12 Mayıs 2013 Pazar

Marrakesh Oil Saç Şekillendirme Yağı (Hair Styling Elixir)


Bu saç şekillendirme yağı ilk olarak Lilakutu ile gelmişti. Saçları sertleştiren, yapıştıran, ağırlaştıran ve ıslak bir görünüm veren saç şekillendiricileri hiç sevmiyorum. Bu yüzden pek fazla köpük bile kullanamıyorum. Bu saç şekillendirme yağını ilk uyguladığımda çok sevdim ve hemen siparişi verdim.

İçinde argan yağı ve kenevir tohumu yağı da bulunuyor. Argan yağını saç bakım ürünlerinde sıkça görüyoruz. Kenevir tohumu yağını da ilk defa duyuyorum. Bu yağlar sayesinde saçları şekillendirirken zarar da vermiyor.  

Saçlarım çok kuru ve yıkayıp kuruttuktan sonra kabarıp acayip elektrikleniyor. Aslında ben buna saçlarım tüleriyor diyorum ama bazı arkadaşlarım anlamıyor. Tülermek ne demek diyorlar:) Neyse bu saç şekillendirme yağı hem şekillendirmeyi kolaylaştırıyor hem de saçları yumuşatıyor. En sevdiğim özelliği bu.

Elektriklenmeyi de azaltıyor ama malesef tamamen yok etmiyor. Benim saçlarım çok çok kuru bunu da göz önünde bulundurmak lazım. 

Bir de uyguladıktan sonra saçları daha sağlıklı ve parlak gösteriyor.

Ben saçlarımı yıkadıktan sonra 2-3 kez elime sıkıp nemli saçıma uyguluyorum ve şekillendiriyorum. Yarısından çoğunu bitirdim sanırım, çok sevdiğimden bitmesini istemediğim ender ürünlerden kendisi.

İçinde alkol bulunmuyor. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Oldukça sade bir içerik değil mi?


Her ne kadar adı Marrakesh Oil olsa da Amerika ürünü kendisi. Marrakesh Oil'i Lilakutu'dan alabilirsiniz. Başka yerde satılıyor mu bilmiyorum. Ben zamanında bulamamıştım. 60 ml. ve fiyatı 78 TL. Evet tek kötü yanı fiyatı:(

Çok az sürüldüğü için bereketli bir ürün. Ben alalı 1 yıl olmuş daha bitiremedim. Ama her yıkamada bunu kullanmıyorum. Başka saç şekillendirme ürünlerini de kullandığım oluyor. En çok bunu seviyorum ama:)

Siz saç şekillendirmede neler kullanıyorsunuz? Hiç şöyle sertleştirmeden şekillendiren bir köpük bulamadım. Var mı bir öneriniz?

Sevgiler,
Yelda

6 yorum:

  1. Yelda hanım bu yagı nerden temin edebilirim... şimdiden cevabınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lilakutu'dan almıştım. http://www.lilakutu.com/
      Sevgiler

      Sil
  2. içinde paraben var silikon var çok gereksiz:/

    YanıtlaSil
  3. Ben sahsen Marrakesh Oil'i beğenmedim. Dün tester'ını kullandım, yoğunluğu fena değil, ancak kokusu bana çok ağır geldi. Şekerli yoğun bir kokusu var, bir süre sonra midemi bulandırdı koku, hala da geçmedi. Nemli saça sürdükten 1-2 saat sonra saç düzleştiricisi kullanırken de yağın henüz buharlaşmamış olduğunu gördüm çünkü saçlarım yağlı ip ip bölümlere ayrıldı. İlerleyen saatlerde normale döndü. Ben Sim Sensitive Miracle Elixir Saç Bakım Yağı'nı denemenizi öneririm. Bir süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Daha iyisi var mı diye diğer arganları da deniyorum ara ara ama henüz bulamadım. Daha önce Kiehl's, Loreal Matrix vs denemiştim. Kiehl's daha çok vücut için güzel diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kokusu kötü gelmiyor ama beğenmeyenler olabilir tabii. Dediğiniz yağa da bakayım. Teşekkür ederim öneriniz için:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

12 Mayıs 2013 Pazar

Marrakesh Oil Saç Şekillendirme Yağı (Hair Styling Elixir)


Bu saç şekillendirme yağı ilk olarak Lilakutu ile gelmişti. Saçları sertleştiren, yapıştıran, ağırlaştıran ve ıslak bir görünüm veren saç şekillendiricileri hiç sevmiyorum. Bu yüzden pek fazla köpük bile kullanamıyorum. Bu saç şekillendirme yağını ilk uyguladığımda çok sevdim ve hemen siparişi verdim.

İçinde argan yağı ve kenevir tohumu yağı da bulunuyor. Argan yağını saç bakım ürünlerinde sıkça görüyoruz. Kenevir tohumu yağını da ilk defa duyuyorum. Bu yağlar sayesinde saçları şekillendirirken zarar da vermiyor.  

Saçlarım çok kuru ve yıkayıp kuruttuktan sonra kabarıp acayip elektrikleniyor. Aslında ben buna saçlarım tüleriyor diyorum ama bazı arkadaşlarım anlamıyor. Tülermek ne demek diyorlar:) Neyse bu saç şekillendirme yağı hem şekillendirmeyi kolaylaştırıyor hem de saçları yumuşatıyor. En sevdiğim özelliği bu.

Elektriklenmeyi de azaltıyor ama malesef tamamen yok etmiyor. Benim saçlarım çok çok kuru bunu da göz önünde bulundurmak lazım. 

Bir de uyguladıktan sonra saçları daha sağlıklı ve parlak gösteriyor.

Ben saçlarımı yıkadıktan sonra 2-3 kez elime sıkıp nemli saçıma uyguluyorum ve şekillendiriyorum. Yarısından çoğunu bitirdim sanırım, çok sevdiğimden bitmesini istemediğim ender ürünlerden kendisi.

İçinde alkol bulunmuyor. İçeriğine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Oldukça sade bir içerik değil mi?


Her ne kadar adı Marrakesh Oil olsa da Amerika ürünü kendisi. Marrakesh Oil'i Lilakutu'dan alabilirsiniz. Başka yerde satılıyor mu bilmiyorum. Ben zamanında bulamamıştım. 60 ml. ve fiyatı 78 TL. Evet tek kötü yanı fiyatı:(

Çok az sürüldüğü için bereketli bir ürün. Ben alalı 1 yıl olmuş daha bitiremedim. Ama her yıkamada bunu kullanmıyorum. Başka saç şekillendirme ürünlerini de kullandığım oluyor. En çok bunu seviyorum ama:)

Siz saç şekillendirmede neler kullanıyorsunuz? Hiç şöyle sertleştirmeden şekillendiren bir köpük bulamadım. Var mı bir öneriniz?

Sevgiler,
Yelda

6 yorum:

  1. Yelda hanım bu yagı nerden temin edebilirim... şimdiden cevabınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lilakutu'dan almıştım. http://www.lilakutu.com/
      Sevgiler

      Sil
  2. içinde paraben var silikon var çok gereksiz:/

    YanıtlaSil
  3. Ben sahsen Marrakesh Oil'i beğenmedim. Dün tester'ını kullandım, yoğunluğu fena değil, ancak kokusu bana çok ağır geldi. Şekerli yoğun bir kokusu var, bir süre sonra midemi bulandırdı koku, hala da geçmedi. Nemli saça sürdükten 1-2 saat sonra saç düzleştiricisi kullanırken de yağın henüz buharlaşmamış olduğunu gördüm çünkü saçlarım yağlı ip ip bölümlere ayrıldı. İlerleyen saatlerde normale döndü. Ben Sim Sensitive Miracle Elixir Saç Bakım Yağı'nı denemenizi öneririm. Bir süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Daha iyisi var mı diye diğer arganları da deniyorum ara ara ama henüz bulamadım. Daha önce Kiehl's, Loreal Matrix vs denemiştim. Kiehl's daha çok vücut için güzel diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kokusu kötü gelmiyor ama beğenmeyenler olabilir tabii. Dediğiniz yağa da bakayım. Teşekkür ederim öneriniz için:)

      Sil