta sürekli sıkmak istiyorum o derece:) 

Gelincik parfümünün EDP roll-on'unu yanımda taşımak için aldım. Bence bütün parfümlerinin EDP roll-on'u yapmalılar.


Bu arada Durance'da 31 Ocak'a kadar bazı ürünlerde %30 bazı ürünlerde %50 indirim var. Kesinlikle kaçırmayın derim!

Durance'ın online satışı da bulunan web sitelerine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder