22 Aralık 2013 Pazar

Avon Göz Kalemleri

Geçen haftalarda iş yerinde Avon satan bir bayanın stoklarında Super Shock Blackberry göz kalemini görünce hemen aldım. Meğer şu sıralar Supershock göz kalemlerini bulmak bir hayli zormuş. Şu andaki katalogda 2 tane daha rengi var ama bu rengi yok. Dolayısıyla şansıma çok iyi bir tesadüf olmuş. 

Bu kalemi denedikten sonra çok beğendim ve Glimmerstick Diamonds serisinden sugar plum, brown glow ve emerald glow renklerini aldım.

Üstteki fotoğrafta yukarıdan aşağıya sırayla Super Shock Blackberry; Glimmerstick Diamonds Sugar Plum, Brown Glow ve Emerald Glow yer alıyor. 

Blackberry fotoğrafta daha çok kahverengi gibi durmuş ama aslında çok güzel bir mürdüm ve içinde kızıllıklar var, tam istediğim gibi:) Çok hafif de ışıltı içeriyor.Glimmerstick göz kalemlerinde daha çok ışıltı var.

Hepsi gayet kalıcı ve gün sonunda herhangi bir akma, bulaşma görmedim. 

Kalemler yumuşacık ve  dolayısıyla da sürümleri çok kolay. Super Shock asansörlü değil diğerleri asansörlü.

Fiyatları çok uygun. Kalemlerin 27 Aralık'a kadar geçerli katalogda bulunan renklerine buradan bakabilirsiniz.Şimdi gözüm Always On Point/Midnight Navy kaleminde:)

Sizin sevdiğiniz Avon ürünleri hangileri? Sipariş vereceğim sizin önerilerinizi de duymak isterim..

Sevgiler,
Yelda

14 yorum:

  1. Bende seviyorum bu seriyi siyahını almıştım severek kullanıyorum (: güle güle kullan canım çok güzel renklerin var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Bu serilerdeki kalemleri severek kullanıyorum. midnight blue, navy blue falanda vardı çok çok hoş duruyor gözde onları da denemediysen öneririm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onlara da bakayım:)

      Sil
  3. ben kullanmadım ama pixiwoo kardeşlerden Nic avon'un bb creme'ini çok beğendiğini söylemişti. her markanın yüz ürününü kullanmam ama benim de aklım gitti o öyle deyince. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen her markanın yüz ürünlerini kullanamıyorum. Cildim çok hassas. O yüzden riske atmadan beğendiklerimi tekrar alıyorum. Yine de aklımda bulunsun tabii. Çok teşekkür ederim öneri için:)

      Sil
  4. glimmerstick cosmic serisi de cok guzel, mutlaka dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Onlara da bakayım hemen. Önerin için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Avon'un bütün göz kalemlerine (Color Trend hariç) hayranım!!! Fiyatına göre kaliteleri harika. Çok da güzel renkler seçmişsin, hele o brown glow'u göz altlarında düşündüm de... güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bence de fiyatlarına göre performansları çok iyi. Aldıklarımdan bir mora içim pek ısınmadı onun dışındakileri ben de çok sevdim:)

      Sil
  6. ben de beğeniyorum avon'un kalemlerini. supershock siyah kullandığım en kalıcı kalem olabilir. :) glimmerstickler de çok hoş. :) güzel günlerde kullan. kahve seviyorsan glimmerstick cosmic brown'ı tavsiye ederim ışıltısız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:* Hemen bakıciim. Kahverenginin her tonuna bayılırım:)

      Sil
  7. brown glow da çok güzelmiş yahu :))) avon'un en çok kalemlerini seviyorum ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Ben de brown glow'u çok beğendim. Ben de pek avon kullanmıyorum ama göz kalemleri hakikaten iyiymiş. O zaman Avon'a devam:) Bugün siparişleri vericiim:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

22 Aralık 2013 Pazar

Avon Göz Kalemleri

Geçen haftalarda iş yerinde Avon satan bir bayanın stoklarında Super Shock Blackberry göz kalemini görünce hemen aldım. Meğer şu sıralar Supershock göz kalemlerini bulmak bir hayli zormuş. Şu andaki katalogda 2 tane daha rengi var ama bu rengi yok. Dolayısıyla şansıma çok iyi bir tesadüf olmuş. 

Bu kalemi denedikten sonra çok beğendim ve Glimmerstick Diamonds serisinden sugar plum, brown glow ve emerald glow renklerini aldım.

Üstteki fotoğrafta yukarıdan aşağıya sırayla Super Shock Blackberry; Glimmerstick Diamonds Sugar Plum, Brown Glow ve Emerald Glow yer alıyor. 

Blackberry fotoğrafta daha çok kahverengi gibi durmuş ama aslında çok güzel bir mürdüm ve içinde kızıllıklar var, tam istediğim gibi:) Çok hafif de ışıltı içeriyor.Glimmerstick göz kalemlerinde daha çok ışıltı var.

Hepsi gayet kalıcı ve gün sonunda herhangi bir akma, bulaşma görmedim. 

Kalemler yumuşacık ve  dolayısıyla da sürümleri çok kolay. Super Shock asansörlü değil diğerleri asansörlü.

Fiyatları çok uygun. Kalemlerin 27 Aralık'a kadar geçerli katalogda bulunan renklerine buradan bakabilirsiniz.Şimdi gözüm Always On Point/Midnight Navy kaleminde:)

Sizin sevdiğiniz Avon ürünleri hangileri? Sipariş vereceğim sizin önerilerinizi de duymak isterim..

Sevgiler,
Yelda

14 yorum:

  1. Bende seviyorum bu seriyi siyahını almıştım severek kullanıyorum (: güle güle kullan canım çok güzel renklerin var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Bu serilerdeki kalemleri severek kullanıyorum. midnight blue, navy blue falanda vardı çok çok hoş duruyor gözde onları da denemediysen öneririm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onlara da bakayım:)

      Sil
  3. ben kullanmadım ama pixiwoo kardeşlerden Nic avon'un bb creme'ini çok beğendiğini söylemişti. her markanın yüz ürününü kullanmam ama benim de aklım gitti o öyle deyince. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen her markanın yüz ürünlerini kullanamıyorum. Cildim çok hassas. O yüzden riske atmadan beğendiklerimi tekrar alıyorum. Yine de aklımda bulunsun tabii. Çok teşekkür ederim öneri için:)

      Sil
  4. glimmerstick cosmic serisi de cok guzel, mutlaka dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Onlara da bakayım hemen. Önerin için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Avon'un bütün göz kalemlerine (Color Trend hariç) hayranım!!! Fiyatına göre kaliteleri harika. Çok da güzel renkler seçmişsin, hele o brown glow'u göz altlarında düşündüm de... güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bence de fiyatlarına göre performansları çok iyi. Aldıklarımdan bir mora içim pek ısınmadı onun dışındakileri ben de çok sevdim:)

      Sil
  6. ben de beğeniyorum avon'un kalemlerini. supershock siyah kullandığım en kalıcı kalem olabilir. :) glimmerstickler de çok hoş. :) güzel günlerde kullan. kahve seviyorsan glimmerstick cosmic brown'ı tavsiye ederim ışıltısız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:* Hemen bakıciim. Kahverenginin her tonuna bayılırım:)

      Sil
  7. brown glow da çok güzelmiş yahu :))) avon'un en çok kalemlerini seviyorum ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Ben de brown glow'u çok beğendim. Ben de pek avon kullanmıyorum ama göz kalemleri hakikaten iyiymiş. O zaman Avon'a devam:) Bugün siparişleri vericiim:)

      Sil