3 Ocak 2014 Cuma

2013'ün Favorileri!!!

Öncelikle herkese mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum. Bakalım 2013 yılında en çok sevdiğim makyaj ürünleri nelermiş?

1. Laura Mercier Undercover Pot: Laura Mercier'in bu ürünü hem göz altı için hem sivilce gibi lekeler için iki kapatıcı ve şeffaf sabitleyici pudra içeriyor. Göz altı kapatıcısını genel olarak beğeniyorum ama hala hayatımın kapatıcısını bulamadım. Pudrasını ise matlaştırma için kullanıyorum, çok da memnunum. 

2. Laura Mercier Renkli Nemlendirici: Aslında bu yıl çoğunlukla şurada bahsettiğim Solante Tele-Rubor Tinted güneş koruyucusunu kullandım. Hafif renk de verdiği için çoğu zaman yeterli geldi bana. Biraz daha kapatıcılık istediğimde ise hep elim Laura Mercier Renkli Nemlendiriciye gitti. Yazısı için tık tık.

3. Benefit Coralista ve Hervana Allık: Allıkları çok sevdiğimden seçim yapmakta çok zorlandım ama sanırım bu yıl en çok bu iki allığı kullandım. Yazısı için tık tık.

4. Benefit High Beam Aydınlatıcı: Daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Çok seviyorum kendisini.



5. Clinique Chubby Stick/Woppin' Watermellon ve Oversized Orange: Clinique chubby sticklere tek kelimeyle hayranım. Her rengini alasım var ki yılın son günlerinde Mighty Mimosa rengini de aldım. Yazıları için tık tık ve tık tık tık lütfen.

6. Maybelline Baby Lips Lip Balm: Lip balmlara karşı ayrı bir zaafım var. Acayip çok seviyorum. Bu lip balm da hem dudakları nemlendiriyor hem de hafif renk veriyor.

7. Alba Botanica Terra Tints Lip Balm: Bunu aslında yılın sonlarına doğru aldım. Hem başarılı bir lip balm hem de bir lip balmdan beklenmeyecek kadar iyi renk veriyor.


8. Avon Supershock Göz Kalemi/Blackberry: Yazısı tam da burada:)

9. Collection Eyeshadow Pencil/Hot Chocolate: Bu kalem şeklindeki göz farını da rengi ve uygulamasının kolay olması nedeniyle çok seviyorum.

10. Bourjois Color Edition 24H Krem Far: Rengi mü-kem-mel! Eyeliner fırçasıyla göz kalemi gibi de kullanıyorum ve sonucu çook seviyorum!

11. Accessorize Baked Trio Eyeshadow/The Good&The Bad: Accesorize'ın makyaj malzemelerinin olduğunu bilmiyordum. İngiltere'de karşılaşınca içinde Mac Club fara benzer bir renk de görünce hemen aldım. Renkler çok güzel.

12. Mac Club Far: Yazısı için tık tık.


13. Benefit They're Real Maskara: Kesinlikle favori maskaram. Yazısı için tık tık.

14. Laura Mercier Long Lash Mascara/Burgundy: Mürdüme bakan bordo rengiyle gönlümü çok fena fethetti.

15. Givenchy Noir Couture Mascara/Khaki D'exception: Koyu yeşil rengi çook güzel. Bu iki maskara hakkında ayrıca yazacağım.

17. Benefit Gimme Brow Kaş Maskarası: Bunu aslında yılın son günlerinde sevgili Başak verdi. Hem renk vermesi hem de kaşları sabitlemesi özelliğiyle gönlümü fethetti. Çok teşekkür ederim Başak'cım:*

18. Benefit Speed Brow Kaş Maskarası: Pek renk vermiyor ama çok iyi sabitliyor.

2013 yılının favori makyaj ürünleri böyleydi. Sizinkiler hangileri, ortak ürünümüz var mı?

Bu arada fotoğraflar biraz bulanık çıkmış. Kusura bakmayın:(

4 yorum:

  1. Tatlım ya çok güzel bir yazı olmuş ama arada uygun fiyattaki ürünlerinide yaz lütfen olurmu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aslında uygun fiyatlı ürünleri de yazmayı çalışıyorum bu yazıda da az da olsa var. Daha çok yazayım o zaman:)

      Sil
  2. Ben kesinlikle toparlayamayacağıma karar verdim favorileri :))) Çok cezbedici bir yazı olmuş! Öperim :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında ben de favorileri seçerken çok zorlandım. Sen de yaz lütfeeen:) ben de öpüyorum canım!

