25 Haziran 2013 Salı

Marrakesh Oil Türkiye'den Gelen Hediyem:)


Merhaba,

Uzun süredir bloguma yazı yazamadım. Biliyorsunuz ülkemiz çok zor bir dönemden geçiyor. Benim de hiç ama hiç yazı yazmak gelmedi içimden. 

Anlayışınız için teşekkür ederek geçiyorum hediyeme.



Daha önce şu yazımda Marrakesh Oil Hair Styling Elixir'den bahsetmiş ve ne kadar memnun kaldığımı anlatmıştım. 

Marrakesh Oil Türkiye de sürpriz yaparak bana bu yağdan göndermiş. Buradan kendilerine bir kere daha teşekkür etmek istiyorum. Beni çok mutlu ettiniz:)

Sevgiler,
Yelda



2 yorum:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Haziran 2013 Salı

Marrakesh Oil Türkiye'den Gelen Hediyem:)


Merhaba,

Uzun süredir bloguma yazı yazamadım. Biliyorsunuz ülkemiz çok zor bir dönemden geçiyor. Benim de hiç ama hiç yazı yazmak gelmedi içimden. 

Anlayışınız için teşekkür ederek geçiyorum hediyeme.



Daha önce şu yazımda Marrakesh Oil Hair Styling Elixir'den bahsetmiş ve ne kadar memnun kaldığımı anlatmıştım. 

Marrakesh Oil Türkiye de sürpriz yaparak bana bu yağdan göndermiş. Buradan kendilerine bir kere daha teşekkür etmek istiyorum. Beni çok mutlu ettiniz:)

Sevgiler,
Yelda



2 yorum: