30 Mayıs 2013 Perşembe

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi ve Sıvı Saç Kremi

 
Selen Kozmetik'in Ankara'da gerçekleştirdiği Down Under Natural's Argan Oil Lansmanından burada bahsetmiştim sizlere. Bu lansmanda hediye edilen saç bakım kremini hemen kullanmaya başladım ve lansmanda Arzu Hanım'ın övgüyle bahsettiği sıvı saç kremini de hemen aldım. Buradan tekrar Selen Kozmetik'e teşekkür ederim. 

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi:
Saçlarım çok kuru olduğu için mutlaka saç kremi kullanıyorum. Argan yağı içeren ve kolay kırılan saçlar için besleyici ve kırılma karşıtı bakım sunan bu saç kreminden de çok memnun kaldım. Aslında benim saçlarım pek kırılmaz. Bu açıdan değerlendiremeyeceğim ama saçımı yumuşatmasını sevdim. Yoğun bir yapısı yok ve saçta ağırlık yapmıyor.
Ayrıca benim için en önemli özelliği silikon içermiyor. Parabene ben pek fazla takılmam ama paraben içermemesi de güzel bir özelliği.
Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi:
Her ne kadar banyoda saç kremi kullansam da saçlarım kuru olduğundan mıdır, boyadan yıprandığından mıdır bilmiyorum acayip çok karışıyor ve taranması çok zor hale geliyor. Bu aşamada imdadıma resmen bu sıvı saç kremi yetişti. Daha öce neden böyle bir sıvı saç kremi kullanmamışım diyorum.
Saçlarımın nemini havlu ile aldıktan sonra bu kremi uyguluyorum. Çift fazlı olduğundan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Durulama gerektirmiyor. İyi ki almışım diyorum, saçlarımın taranmasını çok kolaylaştırdı. Her banyodan sonra mutlaka kullanıyorum. Sanırım bittikçe de alacağım.
Bir de lansmanda Arzu Hanım tatilde deniz ve güneşten yıpranan saçlarımızı bu etkilerden korumak için bu kremi yanımızda bulundurup kullanmamızı önerdi. Bu öneriye de mutlaka uyacağım. Artık denizden, havuzdan çıktıkça saçlarıma bu kremi sıktıkça sıkarım:) Aman saçlar zarar görmesin sonra çok uğraştırıyorlar:)

Sevgiler,
Yelda






14 yorum:

  1. Bende almak istiyorum. Şampuanını vs. denedin mi? O da bunlar gibi güzel mi? Yorumlarını bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanını denemedim canım. Bunların dışında saç serumunu, duş jeli ve vücut losyonunu denedim. Onlar da bunlar gibi çok güzel. Hepsinden çok memnun kaldım.

      Sil
    2. ben sampuanını denedım saclarımı yumuşacık yaptı ilk kullanımda ıstersen denemek icin 50 ml olanından kullan

      Sil
  2. Peki nerede bulabiliriz saç bakım kremini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons, gratis ve rossmanlarda bulabilirsiniz.

      Sil
  3. şampuanını kullandım sadece,mükemmel yaptı saçlarımı.çabuk ve sağlıklı uzamasınıda sağladı.şimdi hem şampuan hem kremsipariş edip öyle kullanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel. Güle güle kullan o zaman:)

      Sil
  4. Ben şampuanını kulllanmıştım,saçlarımı mükemmel yaptı ve çabuk uzamasınıda sağladı.Şimdi hem şampuan hemde bakım kremini şipariş edeceğim.zira saçlarımı pata küte kesen bir insanım.denemelisiniz.

    YanıtlaSil
  5. Ben şampuanını kullanmıştım ve saçımda yağlı gibi bir his bıraktı. Bu yüzden bir türlü sevemedim.

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben de şampuanını kullandım ama bende öyle bir etki yapmadı. Saçın çeşidine göre değişiyor herhalde. Sevgiler

      Sil
  6. Bende duş jelini kullanmıştım alerji yaptı cok kaşınma oldu vücudumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben de kullandım bende birşey yapmadı. Ürünler zaten her ciltte aynı tepkiyi vermeyebiliyor. Seninki kötü olmuş, geçmiş olsun:(

      Sil
  7. saçı yıkadıktan sonra ıslak saç uçlarına mı sürülüyo yoksa saç siplerine de sürülüyor mu kullanımını da yazar mısın?

    YanıtlaSil
  8. Sıvı saç kremi yıkayıp nemii alınmış saça uygulanıyor. Ben sadece saç boylarına sürüyorum. Saç diplerine sürmüyorum. Sevgiler!

