19 Mayıs 2013 Pazar

Kore Alışverişim (Skin Food, Etude House, The Face Shop, Missha)


Uzakdoğu markalarını hep çok merak ediyordum. Sevgili Luna'nın blogunda Roseroseshop'tan alışveriş yapıp memnun kaldığını görünce ben de sipariş verdim ve şu güzellikleri aldım:)

SKIN FOOD Avocado Rich Eye Balm: Göz altlarım çok kuru. Umarım bu göz balmı bir çözüm olur. Fiyatı 11$.
SKIN FOOD Salmon Dark Circle Concealer Cream NO.01: Göz altlarım çok kuru olduğu için göz altı kapatıcıları hep kırışıklıklara doluyor. Bu göz altı kapatıcısı genelde çok seviliyor. Umarım ben de severim. Fiyatı 8$.
MISSHA M Perfect Cover Blemish Balm BB Cream - No.21 / 20ml: Missha BB Kremi denemeyen bir ben kaldım herhalde. Denemek için küçük boyunu aldım. Fiyatı 6,24$. Buradaki fiyatlara göre çok iyi.
Ben bunları yemez miyim? Çok tatlı değiller mi?

THE FACE SHOP Lovely ME:EX Dessert Lip Balm (Strawberry): Bir lip balm hastası olarak bu lip balmın görüntüsüne bayıldım. Fiyatı 6,9$.
THE FACE SHOP Lovely ME:EX Mini Pet Perfume Hand Cream (White Floral)-El Kremi: Bu minik kediciği yerim ben. Bayıldım bayıldım:) İçindeki krem bitince başka kremleri doldurup doldurup kullanırım..Fiyatı 4,9$.
ETUDE HOUSE Missing U Hand Cream I can fly-Cerulean Warbler-El Kremi: Peki bunu ben yemez miyim? Bence kesin yerim:) Fiyatı 5,5$.

Son olarak Roseroseshoptan çok memnun kaldım diyebilirim. Ürünler elime sorunsuz 1,5 haftada ulaştı. Tabii biliyorsunuz yurt dışı kozmetik alışverişinde ürünlerin elinize ulaşmama riski her zaman var. Bu riski göze alarak sipariş vermek gerek. 
Kargo ücreti 8,47$. İlginç bir şekilde sepete ürün ekledikçe kargo ücreti de artıyor ama bence bu güzelliklere değer:)

Sevgiler,
Yelda



42 yorum:

  1. Öncelikle aldıklarına bayıldım! Salmon concealer'ı ben de aldım bu hafta, umarım denilen kadar iyidir. :)

    Ben genelde birkaç satıcı içinde değerlendirme yapıp alıyorum en ucuzunu seçip. Senin seçtiğin satıcı benim listemde de var, ağırlığa göre kargo ücreti belirleyenlerden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de hepsine bayıldım:) Bu direkt satış yapan bir site. Demek ebay gibi sitelerde de dukkanları var. Sen nereden aldın? Sen de şimdiden güle güle kullan canım:)

      Sil
  2. Benim genelde aldığım satıcı Rubyruby, dükkanına bir bakmanı öneririm çok yeni koleksiyonlar hemen onda olmuyor ama genelde fiyatları gayet uygun, kargo ücreti de almıyor ve hep 10 gün içinde ulaşıyor bana, 6-7 kez aldım hiç sorun yaşamadım. :)

    Göz balmının, kapatıcının ve bb kremin yazısını merakla bekliyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bilgi için:) rubyruby ebayde satıcı di mi?

      Sil
    2. http://stores.ebay.com/RubyRubyshop?_rdc=1 linki burada, eğer istersen listemdeki tüm satıcıları yazabilirim. :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canım, şimdi yormayayım seni:) rubyruby, rosroseshop'da da var, birbirleriyle bağlantılılar herhalde..

      Sil
    4. kedili olan verdiğiniz linkde daha pahalı

      Sil
    5. like-a-cat ben seni yormayı göze alarak istesem satıcı listeni? Bu tarz satış yerlerinden ürküyorum çünkü. Satıcılar için bilindik bir referans iyi olurdu doğrusu. :) Blogunu da izlemeye aldım. Burda yorum çok uzun olur dersen bir yazı da yazabilirsin, o şekilde de okuyabilirim yani. ;)

      Sil
    6. Yıldız: yooo şimdi baktım aynı fiyat 4,9$. Başka bir yere mi baktınız acaba?

