27 Mayıs 2013 Pazartesi

Pastel Candy Color Collection Ojeler

Pastel'den bir süre önce çok güzel bir paket aldım. Paketin içinde şeker mi şeker renklerden oluşan Candy Color Koleksiyonuna ait ojeler bulunuyordu. Öncelikle Pastel'e çok teşekkür ederek başlamak istiyorum.

Candy Color Koleksiyonu tam baharlık, hatta yazlık pastel tonlarda 6 tane ojeden oluşuyor. Pastel renkleri zaten çok severim, koleksiyondaki renklere bayıldım.

Renklere bakar mısınız? Ne kadar tatlılar değil mi? 
Aslında oje sürmeyi çok seviyorum ama genelde üşeniyorum. Pek iyi süremiyorum, tırnaklarım da kısacık ama bu güzel renkleri sizinle paylaşmak istedim. Daha önce hiç oje yazısı yazmamıştım bu arada:) 

Ojelerin yapılarını sevdim, 2 katta tam renklerini veriyorlar.

Bu yeni ojeler de diğer Pastel ojeleri gibi Avrupa standartlarında üretiliyor. 4 zararlı madde olan Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde resin maddelerini içermiyor. Bu özelliği ile gönlümü ayrı bir fethetti ojeler:)
Fiyatları 2,6 TL.
Siz bu koleksiyonu denediniz mi? En çok hangi rengi beğendiniz?

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Yumuşacık renkleri ^_^ Güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:* <3 <3 <3

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Pastel Candy Color Collection Ojeler

Pastel'den bir süre önce çok güzel bir paket aldım. Paketin içinde şeker mi şeker renklerden oluşan Candy Color Koleksiyonuna ait ojeler bulunuyordu. Öncelikle Pastel'e çok teşekkür ederek başlamak istiyorum.

Candy Color Koleksiyonu tam baharlık, hatta yazlık pastel tonlarda 6 tane ojeden oluşuyor. Pastel renkleri zaten çok severim, koleksiyondaki renklere bayıldım.

Renklere bakar mısınız? Ne kadar tatlılar değil mi? 
Aslında oje sürmeyi çok seviyorum ama genelde üşeniyorum. Pek iyi süremiyorum, tırnaklarım da kısacık ama bu güzel renkleri sizinle paylaşmak istedim. Daha önce hiç oje yazısı yazmamıştım bu arada:) 

Ojelerin yapılarını sevdim, 2 katta tam renklerini veriyorlar.

Bu yeni ojeler de diğer Pastel ojeleri gibi Avrupa standartlarında üretiliyor. 4 zararlı madde olan Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde resin maddelerini içermiyor. Bu özelliği ile gönlümü ayrı bir fethetti ojeler:)
Fiyatları 2,6 TL.
Siz bu koleksiyonu denediniz mi? En çok hangi rengi beğendiniz?

Sevgiler,
Yelda

2 yorum:

  1. Yumuşacık renkleri ^_^ Güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:* <3 <3 <3

      Sil