29 Aralık 2013 Pazar

Laura Mercier Renkli Nemlendirici

Fondotenden çok renkli nemlendirici sevenlerdenim. Bugün de sizlerle en sevdiğim renkli nemlendiriciyi paylaşmak istiyorum. 

Cildim çook hassas olduğu için renkli nemlendiricide benim için en önemli olan şey cildimdeki hassasiyeti arttırmaması; alerji, sivilce gibi sorunlara yol açmaması. Cilt bakımı veya makyajı konusunda hiç risk almayı sevmem neyi seversem aynen devam. Laura Mercier renkli nemlendirici de bu konuda çok başarılı, cildimde hiç bir soruna neden olmadı.

Kapatıcılığı renkli nemlendiricilere göre gayet iyi. Özellikle kapatmak istediğim bölgelerde daha fazla uygulayarak çok iyi bir sonuç alıyorum. Bi fondoten değil tabii ama verdiği hiç birşey sürülmemiş gibi doğal görüntü ve ciltte hiç ağırlık yapmaması ile kesinlikle gönlümü fethetti. 
SPF20 güneş koruması var. Yazları çok yeterli değil, bu yüzden bu aylarda altına ayrıca spf50 güneş koruyucu kullanıyorum. 

Normalde 50 ml, bendeki bir setten çıktığı için 30 ml. 2 ayrı çeşidi var biri oil-free diğeri de bu. Cildim çoğu zaman kuruya dönük olduğu için bunu aldım ama bir dahaki sefere oil-free mi alsam diye düşünüyorum. Nemlendirmesi çok iyi. Özellikle cildim kışları kuru olduğunda bile nemlendirmesi yeterli oluyor. Altına nemlendirici uygulama ihtiyacı hissetmiyorum.

Bir diğer güzel özelliği çok geniş bir renk skalasına sahip olması. Tam tamına 15 renk çeşidi var. Bunu diğer markalarda bulmak çok zor. Bendeki nude rengi. Cilt rengime tam oldu.
İyi bir renkli nemlendirici arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.










4 yorum:

  1. Uzun süredir renkli nemlendirici olarak Nars kullanıyorum ama değişiklik istiyordum Laura Mercier'i deniycem.. Bende bloğuma beklerim.. Çekilişim var arzu edersen buyur..

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de nars'ı merak ediyorum. Laura mercier'i de deneyebilirsin tavsiye ederim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Çok uzun zamandır istediğim bir ürün bu. Ama fiyatından dolayı hep geri planda tutuyorum. Bu sene dünya kadar ten ürünüm olduğundan pas geçiyorum belki seneye alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu bitince tekrar almak istiyorum ama fiyat meselesi beni de düşündürüyor:(

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

29 Aralık 2013 Pazar

Laura Mercier Renkli Nemlendirici

Fondotenden çok renkli nemlendirici sevenlerdenim. Bugün de sizlerle en sevdiğim renkli nemlendiriciyi paylaşmak istiyorum. 

Cildim çook hassas olduğu için renkli nemlendiricide benim için en önemli olan şey cildimdeki hassasiyeti arttırmaması; alerji, sivilce gibi sorunlara yol açmaması. Cilt bakımı veya makyajı konusunda hiç risk almayı sevmem neyi seversem aynen devam. Laura Mercier renkli nemlendirici de bu konuda çok başarılı, cildimde hiç bir soruna neden olmadı.

Kapatıcılığı renkli nemlendiricilere göre gayet iyi. Özellikle kapatmak istediğim bölgelerde daha fazla uygulayarak çok iyi bir sonuç alıyorum. Bi fondoten değil tabii ama verdiği hiç birşey sürülmemiş gibi doğal görüntü ve ciltte hiç ağırlık yapmaması ile kesinlikle gönlümü fethetti. 
SPF20 güneş koruması var. Yazları çok yeterli değil, bu yüzden bu aylarda altına ayrıca spf50 güneş koruyucu kullanıyorum. 

Normalde 50 ml, bendeki bir setten çıktığı için 30 ml. 2 ayrı çeşidi var biri oil-free diğeri de bu. Cildim çoğu zaman kuruya dönük olduğu için bunu aldım ama bir dahaki sefere oil-free mi alsam diye düşünüyorum. Nemlendirmesi çok iyi. Özellikle cildim kışları kuru olduğunda bile nemlendirmesi yeterli oluyor. Altına nemlendirici uygulama ihtiyacı hissetmiyorum.

Bir diğer güzel özelliği çok geniş bir renk skalasına sahip olması. Tam tamına 15 renk çeşidi var. Bunu diğer markalarda bulmak çok zor. Bendeki nude rengi. Cilt rengime tam oldu.
İyi bir renkli nemlendirici arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.










4 yorum:

  1. Uzun süredir renkli nemlendirici olarak Nars kullanıyorum ama değişiklik istiyordum Laura Mercier'i deniycem.. Bende bloğuma beklerim.. Çekilişim var arzu edersen buyur..

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de nars'ı merak ediyorum. Laura mercier'i de deneyebilirsin tavsiye ederim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Çok uzun zamandır istediğim bir ürün bu. Ama fiyatından dolayı hep geri planda tutuyorum. Bu sene dünya kadar ten ürünüm olduğundan pas geçiyorum belki seneye alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu bitince tekrar almak istiyorum ama fiyat meselesi beni de düşündürüyor:(

      Sil