30 Nisan 2013 Salı

Physicians Formula Happy Booster Allık-Rose

Bu allığı çook önce sevgili Nazlının blogunda düzenlediği hediye çekilişinde kazanmıştım. Öncelikle Nazlı'ya ve Evoria'a teşekkür ediyorum.
Bu allıkta dikkat çeken ilk şey şeker mi şeker, güzel mi güzel ambalajı ve görüntüsü. Üstelik defalarca sürmeme rağmen bu güzel görüntü bozulmadı. 

Alt bölmede aynası ve fırçasının olması güzel. Çantada taşımak için uygun. Fırçasını hiç kullanmadım ama çok sıkışılırsa dışarıda allığı tazelemek için kullanılabilir.


Rengi çok güzel bir pembe. İçinde hafif hafif ışıltılar var. Sağ alttaki fotoğrafı direkt güneş ışığının vurduğu bir yerde çektim. Işıltılar çok hoş değil mi?

İçinde farklı tonlarda pembeler var. Ben karıştırarak kullanıyorum ama isteyenler farklı tonlarda renkler elde ederek kullanabilir tabi.

Rengini çok yoğun vermiyor. İstenilen rengi elde etmek için fırçayla birkaç kere sürmek gerekiyor. Sol altta bulunan fotoğraftaki rengi belki 4-5 fırça darbesiyle ancak elde edebildim. Çok yoğun renkli allıkları seviyorsanız bu özelliğini pek beğenmeyebilirsiniz.

Edit: Sevgili Seregon'un yorumu üzerinde biraz araştırdım ve birkaç blogda da bu allığın renk verme özelliğinin genelde yeterli bulunduğunu gördüm. Daha sonra defalarca yine denedim ve güneş ışığı altında da aynaya baktım. Gerçekten bendeki çok zor renk veriyor. Bendeki allık zaten taş gibi. Hiç tozutmuyor. Belki taşlaşmış olabilir diye düşünüyorum. Yani benimkisinin yapısından kaynaklanıyor olabilir. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem. Malum bu ürünler ülkemizde çok pahalı. Almadan önce bunu da dikkate alırsanız sevinirim.

Kalıcılığı çok iyi diyemem. Birkaç saat sonra tazelemek gerekiyor.

Ambalajı çok sağlam değil. Allıkla fırçalık arasındaki küçük bir bölümü nasıl olduysa kırdım:(

Edit: Sevgili Seregon bu allığın ambalajının sağlam olduğunu ve düşürmesine rağmen kırılmadığını söylemiş. Bendeki düşmemesine rağmen yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi allık ile fırçanın arasında kalan küçük klips gibi birşey elimde kaldı. Resimde bu bölüm beyaz olarak görünüyor. 

Paraben içermiyor. Merak edenler için içeriği şu şekilde.
Evoria'daki fiyatı 45 TL. Sadece Evoria'da satılmıyor. Bu markayı başka alışveriş sitelerinde de bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. yeldacığım ben natural renginin müdavimiyim. 1 yıldır kullanıyorum ve üç kere yere düşürdüm ne ambalajı ne allık kırılmadı.Seninkinin kırılması kötü olmu:(ayrıca bendeki renk çok pigmentli. PF allıklar ışığa uyum sağlıyorlar. Sen normal rengi elde ettim zannederken dışarıda fazla allıkla gezme riskine girebilirsin,miktarı sürdükten bir kaç dk. sonra güneş ışığına bakarak ayarla canım:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şaşırdım..benimki bi de düşmedi elimdeyken ne olduğunu anlamadım bir bölümü elimde kaldı. Bi de swatcları güneş ışığında yaptım. Bahsettiğim sol attaki resimi de güneş ışığında çektim ama anlamadım gerçekten. Yarın bir daha bakacağım. Tşk yorumun için canım:)

      Sil
  2. pf ürünleri genelde fazla pigmentli olmuyor zaten, ama seviyorum yine de çok tatlı oluyor dizaynları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer allıklarıma bakarak bana pek pigmentli gelmedi ama çok pigmentli allıkları zaten zor kullanıyorum ben. Bu yüzden benim için pek dert değil. Görüntüsü ve rengi süper. Ben de çok seviyorum:)

      Sil
  3. Canım güle güle kullan kırılması kötü olmuş, ama çok şirin kalpli kalpli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kötü oldu canım ama çok küçük bir yer olduğu için çok önemli değil. Eveet çok şirin ben de çok seviyorum. Teşekkür ederim canıım:)

      Sil
  4. Güle güle kullan.Bu güzellik bu ara sık sık gözüme çarpmaya başladı.Çok sevimli bir görüntüsü var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar bu markayı birçok blogda görüyoruz. Sanıyorum başka bir firma blog sahiplerine bu markanın ürünlerini gönderdi. Çok sevimli bence de. İlk olarak görüntüsü çok dikkat çekiyor. Teşekkür ederim canım:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

30 Nisan 2013 Salı

Physicians Formula Happy Booster Allık-Rose

Bu allığı çook önce sevgili Nazlının blogunda düzenlediği hediye çekilişinde kazanmıştım. Öncelikle Nazlı'ya ve Evoria'a teşekkür ediyorum.
Bu allıkta dikkat çeken ilk şey şeker mi şeker, güzel mi güzel ambalajı ve görüntüsü. Üstelik defalarca sürmeme rağmen bu güzel görüntü bozulmadı. 

