2 Temmuz 2013 Salı

Shopping Mage’den Neler Aldım?

Son zamanlarda güneş kremlerine takmış durumdayım. Cildim çok hassas olduğu için zaten güneş kremlerine çok önem veriyordum. Şimdi de hem temiz içerikli ve güvenli hem de UVA/UVB ışınlarına karşı iyi koruyan güneş kremlerinin peşindeyim. 

Bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim.

Güneş koruma filtreleri kimyasal ve fiziksel olarak ikiye ayrılıyor. Kimyasal filtreler cilt tarafından emiliyor, cilt ile tepkimeye girip aktive oluyor ve güneş ışınlarını emiyor. Fiziksel filtreler ise cilt tarafından emilmiyor ve cilt ile güneş arasında kalkan görevi görüp güneş ışınlarını yansıtıyor. Bu sebeple de fiziksel filtrelerin daha güvenli olduğu söyleniyor. Titanium dioksit ve zinc oxide fiziksel filtre olarak geçiyor. Bu arada okuduğum birçok kaynakta Zinc Oxide’ın daha çok önerildiğini de söylemeliyim. 

Ben de yaptığım araştırmalar sonucu Badger marka güneş kremlerinin içeriğinin çok temiz olduğunu ve zinc oxide ile fiziksel koruma sağladığını öğrendim. Maalesef Badger Türkiye’de satılmıyor. Bir baktım ki Shopping Mage’de var, hemen almaya karar verdim.

Peki neler aldım?

 
Badger Sport Broad Spectrum SPF35 Sunscreen Cream ve Face Stick:


İkisinin yapısı da biraz yoğun ve çinko oksitten dolayı beyaz bir tabaka bırakıyor ama cilde iyice yedirildikten sonra bu sorunlar ortadan kalkıyor. Ben genel olarak beğendim.

Genelde güneş kremlerinin içerikleri uzuun uzuun olur ama bunun sadeliğine bakar mısınız?




Real Techniques Stippling Brush:


Diğer Real Techniques fırçalardan çok memnun kalınca bu fırçayı da aldım. Henüz deneme imkanım olmadı ama beğeneceğime eminim:)

Bu da Mage'nin hediyesi EOS Lip Balm:


Mage'cim hediye için çok teşekkür ederim.

Shopping Mage'nin blogundaki diğer ürünlere bakmak isterseniz sizi buraya alayım.

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Güle güle kullan güneş kreminin yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır canım en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Aldıklarını güle güle kullan canım. Güneş kreminin içeriğine hayran kaldım. Geçenlerde arkadaşın aldığı çok ta ucuz olmayan güneş kreminin içeriğini okurken güneş mi zararlı güneş kremi mi bilememiştik gerçekten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) aynen öyle güneş kremlerinin içeriği çok uzun oluyor kim bilir hangi kimyasalları içeriyorlar. Bu kremin içeriği gerçekten çok sade.

      Sil
  3. güle güle kullan aldıklarını sitenin linkini verebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) yazının sonunda linki vermiştim ama..

      Sil
  4. Güle güle kullan Yeldacım, güneş kreminin içeriği üok güzelmiş. Fiziksel koruyucular daha güvenli kimyasal koruyuculara göre. Kimyasal koruyucular direk kana karışabiliyormuş. Ben de fiziksel bir koruyucu edinmek istiyorum ama esmer olduğum için genelde beyaz tabaka bırakıyorlar bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) malesef çinko oksitten dolayı galiba beyaz bir tabaka bırakıyorlar. Bundaki çok abartı değil iyice yedirince beyazlık geçiyor. Ama yedirmek için uğraşmak lazım:)

      Sil
  5. güle güle kullan:) Eos lip balm yazısı da bekliyorum senden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanamdır canım en kısa zamanda yazmaya çalışacağım:)

      Sil
  6. fiyatlarını da yazsaydın canım. aldığın siteden hep bir şeyler almak için bakıyorum ama o kadar az ürün kouyor ki sanırım talep etmek gerekiyor istenilen ürünü. güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek fiyatlarını hatırlanıyorum malesef. Toplam 125 tl verdim. Ben baktığımda oldukça çok ürün vardı. Ama zamanla millet aldıkça azalıyor.