      Sil
  3. El kemleri çok şekermiş:) güle güle kullan Yeldacığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. kediye bayıldım ama hiç el kremi süremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kediye bayıldım:) aaa nasıl el kremi süremiyor musun? Ben o kadar çok sürüyorum ki anlatamam:)

      Sil
  5. Göz balmını çok merak ettim :)
    Ayrıca minişlerde çok tatlıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi çok tatlılar:)) göz balmını bir süre kullandıktan sonra yazısını yazmayı planlıyorum..

      Sil
  6. Hepsi çok güzeller.Çok beğendim aldıklarını.Bu ara bloglarda sık sık görüp epeyce hevesleniyorum kore alışverişlerine.Güle güle kullan tümünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) ben de merakıma yenik düştüm:)

      Sil
  7. bu bb kremi de ilk bulanların koreliler olduğunu düşününce, bu ürünler iyi ürünler oolmalı diye bekliyorum. Güle güle kullan. Bu siteyi bende deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de buna güvenerek sipariş vermiştim. Bb krem bunlardan çıktığına göre diğer ürünler de iyidir diye. Yoksa uzakdoğudan ürün almaya cesaret edemezdim herhalde:)) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Hayırlı olsun ürünlerin. :) Skinfoodun kapatıcısını ben de merak ediyorum. Alabilme imkanım yok sanıyordum ama varmış. Mutlu oldum. :) Ama bir kaç sorum var. ;) Kapatıcının rengine nasıl karar verdin? Bunlar kozmetik kategorisine girmiyor mu? Gümrük olayını nasıl hallettin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) benim ten rengim çok açık nw15. Bu yüzden en açık olanı alayım dedim. Bir dahakine orta tonda olanı da almayı düşünüyorum. Karıştırıp kullanırım. Birazcık açık geldi gözüme..siparişten sonra mail attım ama onlar zaten paketin üzerine kozmetikle ilgili birşey yazmamışlar. Fancy goods yazmışlar. Ama yine de kozmetik alışverişi her zaman riskli bir garantisi yok:(

      Sil
  9. Tatlım bende almak ıstıyorum bu bb kremden benimkisi bitti :) şu kapatıcıda çok güzel demişlerdi Fatmacık söylemişti bana da:) nasıl alışveriş yaptın risk tabii ki var ama nasıl alsam bilemedim kapatıcı sana koyu mu geldi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben siparişi verdikten sonra mail attım kozmetik yazmayındiye. Ama onlar zaten kozmetik yazmamışlar paketin üzerine. Fancy goods yazmışlar. Benim ten rengim nw15 gibi baya açık. En açığı aldım, gözüme biraz açık geldi. Memnun kalırsam bir sonrakinde bir koyusunu alıp karıştırıp kullansam mı diyorum. Teşekkür ederim canım yorumun için:)

      Sil
  10. Bindim bir alamete gidiyorum kıyamete. :) Şimdi ben de verdim siparişimi aynı siteye. :) Uzun zamandır yurtdışı siparişleri aklımı kurcalıyordu, açılışı RT fırçalar ile yaparım diye düşünüyordum ama yazını okuyunca çok gaza geldim. :) 2 gündür biraz öyle düşündüm, biraz böyle düşündüm sonunda skinfood salmon dark circle concealer ile bir sürü skinfood testerı sipariş ettim. :) Almak istediğim başka ürünler de vardı ama bakalım, bu gelirse devamını da veririm siparişlerin. :) Güzel olan tester ürünler ve kağıt maskelerde belli bir sayıya kadar kargo ücreti artmıyor. :)
    Ben de siparişle ilgili not kısmına yazdım, paketin üzerine fancy good yazın diye. Umarım bir problem çıkmaz. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım umarım seninkiler de sorunsuz ulaşır işallah canım..şimdiden güle güle kullan:)

      Sil
  11. Harika şeyler almışsın :) bende çok istiyorum ancak kredi kartı kullanmadigim için alamıyorum:'( ahh ahh hep içim gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) tühh kredi kartsız çok zor canım ya..

