19 Aralık 2013 Perşembe

Soap&Glory Hocus Focus Aydınlatıcı


Sıvı haldeki sim içermeyen aydınlatıcıları çok seviyorum. Favorim kesinlikle Benefit High Beam. Soap&Glory Hocus Focus'u da elimde denedikten sonra ciltteki duruşuna bayılıp aldım.



Aslında elime sürdüğümdeki aydınlık görüntü çok hoş. Sim içermiyor. Ama elmacık kemiklerine sürüldüğünde pek belirgin olmuyor. Kalıcılığı da pek iyi diyemem. Ben hep elimle sürüyorum. Fırçayla sürüldüğünde daha belirgin olabilir mi bilmiyorum.
Belki bol bol sürmek lazım ama maalesef buram buram parfüm kokuyor. Parfümlü cilt ürünlerini hiç sevmiyorum, cildim de çok hassas olduğu için kullanmaya çekiniyorum. Neyse ki henüz bir sorun yaşamadım.

İçeriği de pek iç açıcı değil. İçeriğini yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.

Çok sevdim ya da hiç sevmedim diyemiyorum. Ortalardayım:) Bi High Beam değil yani:)

Soap&Glory maalesef Türkiye'de bulunmuyor. Ama yolunuz İngiltere'ye düşer veya online olarak bulursanız bu markaya bir göz atın derim. Zira marka olarak ben çok sevdim. Hem paketleri çok şirin hem de vücut bakım ürünlerinden çok memnun kaldım.


Sevgiler,
Yelda 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Aralık 2013 Perşembe

Soap&Glory Hocus Focus Aydınlatıcı


Sıvı haldeki sim içermeyen aydınlatıcıları çok seviyorum. Favorim kesinlikle Benefit High Beam. Soap&Glory Hocus Focus'u da elimde denedikten sonra ciltteki duruşuna bayılıp aldım.



Aslında elime sürdüğümdeki aydınlık görüntü çok hoş. Sim içermiyor. Ama elmacık kemiklerine sürüldüğünde pek belirgin olmuyor. Kalıcılığı da pek iyi diyemem. Ben hep elimle sürüyorum. Fırçayla sürüldüğünde daha belirgin olabilir mi bilmiyorum.
Belki bol bol sürmek lazım ama maalesef buram buram parfüm kokuyor. Parfümlü cilt ürünlerini hiç sevmiyorum, cildim de çok hassas olduğu için kullanmaya çekiniyorum. Neyse ki henüz bir sorun yaşamadım.

İçeriği de pek iç açıcı değil. İçeriğini yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.

Çok sevdim ya da hiç sevmedim diyemiyorum. Ortalardayım:) Bi High Beam değil yani:)

Soap&Glory maalesef Türkiye'de bulunmuyor. Ama yolunuz İngiltere'ye düşer veya online olarak bulursanız bu markaya bir göz atın derim. Zira marka olarak ben çok sevdim. Hem paketleri çok şirin hem de vücut bakım ürünlerinden çok memnun kaldım.


Sevgiler,
Yelda 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder