28 Mayıs 2013 Salı

Kiko Cosmetics Colour Explosion Multi-Tone Allık

Burada Kiko'dan yaptığım alışverişten bahsetmiştim. Öncelikle Kiko Cosmetics bir İtalyan markası ve Türkiye'de maalesef satılmıyor. Ürün çeşitliliği çok iyi ve fiyatlar oldukça uygun. İtalya'ya giderseniz mutlaka bir Kiko mağazasına uğrayın derim.


Bugün bahsedeceğim allık limited edition. Bendeki rengi 01-Wild Sienna.


İlk olarak ambalajı ve görüntüsüyle benim gönlümü fethetti. Deneme şansım yoktu tabii, direkt görüntüsüne bakarak aldım:)


3 renkten oluşuyor. Ayrı ayrı ya da karıştırarak kullanabilirsiniz. Rengini ben çok sevdim. Bazen sağdaki 2 rengi bazen de hepsini karıştırarak kullanıyorum. 
Allıkta en sağdaki renk işaret parmağımda, ortadaki orta parmağımda, en soldaki de yüzük parmağımda..


Elimde alttaki renk sağdaki 2 rengin karışımı, üstteki ise 3 rengin karışımı.


Rengini çok güzel veriyor. Hatta bazen çok oluyor. Çok yoğun renkli allıkları sevmiyorsanız seyrek kıllı ya da duo fibre fırçayla kullanmakta fayda var.

Kalıcılığı da çok iyi. Sabah sürünce neredeyse akşama kadar etkisini gösteriyor. Tabi yoğunlukta biraz azalma oluyor.

Tozutma problemi pek yok. Kullanılan fırçaya göre değişiyor. Real Techniques allık fırçasıyla hiç tozutmuyor mesela.

Kısacası bu allığı ben çok sevdim!!

Kiko Cosmetics'in diğer ürünlerini de incelemek isterseniz sizi buraya alalım.

Sevgiler
Yelda


16 yorum:

  1. Kendisi de ambalajıda çok güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. İlk yazdığında bayılmıştım bu allığa, gerçekten rengi de çok güzelmiş (ve tam senin tenine uygun!). Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengine ben de bayıldım başak'cım. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Görüntüsü çok güzelmiş, renk de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demre'cim:)

      Sil
  4. Çok tatlı bir şey yahu :)) Güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Kermy'cim çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Çok sevdim allığı, araştırdım ama malesef online alışveriş yaptığım sitelerde yok... Neyse ki yakın zamanda yurtdışına çıkacağım da alabileceğim. :) Çok güzel bir renk, güzel günlerde kullan ve bir makyaj yaparsan bununla, lütfen paylaş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de online olarak Kiko satan bir yer göremedim. Çok güzel bir marka keşke TR'de olsaydı. Ne güzel yurt dışına gidince alırsın:) çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. waaaauww bayıldım allığa keşke burada da olsaydı:( güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah keşke:) çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  7. Ne kadar güzel görünüyor, renkleri tam senlikmiş canım.. Güle güle kullan^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim rengini canım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. canım sen şimdi italya'ya gidince bir tane de bana alıyorsun çok beğendim çok güzel iyi günlerde kullan
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke bi italya'ya gitsem mağazayı alıp gelirim çok teşekkür ederim canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Mayıs 2013 Salı

Kiko Cosmetics Colour Explosion Multi-Tone Allık

Burada Kiko'dan yaptığım alışverişten bahsetmiştim. Öncelikle Kiko Cosmetics bir İtalyan markası ve Türkiye'de maalesef satılmıyor. Ürün çeşitliliği çok iyi ve fiyatlar oldukça uygun. İtalya'ya giderseniz mutlaka bir Kiko mağazasına uğrayın derim.


Bugün bahsedeceğim allık limited edition. Bendeki rengi 01-Wild Sienna.


İlk olarak ambalajı ve görüntüsüyle benim gönlümü fethetti. Deneme şansım yoktu tabii, direkt görüntüsüne bakarak aldım:)


3 renkten oluşuyor. Ayrı ayrı ya da karıştırarak kullanabilirsiniz. Rengini ben çok sevdim. Bazen sağdaki 2 rengi bazen de hepsini karıştırarak kullanıyorum. 
Allıkta en sağdaki renk işaret parmağımda, ortadaki orta parmağımda, en soldaki de yüzük parmağımda..


Elimde alttaki renk sağdaki 2 rengin karışımı, üstteki ise 3 rengin karışımı.


Rengini çok güzel veriyor. Hatta bazen çok oluyor. Çok yoğun renkli allıkları sevmiyorsanız seyrek kıllı ya da duo fibre fırçayla kullanmakta fayda var.

Kalıcılığı da çok iyi. Sabah sürünce neredeyse akşama kadar etkisini gösteriyor. Tabi yoğunlukta biraz azalma oluyor.

Tozutma problemi pek yok. Kullanılan fırçaya göre değişiyor. Real Techniques allık fırçasıyla hiç tozutmuyor mesela.

Kısacası bu allığı ben çok sevdim!!

Kiko Cosmetics'in diğer ürünlerini de incelemek isterseniz sizi buraya alalım.

Sevgiler
Yelda


16 yorum:

  1. Kendisi de ambalajıda çok güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. İlk yazdığında bayılmıştım bu allığa, gerçekten rengi de çok güzelmiş (ve tam senin tenine uygun!). Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengine ben de bayıldım başak'cım. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Görüntüsü çok güzelmiş, renk de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demre'cim:)

      Sil
  4. Çok tatlı bir şey yahu :)) Güle güle kullan Yeldacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Kermy'cim çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Çok sevdim allığı, araştırdım ama malesef online alışveriş yaptığım sitelerde yok... Neyse ki yakın zamanda yurtdışına çıkacağım da alabileceğim. :) Çok güzel bir renk, güzel günlerde kullan ve bir makyaj yaparsan bununla, lütfen paylaş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de online olarak Kiko satan bir yer göremedim. Çok güzel bir marka keşke TR'de olsaydı. Ne güzel yurt dışına gidince alırsın:) çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. waaaauww bayıldım allığa keşke burada da olsaydı:( güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah keşke:) çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  7. Ne kadar güzel görünüyor, renkleri tam senlikmiş canım.. Güle güle kullan^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim rengini canım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. canım sen şimdi italya'ya gidince bir tane de bana alıyorsun çok beğendim çok güzel iyi günlerde kullan
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke bi italya'ya gitsem mağazayı alıp gelirim çok teşekkür ederim canım:)

      Sil