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Temmuz 2013 Salı

Shopping Mage’den Neler Aldım?

Son zamanlarda güneş kremlerine takmış durumdayım. Cildim çok hassas olduğu için zaten güneş kremlerine çok önem veriyordum. Şimdi de hem temiz içerikli ve güvenli hem de UVA/UVB ışınlarına karşı iyi koruyan güneş kremlerinin peşindeyim. 

Bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim.

Güneş koruma filtreleri kimyasal ve fiziksel olarak ikiye ayrılıyor. Kimyasal filtreler cilt tarafından emiliyor, cilt ile tepkimeye girip aktive oluyor ve güneş ışınlarını emiyor. Fiziksel filtreler ise cilt tarafından emilmiyor ve cilt ile güneş arasında kalkan görevi görüp güneş ışınlarını yansıtıyor. Bu sebeple de fiziksel filtrelerin daha güvenli olduğu söyleniyor. Titanium dioksit ve zinc oxide fiziksel filtre olarak geçiyor. Bu arada okuduğum birçok kaynakta Zinc Oxide’ın daha çok önerildiğini de söylemeliyim. 

Ben de yaptığım araştırmalar sonucu Badger marka güneş kremlerinin içeriğinin çok temiz olduğunu ve zinc oxide ile fiziksel koruma sağladığını öğrendim. Maalesef Badger Türkiye’de satılmıyor. Bir baktım ki Shopping Mage’de var, hemen almaya karar verdim.

Peki neler aldım?

 
Badger Sport Broad Spectrum SPF35 Sunscreen Cream ve Face Stick:


İkisinin yapısı da biraz yoğun ve çinko oksitten dolayı beyaz bir tabaka bırakıyor ama cilde iyice yedirildikten sonra bu sorunlar ortadan kalkıyor. Ben genel olarak beğendim.

Genelde güneş kremlerinin içerikleri uzuun uzuun olur ama bunun sadeliğine bakar mısınız?




Real Techniques Stippling Brush:


Diğer Real Techniques fırçalardan çok memnun kalınca bu fırçayı da aldım. Henüz deneme imkanım olmadı ama beğeneceğime eminim:)

Bu da Mage'nin hediyesi EOS Lip Balm:


Mage'cim hediye için çok teşekkür ederim.

Shopping Mage'nin blogundaki diğer ürünlere bakmak isterseniz sizi buraya alayım.

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Güle güle kullan güneş kreminin yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır canım en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Aldıklarını güle güle kullan canım. Güneş kreminin içeriğine hayran kaldım. Geçenlerde arkadaşın aldığı çok ta ucuz olmayan güneş kreminin içeriğini okurken güneş mi zararlı güneş kremi mi bilememiştik gerçekten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) aynen öyle güneş kremlerinin içeriği çok uzun oluyor kim bilir hangi kimyasalları içeriyorlar. Bu kremin içeriği gerçekten çok sade.

      Sil
  3. güle güle kullan aldıklarını sitenin linkini verebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) yazının sonunda linki vermiştim ama..

      Sil
  4. Güle güle kullan Yeldacım, güneş kreminin içeriği üok güzelmiş. Fiziksel koruyucular daha güvenli kimyasal koruyuculara göre. Kimyasal koruyucular direk kana karışabiliyormuş. Ben de fiziksel bir koruyucu edinmek istiyorum ama esmer olduğum için genelde beyaz tabaka bırakıyorlar bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Onur'cum:) malesef çinko oksitten dolayı galiba beyaz bir tabaka bırakıyorlar. Bundaki çok abartı değil iyice yedirince beyazlık geçiyor. Ama yedirmek için uğraşmak lazım:)

      Sil
  5. güle güle kullan:) Eos lip balm yazısı da bekliyorum senden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanamdır canım en kısa zamanda yazmaya çalışacağım:)

      Sil
  6. fiyatlarını da yazsaydın canım. aldığın siteden hep bir şeyler almak için bakıyorum ama o kadar az ürün kouyor ki sanırım talep etmek gerekiyor istenilen ürünü. güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek fiyatlarını hatırlanıyorum malesef. Toplam 125 tl verdim. Ben baktığımda oldukça çok ürün vardı. Ama zamanla millet aldıkça azalıyor.

      Sil