25 Aralık 2013 Çarşamba

Güzeller Güzeli China Glaze Ojeler

Daha önce Lilakutu'dan China Glaze Heart of Africa çıkmıştı ve ben bayılmıştım. Demek ki ne kadar bayıldıysam 1-2 ay önce Ankara'da yapılan güzellik fuarında farkında olmadan tekrar almışım:)

Tanaçan Kozmetik fuarda çok güzel indirim yapmıştı, ben de bu indirimlere dayanamayarak 4 tane oje almış bulundum. Bu ojeleri daha önce Instagram hesabımda paylaşmıştım. Bir de burada paylaşmak istedim. Bu arada Instagram hesabım @yeldaninevi...

Soldan Sağa: Heart Of Africa, X, Treat Me Like A Queen ve Lubu Heels. Şişelerinde sanki hepsi aynıymış gibi görünüyor ama değil:)

Hepsinin rengi çok çok güzel. 2 katta tam renklerini veriyorlar. Lubu Heels'ın rengi fotoğrafta çok belli olmamış. Siyah üzerine kırmızı ışıltıları var ki süper görünüyor. Fakat şaşırtıcı bir şekilde sürdükten sonra matlaşıyor. Topcoat geçmekte fayda var.

Ojeden sonra kurutucu cila kullandığım için maalesef kuruma hızlarına bakamadım.

Bu ojelerde tek sevmediğim şey fırçalarının ince olması. Sürmekte biraz zorlandım. Ama bu güzellikler için kesinlikle katlanılır bir durum.

Özetle bu ojeleri ben çok sevdim, favori ojelerimin arasına katıldılar. Bundan sonra China Glaze yakın takibimde:)

8 yorum:

  1. Renkler muhteşemmiş.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Oh oh bol bol kırmızı almışsın güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renkleri daha çok seviyorum. Kırmızı tonlarına özellikle bordoya bayılıyorum. Çok teşekkür ederim canım:*

      Sil
  3. X'tir olay!!! Bir rastladığımda alacağım gibi gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de X'i çok sevdim. Bence sen de almalısın:)

      Sil
  4. Renkler cok guzel kirmizi delisi olarak kirmiziyi ve tonlarina bayildim gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tırnakta kırmızı tonlarına bayılıyorum. Çok teşekkür ederim:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Aralık 2013 Çarşamba

Güzeller Güzeli China Glaze Ojeler

Daha önce Lilakutu'dan China Glaze Heart of Africa çıkmıştı ve ben bayılmıştım. Demek ki ne kadar bayıldıysam 1-2 ay önce Ankara'da yapılan güzellik fuarında farkında olmadan tekrar almışım:)

Tanaçan Kozmetik fuarda çok güzel indirim yapmıştı, ben de bu indirimlere dayanamayarak 4 tane oje almış bulundum. Bu ojeleri daha önce Instagram hesabımda paylaşmıştım. Bir de burada paylaşmak istedim. Bu arada Instagram hesabım @yeldaninevi...

Soldan Sağa: Heart Of Africa, X, Treat Me Like A Queen ve Lubu Heels. Şişelerinde sanki hepsi aynıymış gibi görünüyor ama değil:)

Hepsinin rengi çok çok güzel. 2 katta tam renklerini veriyorlar. Lubu Heels'ın rengi fotoğrafta çok belli olmamış. Siyah üzerine kırmızı ışıltıları var ki süper görünüyor. Fakat şaşırtıcı bir şekilde sürdükten sonra matlaşıyor. Topcoat geçmekte fayda var.

Ojeden sonra kurutucu cila kullandığım için maalesef kuruma hızlarına bakamadım.

Bu ojelerde tek sevmediğim şey fırçalarının ince olması. Sürmekte biraz zorlandım. Ama bu güzellikler için kesinlikle katlanılır bir durum.

Özetle bu ojeleri ben çok sevdim, favori ojelerimin arasına katıldılar. Bundan sonra China Glaze yakın takibimde:)

8 yorum:

  1. Renkler muhteşemmiş.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Oh oh bol bol kırmızı almışsın güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renkleri daha çok seviyorum. Kırmızı tonlarına özellikle bordoya bayılıyorum. Çok teşekkür ederim canım:*

      Sil
  3. X'tir olay!!! Bir rastladığımda alacağım gibi gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de X'i çok sevdim. Bence sen de almalısın:)

      Sil
  4. Renkler cok guzel kirmizi delisi olarak kirmiziyi ve tonlarina bayildim gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tırnakta kırmızı tonlarına bayılıyorum. Çok teşekkür ederim:)

      Sil