4 Mayıs 2013 Cumartesi

Benefit High Beam Aydınlatıcı

Aslında aydınlatıcı kullanmaya hep üşendiğim için bu adımı hep atlıyordum. Benefit High Beam çok önce aldığım bir setin içinden çıkmıştı. Bu süre içinde neredeyse hiç kullanmadım. Geçenlerde gözüme çarptı, bir kullanayım dedim ve resmen bayıldım. O günden beri evden çıkarken çok acelem yoksa neredeyse her gün kullanıyorum.

Ojeye benzer cam bir ambalajı ve fırçası var. Ben bu fırçayla ürünü istediğim bölgeye sürüp ellerimle dağıtıyorum. Sürer sürmez ürünü dağıtmakta fayda var, biraz beklerseniz dağıtmakta zorlanabilirsiniz.
Ben genelde elmacık kemiklerini, göz pınarını ve kaş altını aydınlatmak için kullanıyorum. Verdiği ışıltı simli bir görüntü değil. Hafif pembemsi bir renge sahip. Cilde çok güzel aydınlık bir görüntü veriyor. Bunu simlerle yapmadığı için doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.



Kalıcılığı gayet iyi. Ben gün içinde hiç tazeleme ihtiyacı hissetmedim.

Benefit'in web sayfasında yayınlanan bu video ile nasıl uygulandığına bakabilirsiniz. 


Bendeki ürün setten çıktığı için 4 ml. Normalde 13 ml.'lik ambalajda satılıyor.

Fiyatını malesef bilmiyorum. Bilen varsa yorum bırakırsa sevinirim. Benefit ürünlerine Sephora'lardan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. toz aydınlatıcıları malesef high beam kullandıktan sonra kullanamıyorum harika bir duruşu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de toz aydınlatıcılardan daha çok sevdim duruşu çok güzel:)

      Sil
  2. arkadaşım ben ona bunun aydınlatıcı olduğunu söylemeden önce oje olarak sürüyordu ☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi canım nasıl yapmış onu? tırnakta nasıl durmuş çok güldüm yaaa:))

      Sil
  3. Tintlerin mini boy setinden çıkmıştı bana da, ben de çok severek kullandım. Fiyatını 90 civarı diye biliyorum ama tam rakam aklımda değil. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı setten almıştım. Teşekkür ederim fiyat bilgisi için:)

      Sil
  4. Bende kullanıyorum, hatta bugünde yüzümde var çok seviyorum. Fiyatını hatırlamıyorum toplu bir alışverişimde almıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Çok güzel di mi:)) Sen de güle güle sür:)

      Sil
  5. ablacım ben oyle bir aydınlatıcı ıstıyorum kı ıcınde ne sim ne sedef olsun sadece parlaklık olsun boyle dogal bu onu karsılar mı sızce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aydınlatıcı simli değil ama sedefli bir yapısı var. Yine benefit'in that gal diye aydınlatıcı primeri var. Hatırladığım kadarıyla o sedefli değildi. Bulunduğun yerde sephora varsa bir bakabilirsin:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Benefit High Beam Aydınlatıcı

Aslında aydınlatıcı kullanmaya hep üşendiğim için bu adımı hep atlıyordum. Benefit High Beam çok önce aldığım bir setin içinden çıkmıştı. Bu süre içinde neredeyse hiç kullanmadım. Geçenlerde gözüme çarptı, bir kullanayım dedim ve resmen bayıldım. O günden beri evden çıkarken çok acelem yoksa neredeyse her gün kullanıyorum.

Ojeye benzer cam bir ambalajı ve fırçası var. Ben bu fırçayla ürünü istediğim bölgeye sürüp ellerimle dağıtıyorum. Sürer sürmez ürünü dağıtmakta fayda var, biraz beklerseniz dağıtmakta zorlanabilirsiniz.
Ben genelde elmacık kemiklerini, göz pınarını ve kaş altını aydınlatmak için kullanıyorum. Verdiği ışıltı simli bir görüntü değil. Hafif pembemsi bir renge sahip. Cilde çok güzel aydınlık bir görüntü veriyor. Bunu simlerle yapmadığı için doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.



Kalıcılığı gayet iyi. Ben gün içinde hiç tazeleme ihtiyacı hissetmedim.

Benefit'in web sayfasında yayınlanan bu video ile nasıl uygulandığına bakabilirsiniz. 


Bendeki ürün setten çıktığı için 4 ml. Normalde 13 ml.'lik ambalajda satılıyor.

Fiyatını malesef bilmiyorum. Bilen varsa yorum bırakırsa sevinirim. Benefit ürünlerine Sephora'lardan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Yelda

10 yorum:

  1. toz aydınlatıcıları malesef high beam kullandıktan sonra kullanamıyorum harika bir duruşu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de toz aydınlatıcılardan daha çok sevdim duruşu çok güzel:)

      Sil
  2. arkadaşım ben ona bunun aydınlatıcı olduğunu söylemeden önce oje olarak sürüyordu ☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi canım nasıl yapmış onu? tırnakta nasıl durmuş çok güldüm yaaa:))

      Sil
  3. Tintlerin mini boy setinden çıkmıştı bana da, ben de çok severek kullandım. Fiyatını 90 civarı diye biliyorum ama tam rakam aklımda değil. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı setten almıştım. Teşekkür ederim fiyat bilgisi için:)

      Sil
  4. Bende kullanıyorum, hatta bugünde yüzümde var çok seviyorum. Fiyatını hatırlamıyorum toplu bir alışverişimde almıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi? Çok güzel di mi:)) Sen de güle güle sür:)

      Sil
  5. ablacım ben oyle bir aydınlatıcı ıstıyorum kı ıcınde ne sim ne sedef olsun sadece parlaklık olsun boyle dogal bu onu karsılar mı sızce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aydınlatıcı simli değil ama sedefli bir yapısı var. Yine benefit'in that gal diye aydınlatıcı primeri var. Hatırladığım kadarıyla o sedefli değildi. Bulunduğun yerde sephora varsa bir bakabilirsin:)

      Sil