9 Temmuz 2013 Salı

Skin Food Salmon Darkcircle Concealer Cream (Göz Altı Kapatıcısı)


Bugün sizlere sevdiğim bir göz altı kapatıcısından bahsedeceğim.
Skin Food Salmon Darkcircle Concealer Cream öncelikle ambalajının güzelliği ile dikkati çekiyor.


Oldukça katı kıvamda olmasına rağmen göz altına dağıtması çok kolay. Göz altlarımın çok kuru olduğundan daha önce bahsetmiştim. Bu kapatıcı kesinlikle kuru bir görüntü vermiyor. Göz altlarını nemlendirip daha aydınlık gösteriyor. 

Kapatıcılığı bana yeterli geldi. Az bir miktar morlukları kapatmak için yetiyor.

Bendeki 01-Light Beige rengi. Oldukça açık bir renk ve pembe alt tonlu. Benim ten rengim NW15. Başta bana açık gibi gelmişti. Ama yanılmışım, rengi gayet güzel uydu.
Benim için tek olumsuz yanı kırışıklıklara dolması. İnce çizgilerde sorun olmuyor ama maalesef daha derin olan kırışıklıklara doluyor. Ben altına daha önceki yazımda bahsettiğim MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer sürüyorum yine de bu sorunu yaşıyorum. Buna rağmen çok severek kullanıyorum. Öyle ki son zamanlarda hep bu kapatıcıyı kullanıyorum. 

10 gr. oluşuyla uzun bir süre benimle olacağa benziyor.

Skin Food markası maalesef Türkiye'de satılmıyor. Ben Rose Rose Shoptan şu alışverişimde almıştım. Fiyatı normalde 8$ ama şu sıralar indirimde 6,4$. 

Fiyatına göre kesinlikle performansı çok çok iyi. Tavsiye ederim.

Sevgiler,
Yelda



8 yorum:

  1. Bayılıyorum buna. Bendeki az kaldı ve bozuldu. Elimdekiler azalınca tekrar alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim canım. Kırışıklıklara da dolmasaydı aradığım kapatıcıyı bulmuş olacaktım. Ama olsun yine de çok severek kullanıyorum.

      Sil
  2. Çok seviyorum bende ama bana biraz fazla geliyor, göz altlarım fazla sorunlu değil ama uykusuz kaldığım zamanlar tam bir kurtarıcı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kapatıcının seveni çok canım:) sen de güle güle sür:*

      Sil
  3. benim de vazgecilmezim bu ürün. Yalnız ben 2 numarasını kullanıyorum ama senin swatchlarından anladığım kadarıyla arada pek renk farkı yokmuş. Kırışıklıklara dolma sorununu ben ardından sabitleyici pudra kullanarak çözüyorum, zaten nemli bıraktığı için gözaltlarını kuru bir görüntü de yaratmıyor o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pudrayla denedim ama olmadı canım:( başka pudra ve fırçayla deneyeceğim..

      Sil
  4. Türkiye 'de olmayışı çok kötü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef böyle sevilen markaların Türkiye'de olmayışı çok kötü:(

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Temmuz 2013 Salı

Skin Food Salmon Darkcircle Concealer Cream (Göz Altı Kapatıcısı)


Bugün sizlere sevdiğim bir göz altı kapatıcısından bahsedeceğim.
Skin Food Salmon Darkcircle Concealer Cream öncelikle ambalajının güzelliği ile dikkati çekiyor.


Oldukça katı kıvamda olmasına rağmen göz altına dağıtması çok kolay. Göz altlarımın çok kuru olduğundan daha önce bahsetmiştim. Bu kapatıcı kesinlikle kuru bir görüntü vermiyor. Göz altlarını nemlendirip daha aydınlık gösteriyor. 

Kapatıcılığı bana yeterli geldi. Az bir miktar morlukları kapatmak için yetiyor.

Bendeki 01-Light Beige rengi. Oldukça açık bir renk ve pembe alt tonlu. Benim ten rengim NW15. Başta bana açık gibi gelmişti. Ama yanılmışım, rengi gayet güzel uydu.
Benim için tek olumsuz yanı kırışıklıklara dolması. İnce çizgilerde sorun olmuyor ama maalesef daha derin olan kırışıklıklara doluyor. Ben altına daha önceki yazımda bahsettiğim MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer sürüyorum yine de bu sorunu yaşıyorum. Buna rağmen çok severek kullanıyorum. Öyle ki son zamanlarda hep bu kapatıcıyı kullanıyorum. 

10 gr. oluşuyla uzun bir süre benimle olacağa benziyor.

Skin Food markası maalesef Türkiye'de satılmıyor. Ben Rose Rose Shoptan şu alışverişimde almıştım. Fiyatı normalde 8$ ama şu sıralar indirimde 6,4$. 

Fiyatına göre kesinlikle performansı çok çok iyi. Tavsiye ederim.

Sevgiler,
Yelda



8 yorum:

  1. Bayılıyorum buna. Bendeki az kaldı ve bozuldu. Elimdekiler azalınca tekrar alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim canım. Kırışıklıklara da dolmasaydı aradığım kapatıcıyı bulmuş olacaktım. Ama olsun yine de çok severek kullanıyorum.

      Sil
  2. Çok seviyorum bende ama bana biraz fazla geliyor, göz altlarım fazla sorunlu değil ama uykusuz kaldığım zamanlar tam bir kurtarıcı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kapatıcının seveni çok canım:) sen de güle güle sür:*

      Sil
  3. benim de vazgecilmezim bu ürün. Yalnız ben 2 numarasını kullanıyorum ama senin swatchlarından anladığım kadarıyla arada pek renk farkı yokmuş. Kırışıklıklara dolma sorununu ben ardından sabitleyici pudra kullanarak çözüyorum, zaten nemli bıraktığı için gözaltlarını kuru bir görüntü de yaratmıyor o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pudrayla denedim ama olmadı canım:( başka pudra ve fırçayla deneyeceğim..

      Sil
  4. Türkiye 'de olmayışı çok kötü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef böyle sevilen markaların Türkiye'de olmayışı çok kötü:(

      Sil