24 Ağustos 2013 Cumartesi

Maybelline Color Sensational Ruj/162-Feel Pink

Merhaba,

Bugün sizlere severek kullandığım bir pembe rujdan bahsedeceğim. 
Maybelline'in Color Sensational serisinden olan bu rujun rengi ne çok açık ne de cırt pembe. Dudak rengine yakın hoş bir pembeliği var. Mat bir ruj, içinde ışıltılar yok. 

Dudakları kurutmuyor. Ağır bir kokusu yok, rahatsız etmiyor insanı.


Bir Maybelline standına uğrarsanız bu ruja da bakmanızı tavsiye ederim.

Ben indirimde almıştım. İndirimsiz fiyatı 24 TL. Maybelline markası her yerde bulunabiliyor ama Watsons veya Gratis indiriminde bulursanız kaçırmayın derim:)

Sevgiler,
Yelda

9 yorum:

  1. Rengine bayıldım listeme kaydettim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzel görünüyor.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende fuşyaya yakın bir pembesini aldım muhteşem kokuyor ya ben hala aşk yaşıyorum sürmeye kıyamadım ve açıp açıp kokluyorum :))
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok fazla bir koku almadım bu rujda. Kokusunun ağır olmaması güzel. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. Rujları duruşu dudakla kol arasında çok farklılık gösterebiliyor dudağınızda gösterebilseydiniz çok daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujların kol ve dudakta farklı durduğunun farkındayım. Ama zaten dudaktan dudağa da çok değişiyor. Fikir vermesi için kolumda gösterdim. Maybelline standlarında zaten hep tester oluyor. Almadan önce deneyebilirsiniz. Bende durduğundan çok farklı durabilir sizde.

      Sil
  5. Kokusu, yapısı, nemlendirmesi ve rengini çok sevdiğim rujdur kendisi.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Maybelline Color Sensational Ruj/162-Feel Pink

Merhaba,

Bugün sizlere severek kullandığım bir pembe rujdan bahsedeceğim. 
Maybelline'in Color Sensational serisinden olan bu rujun rengi ne çok açık ne de cırt pembe. Dudak rengine yakın hoş bir pembeliği var. Mat bir ruj, içinde ışıltılar yok. 

Dudakları kurutmuyor. Ağır bir kokusu yok, rahatsız etmiyor insanı.


Bir Maybelline standına uğrarsanız bu ruja da bakmanızı tavsiye ederim.

Ben indirimde almıştım. İndirimsiz fiyatı 24 TL. Maybelline markası her yerde bulunabiliyor ama Watsons veya Gratis indiriminde bulursanız kaçırmayın derim:)

Sevgiler,
Yelda

9 yorum:

  1. Rengine bayıldım listeme kaydettim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzel görünüyor.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende fuşyaya yakın bir pembesini aldım muhteşem kokuyor ya ben hala aşk yaşıyorum sürmeye kıyamadım ve açıp açıp kokluyorum :))
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok fazla bir koku almadım bu rujda. Kokusunun ağır olmaması güzel. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. Rujları duruşu dudakla kol arasında çok farklılık gösterebiliyor dudağınızda gösterebilseydiniz çok daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujların kol ve dudakta farklı durduğunun farkındayım. Ama zaten dudaktan dudağa da çok değişiyor. Fikir vermesi için kolumda gösterdim. Maybelline standlarında zaten hep tester oluyor. Almadan önce deneyebilirsiniz. Bende durduğundan çok farklı durabilir sizde.

      Sil
  5. Kokusu, yapısı, nemlendirmesi ve rengini çok sevdiğim rujdur kendisi.

    YanıtlaSil