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

3 Ocak 2014 Cuma

2013'ün Favorileri!!!

Öncelikle herkese mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum. Bakalım 2013 yılında en çok sevdiğim makyaj ürünleri nelermiş?

1. Laura Mercier Undercover Pot: Laura Mercier'in bu ürünü hem göz altı için hem sivilce gibi lekeler için iki kapatıcı ve şeffaf sabitleyici pudra içeriyor. Göz altı kapatıcısını genel olarak beğeniyorum ama hala hayatımın kapatıcısını bulamadım. Pudrasını ise matlaştırma için kullanıyorum, çok da memnunum. 

2. Laura Mercier Renkli Nemlendirici: Aslında bu yıl çoğunlukla şurada bahsettiğim Solante Tele-Rubor Tinted güneş koruyucusunu kullandım. Hafif renk de verdiği için çoğu zaman yeterli geldi bana. Biraz daha kapatıcılık istediğimde ise hep elim Laura Mercier Renkli Nemlendiriciye gitti. Yazısı için tık tık.

3. Benefit Coralista ve Hervana Allık: Allıkları çok sevdiğimden seçim yapmakta çok zorlandım ama sanırım bu yıl en çok bu iki allığı kullandım. Yazısı için tık tık.

4. Benefit High Beam Aydınlatıcı: Daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Çok seviyorum kendisini.



5. Clinique Chubby Stick/Woppin' Watermellon ve Oversized Orange: Clinique chubby sticklere tek kelimeyle hayranım. Her rengini alasım var ki yılın son günlerinde Mighty Mimosa rengini de aldım. Yazıları için tık tık ve tık tık tık lütfen.

6. Maybelline Baby Lips Lip Balm: Lip balmlara karşı ayrı bir zaafım var. Acayip çok seviyorum. Bu lip balm da hem dudakları nemlendiriyor hem de hafif renk veriyor.

7. Alba Botanica Terra Tints Lip Balm: Bunu aslında yılın sonlarına doğru aldım. Hem başarılı bir lip balm hem de bir lip balmdan beklenmeyecek kadar iyi renk veriyor.


8. Avon Supershock Göz Kalemi/Blackberry: Yazısı tam da burada:)

9. Collection Eyeshadow Pencil/Hot Chocolate: Bu kalem şeklindeki göz farını da rengi ve uygulamasının kolay olması nedeniyle çok seviyorum.

10. Bourjois Color Edition 24H Krem Far: Rengi mü-kem-mel! Eyeliner fırçasıyla göz kalemi gibi de kullanıyorum ve sonucu çook seviyorum!

11. Accessorize Baked Trio Eyeshadow/The Good&The Bad: Accesorize'ın makyaj malzemelerinin olduğunu bilmiyordum. İngiltere'de karşılaşınca içinde Mac Club fara benzer bir renk de görünce hemen aldım. Renkler çok güzel.

12. Mac Club Far: Yazısı için tık tık.


13. Benefit They're Real Maskara: Kesinlikle favori maskaram. Yazısı için tık tık.

14. Laura Mercier Long Lash Mascara/Burgundy: Mürdüme bakan bordo rengiyle gönlümü çok fena fethetti.

15. Givenchy Noir Couture Mascara/Khaki D'exception: Koyu yeşil rengi çook güzel. Bu iki maskara hakkında ayrıca yazacağım.

17. Benefit Gimme Brow Kaş Maskarası: Bunu aslında yılın son günlerinde sevgili Başak verdi. Hem renk vermesi hem de kaşları sabitlemesi özelliğiyle gönlümü fethetti. Çok teşekkür ederim Başak'cım:*

18. Benefit Speed Brow Kaş Maskarası: Pek renk vermiyor ama çok iyi sabitliyor.

2013 yılının favori makyaj ürünleri böyleydi. Sizinkiler hangileri, ortak ürünümüz var mı?

Bu arada fotoğraflar biraz bulanık çıkmış. Kusura bakmayın:(

4 yorum:

  1. Tatlım ya çok güzel bir yazı olmuş ama arada uygun fiyattaki ürünlerinide yaz lütfen olurmu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aslında uygun fiyatlı ürünleri de yazmayı çalışıyorum bu yazıda da az da olsa var. Daha çok yazayım o zaman:)

      Sil
  2. Ben kesinlikle toparlayamayacağıma karar verdim favorileri :))) Çok cezbedici bir yazı olmuş! Öperim :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında ben de favorileri seçerken çok zorlandım. Sen de yaz lütfeeen:) ben de öpüyorum canım!

    YanıtlaSil