7 Temmuz 2013 Pazar

MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer


Fondoten, far bazılarına sürekli rastlıyoruz ama özellikle göz altı kapatıcılarına yönelik üretilmiş bir baz bulmak çok zor. Ben de MAC'in böyle bir bazı olduğunu görünce, özellikle de bloglarda çok övülünce çok heyecanlandım.
Ürün yorumlarına geçmeden önce isterseniz göz altı durumumdan bahsedeyim. Göz altlarım çok kurudur, bazıları derin bazıları ince kırışıklıklar ve çok abartılı olmasa da gözaltı morluğu mevcut. Çok kuru olduğu için de bütün kapatıcılar kırışıklara doluyor ve kuru bir görüntü veriyorlar.

MAC  Prep+Prime Vibrancy Eye Primer cilt tarafından çabuk emiliyor ve göz altında ağır bir tabaka bırakmıyor. Göz altlarını nemlendirip kapatıcı için hazırlıyor ve kapatıcının kuru görünmesini engellemiş oluyor.

Çok açık pembemsi bir rengi var ve ilk sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor.
Ben bu bazı, özellikle kapatıcıların kırışıklıklara dolmasını engeller umuduyla aldım. Ama maalesef bu beklentimi karşılayamadı. Özellikle derin olan kırışıklarda hiç bir şey değişmedi. Kapatıcının kalıcılığını arttırma gibi bir özelliğini de göremedim maalesef. Dolayısıyla da iyi ki almışım diyemiyorum.

Kafein içeriyor. MAC bu ürün için göz altı şişliklerine iyi geleceğini söylemiş.  Benim böyle bir problemim olmadığı için bir şey diyemiyorum.
15 ml. ve pompalı bir şişesi var. Tek bir pompayla yeteri kadar ürün geliyor, hatta bazen biraz fazla geliyor. Ben de kalanı göz kapaklarıma sürüyorum.

İçeriği şu şekilde. Yok yok:)

Fiyatı 92 TL. Benim beklentilerimi tam olarak karşılayamadığı için fiyatını da göz önünde bulundurarak bir daha almayı düşünmüyorum açıkçası. 

Ürünü incelemek isterseniz tık tık lütfen.

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. İlk başta güzel başladım ama sonlara doğru, içeriği de görmemle beraber suratım asıldı : )

    M.A.C gibi bir marka içeriğe nasıl bu kadar dikkatsiz davranmış çok şaşırdım, dediğin gibi yok yok. Üstelik göz çevresi gibi çok hassas bir bölgede kullanılaca olan bir ürün :/ Fiyatı da boşa giden para olmuş.

    Daha iyisini bulabilmen dileğiyle ^,^ İyi geceler dilerimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım içeriği bana da çok kalabalık geldi. Bir de beklentilerimi karşılayamadı. Bence 92 tl'yi hiç haketmiyor. Teşekkür ederim canım umarım aradığım kapatıcıyı bulurum:)

      Sil
  2. Nasıl yani??? 92 TL mi olmuş??? Yuh diyorum... Amerika'dan 30 Dolar'a aldım yahu, pes! Ben kırışıklıklara ve kapatıcının kalıcılığının arttırılmasına yararını gördüm aslında; ama çok olmazsa olmaz bir ürün değilmiş, kullandıkça onu da anladım...

    Benefit Fake Up concealerı beğendim bu arada Yelda'cım, aklında olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa başak'cım yine zam gelmiş. Ben 87'ye mi ne almıştım. Mac fiyat konusunu abartıyor iyice.
      Ben niye kırışıklık ve kalıcılık konusunda bir yararını göremedim yaa:( bir türlü göz altlarıma uygun birşey bulamadım. Fake up'a mutlaka bakacağım. Teşekkür ederim canım öpüyorumm:)

      Sil
  3. Bu ürünü bir youtuber'da görmüştüm canım öve öve bitirememişti, ben bazen yüz için olan primerlardan kullanıyorun kapatıcı altına, zararlı mı bilmiyorum tabii. Bazen şart oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onur'cum bu baza bayılanlar var ama ben o kadar sevemedim. Öyle aman aman bir özelliği yok bence. Bir ben miyim sevmeyen dedim MUA'daki puanı da 3.4'müş.
      Valla yüz için olan bazların bir zararı olur mu bilemedim ama çok merak ettim bi deneyeyim:)

      Sil
  4. Ay ben bu ürüne çok hevesleniyordum. :/ Özellikle skinfood'un kapatıcısı çizgilere dolmak dışında tüm ihtiyaçlarımı 10 üzerinden 15 karşıladığı için:) bununla kombinlersem her şey mükemmel olur diye rüyalara dalmıştım. Şu anda hayal kırıklığı yaşıyorum. :/ Yine de denemek isterim tabii ama mümkünse tester ile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen senin gibi skinfood kapatıcının çizgilere dolması dışında çok memnunum. Belki bu bazın bir faydası olur diye aldım ama malesef bu konuda bir faydasını görmedim. Ne kullanırsam kullanayım bu sorunu çözemedim. Gerçi bu benim göz altı yapımdan da kaynaklanıyor olabilir. Çünkü öyle böyle değil çok kuru ve bazı kırışıklıklar oldukça derin. Belki sana bir faydası olur ama bence mutlaka önce bir dene. Sevgiler:)

      Sil
  5. bu ürünü severek kullanıyordum ama ne yazık ki 2-3 ay içinde minik yağ bezeleri yaptı :( vaadettiklerinden sadece kapatıcının kusursuz görünmesini sağladı. sırf onun hatrına biraz daha kullandım ama bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi? Bende yağ bezesi yapmadı neyse ki ama bende de kapatıcıyı pürüzsüz göstermedi. Benim göz altlarım çok kuru, belki ondan pek işe yaramamıştır bilemiyorum tabii:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

7 Temmuz 2013 Pazar

MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer


Fondoten, far bazılarına sürekli rastlıyoruz ama özellikle göz altı kapatıcılarına yönelik üretilmiş bir baz bulmak çok zor. Ben de MAC'in böyle bir bazı olduğunu görünce, özellikle de bloglarda çok övülünce çok heyecanlandım.
Ürün yorumlarına geçmeden önce isterseniz göz altı durumumdan bahsedeyim. Göz altlarım çok kurudur, bazıları derin bazıları ince kırışıklıklar ve çok abartılı olmasa da gözaltı morluğu mevcut. Çok kuru olduğu için de bütün kapatıcılar kırışıklara doluyor ve kuru bir görüntü veriyorlar.

MAC  Prep+Prime Vibrancy Eye Primer cilt tarafından çabuk emiliyor ve göz altında ağır bir tabaka bırakmıyor. Göz altlarını nemlendirip kapatıcı için hazırlıyor ve kapatıcının kuru görünmesini engellemiş oluyor.

Çok açık pembemsi bir rengi var ve ilk sürüldüğünde göz altlarına aydınlık bir görüntü veriyor.
Ben bu bazı, özellikle kapatıcıların kırışıklıklara dolmasını engeller umuduyla aldım. Ama maalesef bu beklentimi karşılayamadı. Özellikle derin olan kırışıklarda hiç bir şey değişmedi. Kapatıcının kalıcılığını arttırma gibi bir özelliğini de göremedim maalesef. Dolayısıyla da iyi ki almışım diyemiyorum.

Kafein içeriyor. MAC bu ürün için göz altı şişliklerine iyi geleceğini söylemiş.  Benim böyle bir problemim olmadığı için bir şey diyemiyorum.
15 ml. ve pompalı bir şişesi var. Tek bir pompayla yeteri kadar ürün geliyor, hatta bazen biraz fazla geliyor. Ben de kalanı göz kapaklarıma sürüyorum.

