16 Aralık 2013 Pazartesi

Benefit Badgal Plum Maskara


Geçen hafta Sephora'ya gittiğimde asıl amacım açık kahve maskara almaktı ama Benefit Badgal'in rengini görünce dayanamayıp aldım. 

Mürdüm rengi gerçekten güzel fakat sürünce rengini pek belli etmiyor. Siyah maskaraya göre daha soft bir görüntüsü var. Rengi aman aman belli olmasa da mürdüm kalemle gayet güzel duruyor diyebilirim.

Orta kalınlıkta bir fırçası var, sürümünde zorlanmadım. Kirpikleri birbirine pek yapıştırmıyor ama ayrı ayrı taramıyor da. Temizlenmesi de kolay.

Buraya kadar herşey güzel ama yapısı çok kuru geldi bana. Sürünce de hafif döküldü ki zamanla daha çok kuruyup daha çok dökülür diye düşünüyorum.

Hacim de vermiyor. Benim kirpiklerim seyrek. Bu yüzden de maskaradan ilk olarak hacim vermesini bekliyorum. Bu konuda Badgal sınıfta kaldı maalesef.

Özetle hem rengini tam vermemesi hem kuru olması hem de hacim vermemesi nedeniyle Badgal Plum'ı sevemedim:( Sizin için bunlar sorun değilse hafif mürdüm rengi veren bir maskara arıyorsanız deneyebilirsiniz. Ama şunlara da bakmakta yarar var: Chanel İnimitable, Laura Mercier Long Lash ve Lancome Hypnose Doll Eyes'in bordo maskaraları var ki renkleri mürdüme de bakıyor.

Bu arada Benefit Badgal Plum Sephora'da satılıyor. Fiyatı da 60 küsürdü.

Bu aralar renkli maskaralara taktım. Sizin önerebileceğiniz renkli-özellikle belirgin açık kahve-maskara var mı?

4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş ama keşke diğer özellikleri de yeterli olsaymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok beğenmiştim. Kendisini sevmeye çalıştım ama olmadı:)

      Sil
  2. Benim de kirpiklerim cok az o yuzden ysl faux cils kullaniyorum ve benim icin suana kadar kullandiklarim arasinda en hacim veren o. Mavisi, moru var ama kahverengisi var mi emin degilim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ysl faux cils'i ben de kullanmış ve çok sevmiştim. Sanırım kahvesi var onun ama koyu bir kahve. Sevgiler!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

16 Aralık 2013 Pazartesi

Benefit Badgal Plum Maskara


Geçen hafta Sephora'ya gittiğimde asıl amacım açık kahve maskara almaktı ama Benefit Badgal'in rengini görünce dayanamayıp aldım. 

Mürdüm rengi gerçekten güzel fakat sürünce rengini pek belli etmiyor. Siyah maskaraya göre daha soft bir görüntüsü var. Rengi aman aman belli olmasa da mürdüm kalemle gayet güzel duruyor diyebilirim.

Orta kalınlıkta bir fırçası var, sürümünde zorlanmadım. Kirpikleri birbirine pek yapıştırmıyor ama ayrı ayrı taramıyor da. Temizlenmesi de kolay.

Buraya kadar herşey güzel ama yapısı çok kuru geldi bana. Sürünce de hafif döküldü ki zamanla daha çok kuruyup daha çok dökülür diye düşünüyorum.

Hacim de vermiyor. Benim kirpiklerim seyrek. Bu yüzden de maskaradan ilk olarak hacim vermesini bekliyorum. Bu konuda Badgal sınıfta kaldı maalesef.

Özetle hem rengini tam vermemesi hem kuru olması hem de hacim vermemesi nedeniyle Badgal Plum'ı sevemedim:( Sizin için bunlar sorun değilse hafif mürdüm rengi veren bir maskara arıyorsanız deneyebilirsiniz. Ama şunlara da bakmakta yarar var: Chanel İnimitable, Laura Mercier Long Lash ve Lancome Hypnose Doll Eyes'in bordo maskaraları var ki renkleri mürdüme de bakıyor.

Bu arada Benefit Badgal Plum Sephora'da satılıyor. Fiyatı da 60 küsürdü.

Bu aralar renkli maskaralara taktım. Sizin önerebileceğiniz renkli-özellikle belirgin açık kahve-maskara var mı?

4 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş ama keşke diğer özellikleri de yeterli olsaymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok beğenmiştim. Kendisini sevmeye çalıştım ama olmadı:)

      Sil
  2. Benim de kirpiklerim cok az o yuzden ysl faux cils kullaniyorum ve benim icin suana kadar kullandiklarim arasinda en hacim veren o. Mavisi, moru var ama kahverengisi var mi emin degilim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ysl faux cils'i ben de kullanmış ve çok sevmiştim. Sanırım kahvesi var onun ama koyu bir kahve. Sevgiler!

      Sil