      Sil
    2. Evet sadece uzaktan bakmak kalıyor geriye

      Sil
  12. Merhaba, artık Etude House ürünlerini bulabileceğiniz bir site var, hemde bekletmeden stoktan gönderiliyor. www.sihirliaynam.com belki görüşseniz kapıda ödeme olarak da gönderebilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bilgi için:) bu siteye de bakayım..

      Sil
    2. orası çok daha pahalı

      Sil
  13. merhaba yelda öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkürler. hepsi çok tatlılar:) roseroseshop dan nasıl sipariş veriyoruz turkiyeye geliyomu ve gelince nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roseroseshoptan diğer sitelerde olduğu gibi sipariş veriliyor. Kredi kartı ya da paypal ile ödeme yapabiliyorsun. Benim siparişim geldi ama yurt dışı alışverişi riskli, gelmeme ihtimali her zaman var.
      Sipariş verirken bu riski almak lazım. Adrese kadar ptt kargo ile geliyor. Umarım faydalı olabilmişimdir:)

      Sil
  14. selam ben de burdan sipariş vermek istedim ama sadece paypalle ödeme seçeneği çıktı, kredi kartı ödeme seçeneği gözükmüyor. sorun bende olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben paypal ile ödediğim için tam emin olamıyorum ama sitede visa ve mastercard logosu var. Bir daha deneyin isterseniz.

      Sil
  15. Merhaba ben de Kore kozmetiğine bayılıyorum :)
    Sitemde bazı ürünlerinden bahsediyorum bakmak isterseniz :
    http://meishenmeweishenme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. ürünleri aldığımızda gümrükte sorun olma ihtimali var mı? ben yasak diye bir şey duymuştumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da bahsettiğim gibi yurt dışından kozmetik alışverişi yaparken ürünlerin gelmeme riski her zaman var. Gümrükte sorun olabilir. Sipariş verirken riski göze almak gerek.

      Sil
  17. The faceshop urunlerini yakinda http://www.thefaceshopturkiye.com/ dan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Mayıs 2013 Pazar

Kore Alışverişim (Skin Food, Etude House, The Face Shop, Missha)


Uzakdoğu markalarını hep çok merak ediyordum. Sevgili Luna'nın blogunda Roseroseshop'tan alışveriş yapıp memnun kaldığını görünce ben de sipariş verdim ve şu güzellikleri aldım:)

SKIN FOOD Avocado Rich Eye Balm: Göz altlarım çok kuru. Umarım bu göz balmı bir çözüm olur. Fiyatı 11$.
SKIN FOOD Salmon Dark Circle Concealer Cream NO.01: Göz altlarım çok kuru olduğu için göz altı kapatıcıları hep kırışıklıklara doluyor. Bu göz altı kapatıcısı genelde çok seviliyor. Umarım ben de severim. Fiyatı 8$.
MISSHA M Perfect Cover Blemish Balm BB Cream - No.21 / 20ml: Missha BB Kremi denemeyen bir ben kaldım herhalde. Denemek için küçük boyunu aldım. Fiyatı 6,24$. Buradaki fiyatlara göre çok iyi.
Ben bunları yemez miyim? Çok tatlı değiller mi?

THE FACE SHOP Lovely ME:EX Dessert Lip Balm (Strawberry): Bir lip balm hastası olarak bu lip balmın görüntüsüne bayıldım. Fiyatı 6,9$.
THE FACE SHOP Lovely ME:EX Mini Pet Perfume Hand Cream (White Floral)-El Kremi: Bu minik kediciği yerim ben. Bayıldım bayıldım:) İçindeki krem bitince başka kremleri doldurup doldurup kullanırım..Fiyatı 4,9$.
ETUDE HOUSE Missing U Hand Cream I can fly-Cerulean Warbler-El Kremi: Peki bunu ben yemez miyim? Bence kesin yerim:) Fiyatı 5,5$.

