6 Nisan 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush-On Allık 10 ve 15


Pastel'in yeni çıkardığı allıkları bir süredir bloglarda görüyoruz. Bir de benden dinlemek ister misiniz?
Öncelikle bu allıklar adına yaraşır bir biçimde tam baharlık. İlk gördüğümde ben de herkes gibi Tarte allıklara benzettim ve bunlar benim olacak dedim. Görüntüleri gerçekten çok güzel, ambalaj ve allık üzerindeki baskı süper. 
İki rengi var ve renklerine bayıldım. Keşke daha çok renk seçeneği olsaymış. Çok güzel göründükleri için fazla inceleme gereği duymadan ikisini de aldım:)
Genel özelliklerine bakarsak;

Renk vermesi çok iyi. Hatta ben ilk başta Real Techniques allık fırçasıyla sürdüm, birden çok renk verdi ve şerit halinde kaldı. Sonra bir de yaymak için uğraştım.  Sonra da duo fibre fırçayla (MAC 187) sürünce renk kontrolü çok daha kolay sağlandı. Allıkta çok yoğun renkten hoşlanmıyorsanız size de seyrek kıllı ya da duo fibre fırçayla uygulamanızı öneririm.

Kalıcılığı bana göre oldukça iyi.

Kullanılan fırçaya göre tozutabiliyor. En az MAC 187 ile tozuttu diyebilirim.

Kremsi saten gibi bir yapısı var ve gayet güzel kokuyor. Parfümlü olmasaydı aslında daha iyi olurdu.

Pembe olanı-10 numara;
Turuncumsu şeftali olanı-15 numara;

Pembe olanda ışıltı yok, şeftali olanda da hafif ışıltı var. Yanağa sürüldüğünde daha az belli oluyor. 
Merak edenler için içeriği şöyle (ilk sırada talc olması pek hoşuma gitmedi ama bende herhangi bir sorun yaratmadı);
Açıldıktan sonra 24 ay içinde tüketilmesi gerekiyor ve ambalajın üzerinde üretim ve son kullanma tarihi var:)

Son olarak 5 gr. ve fiyatı 9,9 TL.

Ben çok sevdim, tavsiye ederim:) Bir yerlerde görürseniz bir deneyin derim.

Sevgiler,
Yelda







6 yorum:

  1. Güzel bir anlatım olmuş bunları almayan bir ben kaldım sanırım ^_^ Denemeye değer duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de denemelisin:)

      Sil
  2. Turuncusunu aldım çok memnunum pembesini de mı alsam diye düşünmekteyim ama pembe allik o kadar kullandım ki bıktım sanırım :) fakat turuncudan memnun kalınca aklım karıştı :)

    YanıtlaSil
  3. Pembesi de çok güzel canım, resimde tam pembe görünmüş ama yanakta biraz daha mercan rengi veriyor. Bu tonlarda allığın yoksa durma dene derim:)

    YanıtlaSil
  4. bana pembe allık yakışmıyor ya ama turuncu süper bende çok severek aldım :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan o zaman:) sevgiler!

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

6 Nisan 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush-On Allık 10 ve 15


Pastel'in yeni çıkardığı allıkları bir süredir bloglarda görüyoruz. Bir de benden dinlemek ister misiniz?
Öncelikle bu allıklar adına yaraşır bir biçimde tam baharlık. İlk gördüğümde ben de herkes gibi Tarte allıklara benzettim ve bunlar benim olacak dedim. Görüntüleri gerçekten çok güzel, ambalaj ve allık üzerindeki baskı süper. 
İki rengi var ve renklerine bayıldım. Keşke daha çok renk seçeneği olsaymış. Çok güzel göründükleri için fazla inceleme gereği duymadan ikisini de aldım:)
Genel özelliklerine bakarsak;

Renk vermesi çok iyi. Hatta ben ilk başta Real Techniques allık fırçasıyla sürdüm, birden çok renk verdi ve şerit halinde kaldı. Sonra bir de yaymak için uğraştım.  Sonra da duo fibre fırçayla (MAC 187) sürünce renk kontrolü çok daha kolay sağlandı. Allıkta çok yoğun renkten hoşlanmıyorsanız size de seyrek kıllı ya da duo fibre fırçayla uygulamanızı öneririm.

Kalıcılığı bana göre oldukça iyi.

Kullanılan fırçaya göre tozutabiliyor. En az MAC 187 ile tozuttu diyebilirim.

Kremsi saten gibi bir yapısı var ve gayet güzel kokuyor. Parfümlü olmasaydı aslında daha iyi olurdu.

Pembe olanı-10 numara;
Turuncumsu şeftali olanı-15 numara;

Pembe olanda ışıltı yok, şeftali olanda da hafif ışıltı var. Yanağa sürüldüğünde daha az belli oluyor. 
Merak edenler için içeriği şöyle (ilk sırada talc olması pek hoşuma gitmedi ama bende herhangi bir sorun yaratmadı);
Açıldıktan sonra 24 ay içinde tüketilmesi gerekiyor ve ambalajın üzerinde üretim ve son kullanma tarihi var:)

Son olarak 5 gr. ve fiyatı 9,9 TL.

Ben çok sevdim, tavsiye ederim:) Bir yerlerde görürseniz bir deneyin derim.

Sevgiler,
Yelda







6 yorum:

  1. Güzel bir anlatım olmuş bunları almayan bir ben kaldım sanırım ^_^ Denemeye değer duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de denemelisin:)

      Sil
  2. Turuncusunu aldım çok memnunum pembesini de mı alsam diye düşünmekteyim ama pembe allik o kadar kullandım ki bıktım sanırım :) fakat turuncudan memnun kalınca aklım karıştı :)

    YanıtlaSil
  3. Pembesi de çok güzel canım, resimde tam pembe görünmüş ama yanakta biraz daha mercan rengi veriyor. Bu tonlarda allığın yoksa durma dene derim:)

    YanıtlaSil
  4. bana pembe allık yakışmıyor ya ama turuncu süper bende çok severek aldım :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan o zaman:) sevgiler!

      Sil