Alt bölmede aynası ve fırçasının olması güzel. Çantada taşımak için uygun. Fırçasını hiç kullanmadım ama çok sıkışılırsa dışarıda allığı tazelemek için kullanılabilir.


Rengi çok güzel bir pembe. İçinde hafif hafif ışıltılar var. Sağ alttaki fotoğrafı direkt güneş ışığının vurduğu bir yerde çektim. Işıltılar çok hoş değil mi?

İçinde farklı tonlarda pembeler var. Ben karıştırarak kullanıyorum ama isteyenler farklı tonlarda renkler elde ederek kullanabilir tabi.

Rengini çok yoğun vermiyor. İstenilen rengi elde etmek için fırçayla birkaç kere sürmek gerekiyor. Sol altta bulunan fotoğraftaki rengi belki 4-5 fırça darbesiyle ancak elde edebildim. Çok yoğun renkli allıkları seviyorsanız bu özelliğini pek beğenmeyebilirsiniz.

Edit: Sevgili Seregon'un yorumu üzerinde biraz araştırdım ve birkaç blogda da bu allığın renk verme özelliğinin genelde yeterli bulunduğunu gördüm. Daha sonra defalarca yine denedim ve güneş ışığı altında da aynaya baktım. Gerçekten bendeki çok zor renk veriyor. Bendeki allık zaten taş gibi. Hiç tozutmuyor. Belki taşlaşmış olabilir diye düşünüyorum. Yani benimkisinin yapısından kaynaklanıyor olabilir. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem. Malum bu ürünler ülkemizde çok pahalı. Almadan önce bunu da dikkate alırsanız sevinirim.

Kalıcılığı çok iyi diyemem. Birkaç saat sonra tazelemek gerekiyor.

Ambalajı çok sağlam değil. Allıkla fırçalık arasındaki küçük bir bölümü nasıl olduysa kırdım:(

Edit: Sevgili Seregon bu allığın ambalajının sağlam olduğunu ve düşürmesine rağmen kırılmadığını söylemiş. Bendeki düşmemesine rağmen yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi allık ile fırçanın arasında kalan küçük klips gibi birşey elimde kaldı. Resimde bu bölüm beyaz olarak görünüyor. 

Paraben içermiyor. Merak edenler için içeriği şu şekilde.
Evoria'daki fiyatı 45 TL. Sadece Evoria'da satılmıyor. Bu markayı başka alışveriş sitelerinde de bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Yelda

8 yorum:

  1. yeldacığım ben natural renginin müdavimiyim. 1 yıldır kullanıyorum ve üç kere yere düşürdüm ne ambalajı ne allık kırılmadı.Seninkinin kırılması kötü olmu:(ayrıca bendeki renk çok pigmentli. PF allıklar ışığa uyum sağlıyorlar. Sen normal rengi elde ettim zannederken dışarıda fazla allıkla gezme riskine girebilirsin,miktarı sürdükten bir kaç dk. sonra güneş ışığına bakarak ayarla canım:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şaşırdım..benimki bi de düşmedi elimdeyken ne olduğunu anlamadım bir bölümü elimde kaldı. Bi de swatcları güneş ışığında yaptım. Bahsettiğim sol attaki resimi de güneş ışığında çektim ama anlamadım gerçekten. Yarın bir daha bakacağım. Tşk yorumun için canım:)

      Sil
  2. pf ürünleri genelde fazla pigmentli olmuyor zaten, ama seviyorum yine de çok tatlı oluyor dizaynları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer allıklarıma bakarak bana pek pigmentli gelmedi ama çok pigmentli allıkları zaten zor kullanıyorum ben. Bu yüzden benim için pek dert değil. Görüntüsü ve rengi süper. Ben de çok seviyorum:)

      Sil
  3. Canım güle güle kullan kırılması kötü olmuş, ama çok şirin kalpli kalpli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kötü oldu canım ama çok küçük bir yer olduğu için çok önemli değil. Eveet çok şirin ben de çok seviyorum. Teşekkür ederim canıım:)

      Sil
  4. Güle güle kullan.Bu güzellik bu ara sık sık gözüme çarpmaya başladı.Çok sevimli bir görüntüsü var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar bu markayı birçok blogda görüyoruz. Sanıyorum başka bir firma blog sahiplerine bu markanın ürünlerini gönderdi. Çok sevimli bence de. İlk olarak görüntüsü çok dikkat çekiyor. Teşekkür ederim canım:)

      Sil