Son olarak Roseroseshoptan çok memnun kaldım diyebilirim. Ürünler elime sorunsuz 1,5 haftada ulaştı. Tabii biliyorsunuz yurt dışı kozmetik alışverişinde ürünlerin elinize ulaşmama riski her zaman var. Bu riski göze alarak sipariş vermek gerek. 
Kargo ücreti 8,47$. İlginç bir şekilde sepete ürün ekledikçe kargo ücreti de artıyor ama bence bu güzelliklere değer:)

Sevgiler,
Yelda



42 yorum:

  1. Öncelikle aldıklarına bayıldım! Salmon concealer'ı ben de aldım bu hafta, umarım denilen kadar iyidir. :)

    Ben genelde birkaç satıcı içinde değerlendirme yapıp alıyorum en ucuzunu seçip. Senin seçtiğin satıcı benim listemde de var, ağırlığa göre kargo ücreti belirleyenlerden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de hepsine bayıldım:) Bu direkt satış yapan bir site. Demek ebay gibi sitelerde de dukkanları var. Sen nereden aldın? Sen de şimdiden güle güle kullan canım:)

      Sil
  2. Benim genelde aldığım satıcı Rubyruby, dükkanına bir bakmanı öneririm çok yeni koleksiyonlar hemen onda olmuyor ama genelde fiyatları gayet uygun, kargo ücreti de almıyor ve hep 10 gün içinde ulaşıyor bana, 6-7 kez aldım hiç sorun yaşamadım. :)

    Göz balmının, kapatıcının ve bb kremin yazısını merakla bekliyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bilgi için:) rubyruby ebayde satıcı di mi?

      Sil
    2. http://stores.ebay.com/RubyRubyshop?_rdc=1 linki burada, eğer istersen listemdeki tüm satıcıları yazabilirim. :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canım, şimdi yormayayım seni:) rubyruby, rosroseshop'da da var, birbirleriyle bağlantılılar herhalde..

      Sil
    4. kedili olan verdiğiniz linkde daha pahalı

      Sil
    5. like-a-cat ben seni yormayı göze alarak istesem satıcı listeni? Bu tarz satış yerlerinden ürküyorum çünkü. Satıcılar için bilindik bir referans iyi olurdu doğrusu. :) Blogunu da izlemeye aldım. Burda yorum çok uzun olur dersen bir yazı da yazabilirsin, o şekilde de okuyabilirim yani. ;)

      Sil
    6. Yıldız: yooo şimdi baktım aynı fiyat 4,9$. Başka bir yere mi baktınız acaba?

      Sil
  3. El kemleri çok şekermiş:) güle güle kullan Yeldacığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. kediye bayıldım ama hiç el kremi süremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kediye bayıldım:) aaa nasıl el kremi süremiyor musun? Ben o kadar çok sürüyorum ki anlatamam:)

      Sil
  5. Göz balmını çok merak ettim :)
    Ayrıca minişlerde çok tatlıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi çok tatlılar:)) göz balmını bir süre kullandıktan sonra yazısını yazmayı planlıyorum..

      Sil
  6. Hepsi çok güzeller.Çok beğendim aldıklarını.Bu ara bloglarda sık sık görüp epeyce hevesleniyorum kore alışverişlerine.Güle güle kullan tümünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) ben de merakıma yenik düştüm:)

      Sil
  7. bu bb kremi de ilk bulanların koreliler olduğunu düşününce, bu ürünler iyi ürünler oolmalı diye bekliyorum. Güle güle kullan. Bu siteyi bende deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de buna güvenerek sipariş vermiştim. Bb krem bunlardan çıktığına göre diğer ürünler de iyidir diye. Yoksa uzakdoğudan ürün almaya cesaret edemezdim herhalde:)) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Hayırlı olsun ürünlerin. :) Skinfoodun kapatıcısını ben de merak ediyorum. Alabilme imkanım yok sanıyordum ama varmış. Mutlu oldum. :) Ama bir kaç sorum var. ;) Kapatıcının rengine nasıl karar verdin? Bunlar kozmetik kategorisine girmiyor mu? Gümrük olayını nasıl hallettin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) benim ten rengim çok açık nw15. Bu yüzden en açık olanı alayım dedim. Bir dahakine orta tonda olanı da almayı düşünüyorum. Karıştırıp kullanırım. Birazcık açık geldi gözüme..siparişten sonra mail attım ama onlar zaten paketin üzerine kozmetikle ilgili birşey yazmamışlar. Fancy goods yazmışlar. Ama yine de kozmetik alışverişi her zaman riskli bir garantisi yok:(