İçeriği şu şekilde. Yok yok:)

Fiyatı 92 TL. Benim beklentilerimi tam olarak karşılayamadığı için fiyatını da göz önünde bulundurarak bir daha almayı düşünmüyorum açıkçası. 

Ürünü incelemek isterseniz tık tık lütfen.

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. İlk başta güzel başladım ama sonlara doğru, içeriği de görmemle beraber suratım asıldı : )

    M.A.C gibi bir marka içeriğe nasıl bu kadar dikkatsiz davranmış çok şaşırdım, dediğin gibi yok yok. Üstelik göz çevresi gibi çok hassas bir bölgede kullanılaca olan bir ürün :/ Fiyatı da boşa giden para olmuş.

    Daha iyisini bulabilmen dileğiyle ^,^ İyi geceler dilerimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım içeriği bana da çok kalabalık geldi. Bir de beklentilerimi karşılayamadı. Bence 92 tl'yi hiç haketmiyor. Teşekkür ederim canım umarım aradığım kapatıcıyı bulurum:)

      Sil
  2. Nasıl yani??? 92 TL mi olmuş??? Yuh diyorum... Amerika'dan 30 Dolar'a aldım yahu, pes! Ben kırışıklıklara ve kapatıcının kalıcılığının arttırılmasına yararını gördüm aslında; ama çok olmazsa olmaz bir ürün değilmiş, kullandıkça onu da anladım...

    Benefit Fake Up concealerı beğendim bu arada Yelda'cım, aklında olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa başak'cım yine zam gelmiş. Ben 87'ye mi ne almıştım. Mac fiyat konusunu abartıyor iyice.
      Ben niye kırışıklık ve kalıcılık konusunda bir yararını göremedim yaa:( bir türlü göz altlarıma uygun birşey bulamadım. Fake up'a mutlaka bakacağım. Teşekkür ederim canım öpüyorumm:)

      Sil
  3. Bu ürünü bir youtuber'da görmüştüm canım öve öve bitirememişti, ben bazen yüz için olan primerlardan kullanıyorun kapatıcı altına, zararlı mı bilmiyorum tabii. Bazen şart oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onur'cum bu baza bayılanlar var ama ben o kadar sevemedim. Öyle aman aman bir özelliği yok bence. Bir ben miyim sevmeyen dedim MUA'daki puanı da 3.4'müş.
      Valla yüz için olan bazların bir zararı olur mu bilemedim ama çok merak ettim bi deneyeyim:)

      Sil
  4. Ay ben bu ürüne çok hevesleniyordum. :/ Özellikle skinfood'un kapatıcısı çizgilere dolmak dışında tüm ihtiyaçlarımı 10 üzerinden 15 karşıladığı için:) bununla kombinlersem her şey mükemmel olur diye rüyalara dalmıştım. Şu anda hayal kırıklığı yaşıyorum. :/ Yine de denemek isterim tabii ama mümkünse tester ile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen senin gibi skinfood kapatıcının çizgilere dolması dışında çok memnunum. Belki bu bazın bir faydası olur diye aldım ama malesef bu konuda bir faydasını görmedim. Ne kullanırsam kullanayım bu sorunu çözemedim. Gerçi bu benim göz altı yapımdan da kaynaklanıyor olabilir. Çünkü öyle böyle değil çok kuru ve bazı kırışıklıklar oldukça derin. Belki sana bir faydası olur ama bence mutlaka önce bir dene. Sevgiler:)

      Sil
  5. bu ürünü severek kullanıyordum ama ne yazık ki 2-3 ay içinde minik yağ bezeleri yaptı :( vaadettiklerinden sadece kapatıcının kusursuz görünmesini sağladı. sırf onun hatrına biraz daha kullandım ama bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mi? Bende yağ bezesi yapmadı neyse ki ama bende de kapatıcıyı pürüzsüz göstermedi. Benim göz altlarım çok kuru, belki ondan pek işe yaramamıştır bilemiyorum tabii:)

      Sil