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

30 Mayıs 2013 Perşembe

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi ve Sıvı Saç Kremi

 
Selen Kozmetik'in Ankara'da gerçekleştirdiği Down Under Natural's Argan Oil Lansmanından burada bahsetmiştim sizlere. Bu lansmanda hediye edilen saç bakım kremini hemen kullanmaya başladım ve lansmanda Arzu Hanım'ın övgüyle bahsettiği sıvı saç kremini de hemen aldım. Buradan tekrar Selen Kozmetik'e teşekkür ederim. 

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi:
Saçlarım çok kuru olduğu için mutlaka saç kremi kullanıyorum. Argan yağı içeren ve kolay kırılan saçlar için besleyici ve kırılma karşıtı bakım sunan bu saç kreminden de çok memnun kaldım. Aslında benim saçlarım pek kırılmaz. Bu açıdan değerlendiremeyeceğim ama saçımı yumuşatmasını sevdim. Yoğun bir yapısı yok ve saçta ağırlık yapmıyor.
Ayrıca benim için en önemli özelliği silikon içermiyor. Parabene ben pek fazla takılmam ama paraben içermemesi de güzel bir özelliği.
Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi:
Her ne kadar banyoda saç kremi kullansam da saçlarım kuru olduğundan mıdır, boyadan yıprandığından mıdır bilmiyorum acayip çok karışıyor ve taranması çok zor hale geliyor. Bu aşamada imdadıma resmen bu sıvı saç kremi yetişti. Daha öce neden böyle bir sıvı saç kremi kullanmamışım diyorum.
Saçlarımın nemini havlu ile aldıktan sonra bu kremi uyguluyorum. Çift fazlı olduğundan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Durulama gerektirmiyor. İyi ki almışım diyorum, saçlarımın taranmasını çok kolaylaştırdı. Her banyodan sonra mutlaka kullanıyorum. Sanırım bittikçe de alacağım.
Bir de lansmanda Arzu Hanım tatilde deniz ve güneşten yıpranan saçlarımızı bu etkilerden korumak için bu kremi yanımızda bulundurup kullanmamızı önerdi. Bu öneriye de mutlaka uyacağım. Artık denizden, havuzdan çıktıkça saçlarıma bu kremi sıktıkça sıkarım:) Aman saçlar zarar görmesin sonra çok uğraştırıyorlar:)

Sevgiler,
Yelda






14 yorum:

  1. Bende almak istiyorum. Şampuanını vs. denedin mi? O da bunlar gibi güzel mi? Yorumlarını bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanını denemedim canım. Bunların dışında saç serumunu, duş jeli ve vücut losyonunu denedim. Onlar da bunlar gibi çok güzel. Hepsinden çok memnun kaldım.

      Sil
    2. ben sampuanını denedım saclarımı yumuşacık yaptı ilk kullanımda ıstersen denemek icin 50 ml olanından kullan

      Sil
  2. Peki nerede bulabiliriz saç bakım kremini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons, gratis ve rossmanlarda bulabilirsiniz.

      Sil
  3. şampuanını kullandım sadece,mükemmel yaptı saçlarımı.çabuk ve sağlıklı uzamasınıda sağladı.şimdi hem şampuan hem kremsipariş edip öyle kullanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel. Güle güle kullan o zaman:)

      Sil
  4. Ben şampuanını kulllanmıştım,saçlarımı mükemmel yaptı ve çabuk uzamasınıda sağladı.Şimdi hem şampuan hemde bakım kremini şipariş edeceğim.zira saçlarımı pata küte kesen bir insanım.denemelisiniz.

    YanıtlaSil
  5. Ben şampuanını kullanmıştım ve saçımda yağlı gibi bir his bıraktı. Bu yüzden bir türlü sevemedim.

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben de şampuanını kullandım ama bende öyle bir etki yapmadı. Saçın çeşidine göre değişiyor herhalde. Sevgiler

      Sil
  6. Bende duş jelini kullanmıştım alerji yaptı cok kaşınma oldu vücudumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Ben de kullandım bende birşey yapmadı. Ürünler zaten her ciltte aynı tepkiyi vermeyebiliyor. Seninki kötü olmuş, geçmiş olsun:(

      Sil
  7. saçı yıkadıktan sonra ıslak saç uçlarına mı sürülüyo yoksa saç siplerine de sürülüyor mu kullanımını da yazar mısın?

    YanıtlaSil
  8. Sıvı saç kremi yıkayıp nemii alınmış saça uygulanıyor. Ben sadece saç boylarına sürüyorum. Saç diplerine sürmüyorum. Sevgiler!

    YanıtlaSil