2 Mayıs 2013 Perşembe

Yeniler Yeniler Yeniler:)


Uzun zamandır kozmetik diyetindeydim. Arada ufak tefek bir şeyler aldım ama diyetteydim yani oruç değildim:)

Bu kadar yeter dedim ve uzun zamandır almak istediğim şeyleri bir hışımla aldım:)



MAC Paint Pot Painterly: Göz kapaklarındaki renk farklılıklarını azaltmak amacıyla ve far bazı olarak kullanılan bu paint pot çok seviliyor. Ben de merak edip aldım:) Fiyatı 54 TL.


MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer: Göz altlarım acayip kurudur. Hangi göz altı kremini kullanırsam kullanayım bu kuruluk geçmiyor. Eğer bana bu konuda yardımcı olabilecek bir göz kremi ve uygun bir  göz altı kapatıcısı öneriniz olursa çok memnun olurum. 
Bu kuruluktan dolayı her türlü göz altı kapatıcısı kuru kuru durup, göz altındaki kırışıklıklara doluyor. Bu bazın özellikle göz altı kapatıcılarına yönelik olduğunu ve göz altı kapatıcısının kırışıklıklara dolmasını azaltmak/kalıcılığını arttırmak için kullanıldığını görünce hemen almalıyım dedim. İşini güzel yaparsa elimdeki kapatıcıları da değerlendirmiş olurum. Şu sıralar deneme dönemindeyim. Biraz daha zaman geçsin, bu ürünle ilgili yorumlarımı mutlaka paylaşmak istiyorum. Fiyatı  87 TL.



Ecotools Airbrush Kapatıcı Fırçası: Göz altı kapatıcılarını sürmek için kullandım ve çok memnun kaldım. Kapatıcıyı rahatça yayabiliyorsunuz. Yumuşak bir fırça ve temizlemesi kolay. Fiyatı 10 TL civarında.


L'oreal Lumi Magique Aydınlatıcı Kalem: Göz altlarında aydınlık ve hafif ışıltılı görünümü seviyorum. Bu aydınlatıcıyı da bu sebeple aldım. Kapatıcılığı pek yok ama verdiği aydınlık görünüm güzel. 3 rengi var, bendeki 02-medium rengi olmasına ve çok açık tenli olmama rağmen rengi bana açık geldi. Almadan önce rengini mutlaka göz altlarınızda deneyin derim. Fiyatı 35 TL civarında.

Gördüğünüz gibi bu sefer hep gözlere çalıştım. Özlemişim kozmetik alışverişini:)

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. Paint potu bnde merak ediyorum bidahaki mac alisverismde almayı dusunuyorum.aydinlatici kalemden memnunmusun tavsiye edermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paint potu mutlaka deneyip almanı tavsiye ederim. Aydınlatıcı kalem, kapatıcı olarak değil de aydınlatıcı olarak güzel. Sadece rengi çok açık geldi bana. Almak istersen bunu da deneyip almakta fayda var:)

      Sil
  2. Güle güle kullan Yeldacım çok güzel şeyler almışsın :) Özellikle fırçayı çok merak ettim, Ecotools'un bu fırçaları yeni mi geldi acaba? hiç görmemiştim ben :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Ben de Ecotools'un bu fırçasını yeni gördüm. Galiba yeni gelmiş. Ben Gratis'ten aldım.

      Sil
  3. Herbalife'ın organik göz altı kremini denemelisin. hem küçük kırışıklıklara da çözüm oluyor. Hem de tüm yaşlar için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öneri için. Bu kreme de mutlaka bakacağım.

      Sil
  4. mac primerın yorumunu heyecanla bekliyorum. ben sampleını kullanmıştım ama çok bir fark görememiştim primersız haliyle. yine de içimde kalmadı değil, ah bu gözaltı sorunu :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha deneyeyim yorumlarımı mutlaka paylaşacağım. Ben de çok beklentiler içerisindeydim ama tam karşıladı diyemem. Belki göz altlarım gerçekten çok kuru olduğu içindir bilemiyorum. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. Çok güzel bir alışveriş olmuş.Diyeti bozduğuna değmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Diyetten çıktım rahatladım:)

      Sil
  6. Güle güle kullan kalite kokulu bir alışveriş olmuş ecottols fırçayı almayı dövüyorlar zaten şu sıralar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben bu fırçayı çok sevdim mutlaka denenmeli:)

      Sil
  7. göz çevresine susam veya üzümyağı çok iyi geliyor. avokado ve hindistan cevizi yağı kullananlar da çok. hiç yağ bezesi falan da yapmıyor, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim canım. Aktardan mı almak gerekiyor acaba? Ya da doa kozmetik'e bakabiliriz:)

      Sil
    2. ben rareblossom'dan almıştım kapanmadan önce, güvenilir yağ bulmak zor hakikaten.

      Sil
    3. Evet canım bence de her yağı almamak lazım. Rareblossom'dan da ben birşey alana kadar kapandı gitti:)

      Sil
    4. Reklam yapmış olmak istemiyorum. O tip yorumlara da sinir oluyorum zaten. Ama insan güvendiği bir şeyi de önermek istiyor. ;) Tabia markasının yağlarına da bakabilirsiniz. Kaliteli ve güvenilir ürünleri var. Online satışı olduğu gibi bazı eczanelerde de bulabilirsiniz. ;)

      Sil
    5. Ben de tabianın bir yağını kullandım pek sevmedim cildimi iyi nemlendirmedi ama göz çevresi için bu yağlarına bir bakayım:)

      Sil
  8. Bu fırçayı dün akşam aldım. :) Göz altına kapatıcı uygulamak için parmaklarımı tercih etsem de fırça çok tatlı. :) Denemek istedim. Umarım kullanabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fırçayla kapatıcıyı sürdükten sonra parmaklarımla kapatıcıyı yediriyorum. Bu fırçayı çok sevdim hep bunu kullanıyorum artık:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Mayıs 2013 Perşembe

Yeniler Yeniler Yeniler:)


Uzun zamandır kozmetik diyetindeydim. Arada ufak tefek bir şeyler aldım ama diyetteydim yani oruç değildim:)

Bu kadar yeter dedim ve uzun zamandır almak istediğim şeyleri bir hışımla aldım:)



MAC Paint Pot Painterly: Göz kapaklarındaki renk farklılıklarını azaltmak amacıyla ve far bazı olarak kullanılan bu paint pot çok seviliyor. Ben de merak edip aldım:) Fiyatı 54 TL.


MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer: Göz altlarım acayip kurudur. Hangi göz altı kremini kullanırsam kullanayım bu kuruluk geçmiyor. Eğer bana bu konuda yardımcı olabilecek bir göz kremi ve uygun bir  göz altı kapatıcısı öneriniz olursa çok memnun olurum. 
Bu kuruluktan dolayı her türlü göz altı kapatıcısı kuru kuru durup, göz altındaki kırışıklıklara doluyor. Bu bazın özellikle göz altı kapatıcılarına yönelik olduğunu ve göz altı kapatıcısının kırışıklıklara dolmasını azaltmak/kalıcılığını arttırmak için kullanıldığını görünce hemen almalıyım dedim. İşini güzel yaparsa elimdeki kapatıcıları da değerlendirmiş olurum. Şu sıralar deneme dönemindeyim. Biraz daha zaman geçsin, bu ürünle ilgili yorumlarımı mutlaka paylaşmak istiyorum. Fiyatı  87 TL.



Ecotools Airbrush Kapatıcı Fırçası: Göz altı kapatıcılarını sürmek için kullandım ve çok memnun kaldım. Kapatıcıyı rahatça yayabiliyorsunuz. Yumuşak bir fırça ve temizlemesi kolay. Fiyatı 10 TL civarında.


L'oreal Lumi Magique Aydınlatıcı Kalem: Göz altlarında aydınlık ve hafif ışıltılı görünümü seviyorum. Bu aydınlatıcıyı da bu sebeple aldım. Kapatıcılığı pek yok ama verdiği aydınlık görünüm güzel. 3 rengi var, bendeki 02-medium rengi olmasına ve çok açık tenli olmama rağmen rengi bana açık geldi. Almadan önce rengini mutlaka göz altlarınızda deneyin derim. Fiyatı 35 TL civarında.

Gördüğünüz gibi bu sefer hep gözlere çalıştım. Özlemişim kozmetik alışverişini:)

Sevgiler,
Yelda

20 yorum:

  1. Paint potu bnde merak ediyorum bidahaki mac alisverismde almayı dusunuyorum.aydinlatici kalemden memnunmusun tavsiye edermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paint potu mutlaka deneyip almanı tavsiye ederim. Aydınlatıcı kalem, kapatıcı olarak değil de aydınlatıcı olarak güzel. Sadece rengi çok açık geldi bana. Almak istersen bunu da deneyip almakta fayda var:)

      Sil
  2. Güle güle kullan Yeldacım çok güzel şeyler almışsın :) Özellikle fırçayı çok merak ettim, Ecotools'un bu fırçaları yeni mi geldi acaba? hiç görmemiştim ben :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Ben de Ecotools'un bu fırçasını yeni gördüm. Galiba yeni gelmiş. Ben Gratis'ten aldım.

      Sil
  3. Herbalife'ın organik göz altı kremini denemelisin. hem küçük kırışıklıklara da çözüm oluyor. Hem de tüm yaşlar için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öneri için. Bu kreme de mutlaka bakacağım.

      Sil
  4. mac primerın yorumunu heyecanla bekliyorum. ben sampleını kullanmıştım ama çok bir fark görememiştim primersız haliyle. yine de içimde kalmadı değil, ah bu gözaltı sorunu :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha deneyeyim yorumlarımı mutlaka paylaşacağım. Ben de çok beklentiler içerisindeydim ama tam karşıladı diyemem. Belki göz altlarım gerçekten çok kuru olduğu içindir bilemiyorum. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  5. Çok güzel bir alışveriş olmuş.Diyeti bozduğuna değmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Diyetten çıktım rahatladım:)

      Sil
  6. Güle güle kullan kalite kokulu bir alışveriş olmuş ecottols fırçayı almayı dövüyorlar zaten şu sıralar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben bu fırçayı çok sevdim mutlaka denenmeli:)

      Sil
  7. göz çevresine susam veya üzümyağı çok iyi geliyor. avokado ve hindistan cevizi yağı kullananlar da çok. hiç yağ bezesi falan da yapmıyor, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim canım. Aktardan mı almak gerekiyor acaba? Ya da doa kozmetik'e bakabiliriz:)

      Sil
    2. ben rareblossom'dan almıştım kapanmadan önce, güvenilir yağ bulmak zor hakikaten.

      Sil
    3. Evet canım bence de her yağı almamak lazım. Rareblossom'dan da ben birşey alana kadar kapandı gitti:)

      Sil
    4. Reklam yapmış olmak istemiyorum. O tip yorumlara da sinir oluyorum zaten. Ama insan güvendiği bir şeyi de önermek istiyor. ;) Tabia markasının yağlarına da bakabilirsiniz. Kaliteli ve güvenilir ürünleri var. Online satışı olduğu gibi bazı eczanelerde de bulabilirsiniz. ;)

      Sil
    5. Ben de tabianın bir yağını kullandım pek sevmedim cildimi iyi nemlendirmedi ama göz çevresi için bu yağlarına bir bakayım:)

      Sil
  8. Bu fırçayı dün akşam aldım. :) Göz altına kapatıcı uygulamak için parmaklarımı tercih etsem de fırça çok tatlı. :) Denemek istedim. Umarım kullanabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fırçayla kapatıcıyı sürdükten sonra parmaklarımla kapatıcıyı yediriyorum. Bu fırçayı çok sevdim hep bunu kullanıyorum artık:)

      Sil