      Sil
  9. Tatlım bende almak ıstıyorum bu bb kremden benimkisi bitti :) şu kapatıcıda çok güzel demişlerdi Fatmacık söylemişti bana da:) nasıl alışveriş yaptın risk tabii ki var ama nasıl alsam bilemedim kapatıcı sana koyu mu geldi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben siparişi verdikten sonra mail attım kozmetik yazmayındiye. Ama onlar zaten kozmetik yazmamışlar paketin üzerine. Fancy goods yazmışlar. Benim ten rengim nw15 gibi baya açık. En açığı aldım, gözüme biraz açık geldi. Memnun kalırsam bir sonrakinde bir koyusunu alıp karıştırıp kullansam mı diyorum. Teşekkür ederim canım yorumun için:)

      Sil
  10. Bindim bir alamete gidiyorum kıyamete. :) Şimdi ben de verdim siparişimi aynı siteye. :) Uzun zamandır yurtdışı siparişleri aklımı kurcalıyordu, açılışı RT fırçalar ile yaparım diye düşünüyordum ama yazını okuyunca çok gaza geldim. :) 2 gündür biraz öyle düşündüm, biraz böyle düşündüm sonunda skinfood salmon dark circle concealer ile bir sürü skinfood testerı sipariş ettim. :) Almak istediğim başka ürünler de vardı ama bakalım, bu gelirse devamını da veririm siparişlerin. :) Güzel olan tester ürünler ve kağıt maskelerde belli bir sayıya kadar kargo ücreti artmıyor. :)
    Ben de siparişle ilgili not kısmına yazdım, paketin üzerine fancy good yazın diye. Umarım bir problem çıkmaz. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım umarım seninkiler de sorunsuz ulaşır işallah canım..şimdiden güle güle kullan:)

      Sil
  11. Harika şeyler almışsın :) bende çok istiyorum ancak kredi kartı kullanmadigim için alamıyorum:'( ahh ahh hep içim gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) tühh kredi kartsız çok zor canım ya..

      Sil
    2. Evet sadece uzaktan bakmak kalıyor geriye

      Sil
  12. Merhaba, artık Etude House ürünlerini bulabileceğiniz bir site var, hemde bekletmeden stoktan gönderiliyor. www.sihirliaynam.com belki görüşseniz kapıda ödeme olarak da gönderebilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bilgi için:) bu siteye de bakayım..

      Sil
    2. orası çok daha pahalı

      Sil
  13. merhaba yelda öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkürler. hepsi çok tatlılar:) roseroseshop dan nasıl sipariş veriyoruz turkiyeye geliyomu ve gelince nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roseroseshoptan diğer sitelerde olduğu gibi sipariş veriliyor. Kredi kartı ya da paypal ile ödeme yapabiliyorsun. Benim siparişim geldi ama yurt dışı alışverişi riskli, gelmeme ihtimali her zaman var.
      Sipariş verirken bu riski almak lazım. Adrese kadar ptt kargo ile geliyor. Umarım faydalı olabilmişimdir:)

      Sil
  14. selam ben de burdan sipariş vermek istedim ama sadece paypalle ödeme seçeneği çıktı, kredi kartı ödeme seçeneği gözükmüyor. sorun bende olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben paypal ile ödediğim için tam emin olamıyorum ama sitede visa ve mastercard logosu var. Bir daha deneyin isterseniz.

      Sil
  15. Merhaba ben de Kore kozmetiğine bayılıyorum :)
    Sitemde bazı ürünlerinden bahsediyorum bakmak isterseniz :
    http://meishenmeweishenme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. ürünleri aldığımızda gümrükte sorun olma ihtimali var mı? ben yasak diye bir şey duymuştumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da bahsettiğim gibi yurt dışından kozmetik alışverişi yaparken ürünlerin gelmeme riski her zaman var. Gümrükte sorun olabilir. Sipariş verirken riski göze almak gerek.

      Sil
  17. The faceshop urunlerini yakinda http://www.thefaceshopturkiye.com/ dan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil