15 Aralık 2013 Pazar

En Sevdiğim 5 Allık

Uzuun bir zamandan sonra tekrar merhaba!

Bugün sizinle en çok sevdiğim 5 allığı paylaşmak istedim. 

 
1. Nars Orgasm
2. Benefit Coralista
3. Hard Candy Smooth Talker
4. Benefit Hervana
5. Benefit Sugarbomb



Hepsinin rengine tek kelimeyle bayılıyorum. İlk resimde de gördüğünüz gibi Benefit Sugarbomb ile Hard Candy Smooth Talker'ın rengi birebir aynı. Tek farkları Hard Candy daha fazla renk veriyor. Bu sebepledir ki Hard Candy'i birazcık daha çok seviyorum:)

Hepsinin pigmentasyonu iyi sadece Sugarbomb biraz az renk veriyor ama çok belirgin bir renk istemiyorsam Sugarbomb'ı seçiyorum.

Hervana dışında hepsi hafif ışıltı veriyor. Ama simli değiller. 

Hard Candy ve Coralista hafif tozutuyor ama ben hiç dert etmiyorum. 

Benefit ve Nars'ı Sephora'da bulabilirsiniz. Hard Candy maalesef Türkiye'de bulunmuyor. Ben Amerika'dan çok uygun bir fiyata almıştım.  

Sizin en sevdiğiniz allıklar hangileri?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Aralık 2013 Pazar

En Sevdiğim 5 Allık

Uzuun bir zamandan sonra tekrar merhaba!

Bugün sizinle en çok sevdiğim 5 allığı paylaşmak istedim. 

 
1. Nars Orgasm
2. Benefit Coralista
3. Hard Candy Smooth Talker
4. Benefit Hervana
5. Benefit Sugarbomb



Hepsinin rengine tek kelimeyle bayılıyorum. İlk resimde de gördüğünüz gibi Benefit Sugarbomb ile Hard Candy Smooth Talker'ın rengi birebir aynı. Tek farkları Hard Candy daha fazla renk veriyor. Bu sebepledir ki Hard Candy'i birazcık daha çok seviyorum:)

Hepsinin pigmentasyonu iyi sadece Sugarbomb biraz az renk veriyor ama çok belirgin bir renk istemiyorsam Sugarbomb'ı seçiyorum.

Hervana dışında hepsi hafif ışıltı veriyor. Ama simli değiller. 

Hard Candy ve Coralista hafif tozutuyor ama ben hiç dert etmiyorum. 

Benefit ve Nars'ı Sephora'da bulabilirsiniz. Hard Candy maalesef Türkiye'de bulunmuyor. Ben Amerika'dan çok uygun bir fiyata almıştım.  

Sizin en sevdiğiniz allıklar hangileri?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder