18 Temmuz 2013 Perşembe

Benefit Coralista Allık

 
Benefit Coralista benim en sevdiğim allıklardan biri.  

Kutusu da diğer Benefit allıkları gibi çok hoş ve eski seri allıklardan farklı olarak kutusu tamamen değil, tek taraflı açılıyor ve aynası var. Ayrıca içinden bir de fırça çıkıyor. Ben diğer allık fırçaları ile kullanıyorum. Ama dışarı çıkarken yanımıza aldığımızda bu fırça da kullanılabilir.



Benefit Coralista adından da anlaşılacağı gibi tam bir mercan rengi. Işıltılı bir görünümü var ama simli değil. Sürdüğünüzde yanaklarınıza doğal, hoş bir renk ve ışıltı veriyor. Siz de benim gibi mercan rengini seviyorsanız eminim bu allığın rengine bayılacaksınız.
 
Not: Fotoğrafları çektiğimde hava çok kapalıydı. Tam rengini verebilmek için defalarca fotoğraf çektim. Verdiği renge en yakın bunlardı. Bence bu allık daha güzel ışık ve fotoğrafları hakediyor:( 


Pigmentasyonu ve kalıcılığı iyi. Tek seferde çok aşırı renk veren allıkları sevmem. Bu allığın renk vermesi bana göre tam kıvamında. Bir veya iki kez sürdüğümde tam istediğim rengi elde ediyorum.
Fiyatını 99 TL diye hatırlıyorum. İçeriği şu şekilde;

 
Ne diyeyim ben bu allığı çok sevdim. Daha önce denemediyseniz, yolunuz Sephora’ya düştüğünde bu allığa bir bakın derim:)

Bu arada 2 hafta kadar tatilde olacağım. Yazı yazamayabilirim. Twitter ve Instagramda olmaya devam edeceğim.

Instagram: yeldaninevi
Twitter:YeldaninEvi

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Rengi harika görünüyor! Bu allığı sevmekte haklısın :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum Coralista'yı :) En sorunsuz ve kullanışlı allıklardan biri bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hem çok kullanışlı hem de rengi harika canım:)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş Yeldacim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Rengine bayıldım! Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş hemen almam lazım rengine aşık oldum diyebilirimmm :)

    Blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, hemmen geliyorum:)

      Sil
  6. Bayıldım ne güzel bir renk o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ben de bayılıyorum rengine canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

18 Temmuz 2013 Perşembe

Benefit Coralista Allık

 
Benefit Coralista benim en sevdiğim allıklardan biri.  

Kutusu da diğer Benefit allıkları gibi çok hoş ve eski seri allıklardan farklı olarak kutusu tamamen değil, tek taraflı açılıyor ve aynası var. Ayrıca içinden bir de fırça çıkıyor. Ben diğer allık fırçaları ile kullanıyorum. Ama dışarı çıkarken yanımıza aldığımızda bu fırça da kullanılabilir.



Benefit Coralista adından da anlaşılacağı gibi tam bir mercan rengi. Işıltılı bir görünümü var ama simli değil. Sürdüğünüzde yanaklarınıza doğal, hoş bir renk ve ışıltı veriyor. Siz de benim gibi mercan rengini seviyorsanız eminim bu allığın rengine bayılacaksınız.
 
Not: Fotoğrafları çektiğimde hava çok kapalıydı. Tam rengini verebilmek için defalarca fotoğraf çektim. Verdiği renge en yakın bunlardı. Bence bu allık daha güzel ışık ve fotoğrafları hakediyor:( 


Pigmentasyonu ve kalıcılığı iyi. Tek seferde çok aşırı renk veren allıkları sevmem. Bu allığın renk vermesi bana göre tam kıvamında. Bir veya iki kez sürdüğümde tam istediğim rengi elde ediyorum.
Fiyatını 99 TL diye hatırlıyorum. İçeriği şu şekilde;

 
Ne diyeyim ben bu allığı çok sevdim. Daha önce denemediyseniz, yolunuz Sephora’ya düştüğünde bu allığa bir bakın derim:)

Bu arada 2 hafta kadar tatilde olacağım. Yazı yazamayabilirim. Twitter ve Instagramda olmaya devam edeceğim.

Instagram: yeldaninevi
Twitter:YeldaninEvi

Sevgiler,
Yelda

12 yorum:

  1. Rengi harika görünüyor! Bu allığı sevmekte haklısın :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum Coralista'yı :) En sorunsuz ve kullanışlı allıklardan biri bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hem çok kullanışlı hem de rengi harika canım:)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş Yeldacim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Rengine bayıldım! Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş hemen almam lazım rengine aşık oldum diyebilirimmm :)

    Blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, hemmen geliyorum:)

      Sil
  6. Bayıldım ne güzel bir renk o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ben de bayılıyorum rengine canım:)

      Sil